DPMB: provozní vozy 21 Tr

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  12566 Škoda 21 Tr 1998    2005: hnací náprava Rába, Trav-l-cool, 2007: GO - výklopná plošina, 5/2017-10/2017: GO - BS210, statický měnič Cegelec, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3007 DPMB (od 4/1999) H*
  12567 Škoda 21 Tr 1998    2000: zapůjčen na předváděcí provoz výrobce v Litvě a Lotyšsku, 2005: hnací náprava Rába, 2008: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 10/2015: boční transparent BS210, 9/2018-12/2018: GO - přední a zadní transparenty BS210, hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2.6.2020: požár topnice v kabině řidiče ve vozovně Husovice, 2/2021: zpět v provozu 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3008 DPMB (od 8/1999) H*
zapůjčen Autrolis
zapůjčen Vilniaus troleibusai
zapůjčen TTP Rīga
  12568 Škoda 21 Tr 1998    2004: GO (vzor 2004) - stahováky Railtech, 2009: hnací náprava Rába, 2010: výklopná plošina, 2012: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, ?: BS210, 2021: SO+ - hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky, 5/2022: požár střešního kontejneru, střešní kontejner vč. výzbroje ex 3044 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3009 DPMB (od 4/1999) H*
  12569 Škoda 21 Tr 1998    2005: hnací náprava Rába, Trav-l-cool, 2006: GO, ?: výklopná plošina, 2016: GO - BS212, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3010 DPMB (od 5/1999) H*
  12844 Škoda 21 Tr 2000    z výroby zkušebně topnice MEP Postřelmov, 2005: hnací náprava Rába, Trav-l-cool, 2007: GO, ?: výklopná plošina; ?-2016: analogový statický měnič ex 48 (do GO); 3/2016-8/2016: GO - BS212, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3011 DPMB (od 2/2000) H*
  12855 Škoda 21 Tr 2000    2005: hnací náprava Rába, 2006: GO - Trav-l-Cool, 2009: výklopná plošina, 6/2016-2/2017: GO - BS212, hnací náprava ZF, statický měnič Cegelec, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3014 DPMB (od 2/2000) H*
  12907 Škoda 21 Tr 2000    počínaje tímto vozem BS110-LED, uzavřená kabina řidiče a centrální mazání Tribos, 2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava Rába, 2008-2009: GO, ?: výklopná plošina, 2017: statický měnič dle 14TrM, 2018-2019: GO - statický měnič Cegelec, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, topnice MEP Postřelmov ex 385 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
3016 DPMB (od 9/2000) H*
  12908 Škoda 21 Tr 2000    2002: po požáru v Kohoutovicích nová střešní nástavba od výrobce, 2005: hnací náprava Rába, 2006-2007: GO - Trav-l-Cool, ?: výklopná plošina, 10/2015-2/2016: GO - stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: bezpryžový přední nárazník 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3017 DPMB (od 9/2000) H*
  12910 Škoda 21 Tr 2000    z výroby zkušebně pneumatické dveřní pohony Agro Ořechov (do roku 2005), 2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava Rába, 2007-2008: GO, 2011: výklopná plošina, 4/2015: SO - nová zadní světla (typ Citelis), 2017: GO - zahnuté sběrače Esko (ex 3247), dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech (ex 3247), klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: statický měnič Cegelec, 2.1.2018: nehoda se sloupem TV Šlapanická, 4/2019: zpět v provozu (přední čelo ex 385
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3019 DPMB (od 9/2000) S*
  12911 Škoda 21 Tr 2000    z výroby zkušebně pneumatické dveřní pohony ZD Polička, 2005: Trav-l-cool, 2007: GO - výklopná plošina, hnací náprava Rába, 6/2015-12/2015: GO - stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 4.2.2019: nehoda na nerovnosti vozovky Šlapanice (zlomená poloosa), 2022: bezpryžový přední nárazník 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3020 DPMB (od 9/2000) S*
  12912 Škoda 21 Tr 2000    2004-2005: odstaven (závada trakčního motoru), do opravy používán jako zdroj náhradních dílů, 2005: Trav-l-cool, 2008: GO - výklopná plošina, 2009: hnací náprava Rába, 2018-2019: GO - dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, bezpryžové nárazníky 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3021 DPMB (od 9/2000) S*
  12914 Škoda 21 Tr 2000    2006: hnací náprava Rába, 2007: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 8/2015-4/2016: GO - stahováky Railtech, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2/2020: hnací náprava ZF 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3023 DPMB (od 9/2000) S*
  12916 Škoda 21 Tr 2000    2005: Trav-l-cool, 2007: hnací náprava ex 3029, 2007: GO - výklopná plošina, hnací náprava Rába, 2018: GO - hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 12/2023: hnací náprava ZF ex 3024 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3025II DPMB (od 10/2000) S*
  12969 Škoda 21 Tr 2001    počínaje tímto vozem BS210, jiný typ skříňky na předním podběhu, jiné dveře kabiny řidiče, vozové topení MEP Postřelmov, 2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava ex 3023, 2007: hnací náprava ex 3019, 7/2008: nehoda s 3609 vozovna Komín (poškozeno přední čelo), 2008: GO (po nehodě) - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2009: hnací náprava Rába, 2017-2018: GO - hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3028 DPMB (od 6/2001) S*
  12971 Škoda 21 Tr 2001    2005: Trav-l-cool, 2007: hnací náprava Rába, 2008-2009: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2019-2020: GO - hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, přední světlomety Hella LED technology, bezpryžové nárazníky, sedadlo řidiče Isringhausen ISRI NTS, 11/2023: zařazen do sbírky retro vozidel v posledním provozním stavu 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
3030 DPMB (od 6/2001) K*
  12972 Škoda 21 Tr 2001    2005: Trav-l-cool, 2006: hnací náprava z 3011, 2007: hnací náprava Rába, 2009: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 2/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 6.5.2015: nehoda s nákladním vozem Kamenice, 5/2015: zpět v provozu, 2017: statický měnič dle 14TrM, 2018-2019: GO - dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3031II DPMB (od 6/2001) S*
  12973 Škoda 21 Tr 2001    2007: klimatizace Ebercool, 2008: GO - výklopná plošina, 2009: hnací náprava Rába, 12/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2017-2018: GO - hnací náprava ZF, statický měnič Cegelec, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3032II DPMB (od 6/2001) S*
  13057 Škoda 21 TrIGCT » 21 Tr 2002    z výroby elektrické dveřní pohony IGE, počínaje tímto vozem BS212, Trav-l-Cool a výklopná plošina, 2011: GO - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 2013: zkušebně klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA RT880, 2021: SO+ - GTO výzbroj (vytěžení náhradních dílů IGCT výzbroje pro 22Tr), hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3040II DPMB (od 6/2002) H*
  13059 Škoda 21 TrIGCT » 21 Tr 2002    z výroby elektrické dveřní pohony IGE, 2010: GO - klimatizace Ebercool, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), 12/2015: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2017: statický měnič dle 14TrM, 2021: SO+ - GTO výzbroj (vytěžení náhradních dílů IGCT výzbroje pro 22Tr), hnací náprava ZF, bezpryžové nárazníky 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá
fotka
3042II DPMB (od 7/2002) H*
  12847 Škoda 21 Tr 2000    2.9.2013: odvezen do Brna, 18.11.2013-6/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava Rába 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Hradce Králové
3052II DPMB (od 8/2014) H*
  13094 Škoda 21 TrAC 2003    elektrické dveřní pohony IGE, 4.10.2013: poslední jízda u DPmHK (linka 2), 23.5.2014: odvezen do Brna, 5/2014-8/2014: úpravy vozu pro provoz v Brně - výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, zobrazovač času Mikroelektronika, 1/2019-10/2019: GO - hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, bezpryžové nárazníky 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Hradce Králové
3058II DPMB (od 23.9.2014) K
  13096 Škoda 21 TrIGCT 2003    tónovaná okna, kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 18.-19.1.2016: odvezen do Brna, 2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, čirá okna, statický měnič Cegelec, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: po nehodě bezpryžový přední nárazník 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Jihlavy
3062II DPMB (od 10/2017) S*
  13140 Škoda 21 TrIGCT 2004    jiné proporce střešního kontejneru s trakční výzbrojí, monobloková kondenzátorová baterie Epcos, elektrické dveřní pohony IGE, 7.8.2015: poslední jízda v Jihlavě (kurz B4, zátah 23:52), 19.-20.1.2016: odvezen do Brna, 2016-2017: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava ZF 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Jihlavy
3063II DPMB (od 5/2017) S*
  13095 Škoda 21 TrAC 2003    elektrické dveřní pohony IGE, 5.6.2015: poslední jízda u DPmHK (linka 3), 8/2015: nabídnut k odprodeji, 29.-30.3.2016: odvezen do Brna, 12/2016-2018: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 3/2019: zkušebně přední světlomety Hella LED technology, 12/2019: diodové transparenty BUSE (ex 3703) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
ex DP města Hradce Králové
3064II DPMB (od 4/2018) K
Vypsáno celkem 24 vozů, z toho:
  • provozní: 23 vozů
  • historický/muzejní: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (23) mají přibližný průměrný věk 23,5 let.

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Husovice: 11 vozů
  • Vozovna Slatina: 10 vozů
  • Vozovna Komín: 3 vozy
Poslední aktualizace vozů: 21. 10. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání