DPMB: vozy KT8D5SU
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
179612 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: najetí do 1711 pod vozovnou Medlánky, 2014: GO - KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 5/2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP nátěr: unifik * |
» detail | ||||
1724 | DPMB (od 24.8.1993) | |||||||
179613 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2002: VP - BS212, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery nátěr: unifik * |
» detail | ||||
1725 | DPMB (od 24.8.1993) | |||||||
179614 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, plastové dveře SKD, 2023: VP nátěr: unifik * |
» detail | ||||
1726 | DPMB (od 1.9.1993) | |||||||
179615 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
1997: VP - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP - reparační fólie, 2023: VP nátěr: unifik * |
» detail | ||||
1727 | DPMB (od 1.9.1993) | |||||||
179616 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP nátěr: unifik * |
» detail | ||||
1728 | DPMB (od 24.8.1993) | |||||||
Vypsáno celkem 5 vozů,
všechny ve stavu
provozní.
Vypsané aktuálně provozované vozy (5) mají přibližný průměrný věk 31 let.
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Medlánky.
Poslední aktualizace vozů:
6. 9. 2023.