DPMB: vozy 14 Tr

vynechat vlaky a letadla

předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 123
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  8373 Škoda 14 Tr0 1982  10/1989    
fotka
3164 DPMB (6.3.1982 - 10/1989) H
  8374 Škoda 14 Tr0 1982  10/1989    
fotka
3165 DPMB (6.3.1982 - 10/1989) H
  8375 Škoda 14 Tr0 1982  12/1989    
3166 DPMB (6.3.1982 - 12/1989) H
  8376 Škoda 14 Tr0 1982  7/1989    
fotka
3167 DPMB (6.3.1982 - 7/1989) H
  8379 Škoda 14 Tr0 1982  12/1989    
3168 DPMB (6.3.1982 - 12/1989) H
  8470 Škoda 14 Tr01 1982  2015   celá série 14Tr01 vlivem konstrukčně nedostatečně vyztužené karoserie (praskání skel a meziokenních sloupků) postupně odesílána zpět výrobci na zesílení a úpravy (v letech 1986-1988), 1999: po odstavení opraven a prodán firmě Elektroline, s.r.o., 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 308) 
fotka
3169 DPMB (1/1983 - 1999) K*
poté Ruseltrans
  8471 Škoda 14 Tr01 1982  2006   2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 605) 
fotka
3170 DPMB (1/1983 - 2001?) K*
poté CTP Iași
  8472 Škoda 14 Tr01 1982    po vyřazení opraven (v DSZO Zlín) a prodán firmě Elektroline, s.r.o. 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 309) 
fotka
3171 DPMB (1/1983 - ?) K*
poté Ruseltrans
  8473 Škoda 14 Tr01 1982  2006   2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 603) 
fotka
3172 DPMB (1/1983 - 2001?) K*
poté CTP Iași
  8478 Škoda 14 Tr01 1983    6/2000-10/2001: renovace do stavu po roce 1986, 11/2001: exponát Technického muzea Brno 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová
fotka
3173 DPMB (3/1983 - 2001?) K*
poté Technické muzeum v Brně
  8479 Škoda 14 Tr01 1983  2006   2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 609) 
fotka
3174 DPMB (2/1983 - 2001?) K*
poté CTP Iași
  8480 Škoda 14 Tr01 1983  2015   po odstavení opraven a prodán firmě Elektroline, s.r.o. 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 310) 
fotka
3175 DPMB (2/1983 - 2000) K*
poté Ruseltrans
  8481 Škoda 14 Tr01 1983    2002: prodán na Ukrajinu (Ternopil, ev.č. 137) 
fotka
3176 DPMB (2/1983 - 2001) K*
poté Ternopilelektrotrans
  8482 Škoda 14 Tr01 1983    po vyřazení opraven (v DPO) a prodán firmě Elektroline, s.r.o., 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 311) 
fotka
3177 DPMB (3/1983 - 1999) K*
poté Ruseltrans
  8483 Škoda 14 Tr01 1983  2006   2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 608) 
fotka
3178 DPMB (2/1983 - 2001) K*
poté CTP Iași
  8484 Škoda 14 Tr01 1983  2006   ?: dělené čelní sklo, 2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 606) 
fotka
3179 DPMB (3/1983 - 2001) K*
poté CTP Iași
  8485 Škoda 14 Tr01 1983  2006   2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 604) 
fotka
3180 DPMB (3/1983 - 2001) K*
poté CTP Iași
  8486 Škoda 14 Tr01 1983  2006   2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 607) 
fotka
3181 DPMB (3/1983 - 2001) K*
poté CTP Iași
  8487 Škoda 14 Tr01 1983  2011   ?: po nehodě dělené čelní sklo, 2002: prodán na Ukrajinu (Ternopil, ev.č. 138) 
fotka
3182 DPMB (2/1983 - 2002) K*
poté Ternopilelektrotrans
  8488 Škoda 14 Tr01 1983  2001   2001: likvidace vlastními silami DP v areálu vozovny Husovice 
fotka
3183 DPMB (3/1983 - 2001) K*
  8489 Škoda 14 Tr01 1983  2006   2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 601) 
fotka
3184 DPMB (3/1983 - 2001) K*
poté CTP Iași
  8491 Škoda 14 Tr01 1983  2000   1999: odstaven (vážná mechanická závada pohonu), likvidace vlastními silami DP v areálu vozovny Komín 
fotka
3185 DPMB (3/1983 - 2000) K*
  8492 Škoda 14 Tr01 1983  2006   2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 602) 
fotka
3186 DPMB (3/1983 - 2001) K*
poté CTP Iași
  8493 Škoda 14 Tr01 1983  2016   po vyřazení opraven (v DPO) a prodán firmě Elektroline, s.r.o., 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 312), 2016: fyzická likvidace 
fotka
3187 DPMB (3/1983 - 1999) K*
poté Ruseltrans
  9071 Škoda 14 Tr05 1984    2003: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 145) 
fotka
3188 DPMB (9/1984 - 2003) K*
poté Rivneelektroavtotrans
  9072 Škoda 14 Tr05 1984    2002: prodán na Ukrajinu (Ternopil, ev.č. 139) 
fotka
3189 DPMB (9/1984 - 2002) K*
poté Ternopilelektrotrans
  9074 Škoda 14 Tr05 1984    2003: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 144) 
fotka
3190 DPMB (9/1984 - 2003) K*
poté Rivneelektroavtotrans
  9078 Škoda 14 Tr05 1984    2003: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 146) 
fotka
3191 DPMB (9/1984 - 2003) K*
poté Rivneelektroavtotrans
  9082 Škoda 14 Tr05 1984    2003: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 147) 
fotka
3192 DPMB (9/1984 - 2003) K*
poté Rivneelektroavtotrans
  9901 Škoda 14 Tr07 1986  27.1.2011   3/2009: odstaven z provozu, pronajat firmě Czetro (montáž asynchronního pohonu, trakční zkoušky) 
fotka
3193 DPMB (15.10.1986 - 2011) S*
  9902 VIN Škoda 14 Tr07 1986    2001?: GO, 9/2010: BS110 (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 8/2011: odstaven, 22.9.2011: zpět v provozu (obnoven původní červeno-krémový lak), 11.9.2013: odvezen na Ukrajinu (Lvov, ev. č. 600) 
nátěr: červeno-žlutá *
fotka
3194 DPMB (15.10.1986 - 9/2013) H*
poté Lvivelektrotrans
  9903 Škoda 14 Tr07 1986  11.12.2009    
fotka
3195 DPMB (15.10.1986 - 2009) H*
  9904 Škoda 14 Tr07 1986  11.12.2009   6/2008: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 6/2009: odstaven 
fotka
3196 DPMB (15.10.1986 - 2009) H*
  9905 Škoda 14 Tr07 1986  20.12.2010   10/2008: BS110 ex 2316 (provedení s předním transparentem jen na číslo linky) 
fotka
3197 DPMB (15.10.1986 - 2010) H*
  9906 Škoda 14 Tr07 1986  20.12.2010   5/2008: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky) 
fotka
3198 DPMB (15.10.1986 - 2010) H*
  9907 Škoda 14 Tr07 1986  6/2011   2001?: GO, 2008: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 30.4.2011: odstaven, 6/2011: likvidace vlastními silami DP v areálu vozovny Husovice 
fotka
3199 DPMB (15.10.1986 - 6/2011) H*
  9908 Škoda 14 Tr07 1986  6.5.2011   2001?: GO, 2008: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 11/2010: odstaven (porucha motorgenerátoru) 
fotka
3200 DPMB (15.10.1986 - 2010) H*
  9909 Škoda 14 Tr07 1986    ?: po nehodě dělené čelní sklo, 2003: odstaven (areál vozovny Komín), 24.3.2005: odvezen do Maďarska (Szeged), 2005: vůz upraven pro potřeby autoškoly, ?: modernizace (úprava pro možný výcvik řidičů byla zachována) 
nátěr: schéma SzKT, zeleno-bílá *
fotka
3201 DPMB (15.10.1986 - 2005) H
poté SZKT Szeged
  9910 Škoda 14 Tr07 1986  ?   2003: odstaven (areál vozovny Komín), 14.1.2005: odvezen do Maďarska na náhradní díly (Szeged) 
fotka
3202 DPMB (15.10.1986 - 2005) H
poté SZKT Szeged
  9911 Škoda 14 Tr07 1986    2003: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů) 
fotka
3203 DPMB (15.10.1986 - 2.5.2007) H
poté ZHTA Jihlava
  9912 Škoda 14 Tr07 1986  8.10.2009   9/2004: odstaven (areál vozovny Komín), 2005: výrobcem staticky zkoušeny elektrické dveřní pohony IGE (vývoj pro export), 2007: vůz provizorně zprovozněn pro funkční zkoušky staniční brzdy pro vozy 14Tr, 10/2007: rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Komín), 8.10.2009: odtah vozu a likvidace (Remet, s. r. o.) 
fotka
3204 DPMB (15.10.1986 - 2009) H
  10414 Škoda 14 Tr08/6 1987  ?   2003: odstaven (areál vozovny Komín), 20.12.2004: odvezen do Maďarska na náhradní díly (Szeged) 
fotka
3205 DPMB (12/1987 - 2004) H
poté SZKT Szeged
  10416 Škoda 14 Tr08/6 1987  9/2007   2005: odstaven (areál vozovny Komín), 2007: rozebrán na náhradní díly, 8/2007: vrak přetažen po vlastní ose do vozovny Husovice na šrotaci, 9/2007: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) 
fotka
3206 DPMB (12/1987 - 2007) S*
  10417 Škoda 14 Tr08/6 1987  2/2013   2003: GO, 2007: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2011: odstaven, 2/2013: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) 
fotka
3207 DPMB (12/1987 - 2/2013) H
  10418 Škoda 14 Tr08/6 1987  1.6.2007   2005: odstaven (areál vozovny Husovice), 2007: rozebrán na náhradní díly, 6/2007: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) 
fotka
3208 DPMB (12/1987 - 6/2007) H
  10419 Škoda 14 Tr08/6 1987  8/2007   2004-2005: odstaven (areál vozovny Husovice), 8/2007: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) 
fotka
3209 DPMB (12/1987 - 8/2007) H
  10420 Škoda 14 Tr08/6 1987  5/2013   2003: GO, 2006: BS110 ex 2324, 7236 (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 6/2012?: odstaven, 3/2013-5/2013: postupná likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) 
fotka
3210 DPMB (12/1987 - 3/2013) H
  10421 Škoda 14 Tr08/6 1987  7/2007   2004: odstaven (areál vozovny Husovice), 7/2007: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) 
fotka
3211 DPMB (12/1987 - 7/2007) H
  10422 Škoda 14 Tr08/6 1987  30.9.2011   2001: GO, 2007: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 3/2011: odstaven (řada technických závad), 30.9.2011: likvidace (Remet, s. r. o.) 
fotka
3212 DPMB (12/1987 - 2011) H
  10423 Škoda 14 Tr08/6 1987  2012   9/2004: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů) 
fotka
3213 DPMB (12/1987 - 2.5.2007) H
poté ZHTA Jihlava
  11176 Škoda 14 Tr08/6 1989    2003: GO, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 6/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3031), 10/2023: přesunut do Chersonu, 10.8.2024: vážně poškozen při ruské invazi na Ukrajinu 
nátěr: modro-bílá *
fotka
3214 DPMB (1/1990 - 9/2015) H
poté Mykolayivelektrotrans
poté Khersonelektrotrans
  11200 Škoda 14 Tr08/6 1989    2004: GO - Trav-l-cool, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 4/2015: odstaven (koroze), 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3032) 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3215 DPMB (1/1990 - 9/2015) H
poté Mykolayivelektrotrans
  11201 Škoda 14 Tr08/6 1989    10/2007: nehoda se sloupem TV Věstonická, 1/2008: přední čelo dle 14TrM (ponechání původního červeno-krémového laku), BS110 ex autobusy, klimatizace Ebercool, 2008: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 12/2018: odstaven, 9/2020: prodej (předpokládané využití vozu jako klubovny) 
nátěr: unifik
fotka
3216 DPMB (12/1989 - 9/2020) S*
  11204 Škoda 14 Tr08/6 1989    2005: GO - asynchronní pomocné pohony se dvěma statickými měniči Di-Elcom, klimatizace kabiny řidiče Di-Elcom, ALTRO, 2007: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2009: zkušebně klimatizace kabiny řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3038) 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3217 DPMB (12/1989 - 9/2015) H
poté Mykolayivelektrotrans
  11205 Škoda 14 Tr08/6 1989    2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2011: GO - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015: stahováky Railtech, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 29.8.2022: odvezen do Ústí nad Labem 
nátěr: unifik *
fotka
3218 DPMB (1/1990 - 8/2022) H*
poté soukromá osoba
pronajat DP města Ústí nad Labem
  11206 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR 1989    2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 23.5.2011: vážná nehoda s 1203+1204 na křižovatce Lesnická×Provazníkova, 20.9.2011: zpět v provozu (oprava zadního čela, původní stahováky), 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3024) 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3219 DPMB (1/1990 - 8/2015) H
poté Mykolayivelektrotrans
  11207 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR 1989    2001: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 5/2015: odstaven (prasklý most zadní nápravy), 17.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3015), původní stahováky, 11/2023: přesunut do Chersonu 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3220 DPMB (1/1990 - 7/2015) H
poté Mykolayivelektrotrans
poté Khersonelektrotrans
  11208 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR 1989    2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3029), původní stahováky, 8/2016-9/2020: odstaven (závada trakčního motoru) 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3221 DPMB (12/1989 - 8/2015) S
poté Mykolayivelektrotrans
  11209 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR 1989    1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 6/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3036), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3222 DPMB (1/1990 - 9/2015) S
poté Mykolayivelektrotrans
  11210 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR 1989    1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 4.11.2013: odvezen na Ukrajinu (Lvov, ev. č. 601), původní stahováky 
nátěr: unifik
fotka
3223 DPMB (12/1989 - 11/2013) S
poté Lvivelektrotrans
  11211 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR 1989    2001: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, Trav-l-cool, 6/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3030), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3224 DPMB (1/1990 - 9/2015) S
poté Mykolayivelektrotrans
  11212 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR 1989  23.9.2011   1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2004: Trav-l-Cool, 2006?: VP, 1/2011: odstaven (prasklý podélník), 23.9.2011: fyzická likvidace 
fotka
3225 DPMB (12/1989 - 23.9.2011) S
  11213 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR 1989    2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3025), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3226 DPMB (12/1989 - 8/2015) S
poté Mykolayivelektrotrans
  11214 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR 1989    2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2006-2007: odstaven (vyhořelý trakční motor), do VP používán jako zdroj náhradních dílů, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 12/2014: služební vůz (pro špatný technický stav odstaven z pravidelného provozu), vyhřívání botek (ex 3018), 4/2015: odstaven (koroze), 17.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3012), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3227 DPMB (12/1989 - 7/2015) S
poté Mykolayivelektrotrans
  11215 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR 1989  7/2014   1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 4/2014: odstaven, rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Slatina), 7/2014: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) 
fotka
3228 DPMB (12/1989 - 7/2014) S
  11216 Škoda 14 Tr08/6 1989    2005-2006: GO - ALTRO, Trav-l-Cool, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 3/2015: odstaven (prasklý most zadní nápravy), 7/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3034), 11/2023: přesunut do Chersonu 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3229 DPMB (1/1990 - 2015) S*
poté Mykolayivelektrotrans
poté Khersonelektrotrans
  11218 Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR 1989    2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007?: VP - klimatizace Ebercool, 5/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3035), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3230 DPMB (12/1989 - 9/2015) S
poté Mykolayivelektrotrans
  11220 Škoda 14 Tr08/6 1989  9/2023   2003: GO, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2010-2011: VP - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, ?: statický měnič, 2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015: stahováky Railtech, ?: BS212, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 18.10.2022: odstaven (závada brzd přední nápravy), 9/2023: prodán, 25.9.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
nátěr: unifik
fotka
3231 DPMB (1/1990 - 9/2023) H*
poté ?
  11513 Škoda 14 Tr10/6 1990    2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex 2323, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 172) 
nátěr: unifik
fotka
3232 DPMB (12/1990 - 8/2015) S
poté Rivneelektroavtotrans
  11514 Škoda 14 Tr10/6 1990    2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2008: GO - ALTRO, klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3027) 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3233 DPMB (12/1990 - 9/2015) S
poté Mykolayivelektrotrans
  11515 Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR 1990    2001: modernizace na 14TrR (vzor 1999) - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3021), původní stahováky, 10/2023: přesunut do Chersonu jako zdroj náhradních dílů 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3234 DPMB (12/1990 - 7/2015) S
poté Mykolayivelektrotrans
poté Khersonelektrotrans
  11516 Škoda 14 Tr10/6 1990    2005: GO - Trav-l-Cool, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2013: SO - zadní čelo dle 14TrM, 7/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3039) 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3235 DPMB (12/1990 - 9/2015) S*
poté Mykolayivelektrotrans
  11517 Škoda 14 Tr10/6 1990    2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex autobusy, Trav-l-cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 173), 1/2019: nehoda s nákladním vozem 
nátěr: unifik
fotka
3236 DPMB (12/1990 - 2015) H*
poté Rivneelektroavtotrans
  11519 Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR 1990    1992: krátkodobě zkušebně hliníkové sběrače maďarské výroby, 2006-2007: modernizace na 14TrR - ALTRO, klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3033) 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3237 DPMB (12/1990 - 9/2015) S*
poté Mykolayivelektrotrans
  11520 Škoda 14 Tr10/6 1990    2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex autobusy, ALTRO, Trav-l-Cool, 1/2014-6/2014: odstaven (prasklý most zadní nápravy), 7/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3023) 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3238 DPMB (12/1990 - 8/2015) S*
poté Mykolayivelektrotrans
  11495 Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR 1990    2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, ALTRO, stahováky Railtech, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2010: VP, 9/2016-3/2017: odstaven (prasklý most), 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 6/2022: odstaven (určen pro Ukrajinu), 20.10.2022: odvezen na Ukrajinu 
nátěr: unifik
fotka
3240 DPMB (1/1991 - 10/2022) H*
poté Kharkivelektroavtotrans
  11496 Škoda 14 Tr10/6 1990    2005: GO - Trav-l-cool, 2007?: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Ivano-Frankivsk, ev. č. 182) 
nátěr: unifik
fotka
3241 DPMB (1/1991 - 8/2015) H
poté Elektroavtotrans
  11497 Škoda 14 Tr10/6 1990    2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex 7283, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3020) 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3242 DPMB (1/1991 - 8/2015) H
poté Mykolayivelektrotrans
  11498 Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR 1990  9/2014   2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, ALTRO, stahováky Railtech, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 4/2014: odstaven, rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Husovice), 9/2014: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) 
fotka
3243 DPMB (1/1991 - 9/2014) H
  11590 Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR 1991    2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-cool, 2010: VP, 12/2013-3/2014: odstaven (porucha měniče kompresoru), 5/2018: odstaven, 19.2.2019: odvezen do Jihlavy (Autobusy Jihlava) 
nátěr: unifik
fotka
3244 DPMB (3/1991 - 2/2019) S*
poté Autobusy Jihlava
  11591 Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR 1991    2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2009: VP - klimatizace Ebercool, 12/2016: odstaven, 12/2016: odvezen na Ukrajinu (Černovice, ev. č. 364), původní stahováky 
nátěr: unifik
fotka
3245 DPMB (3/1991 - 12/2016) S*
poté Chernivetske TU
  11592 Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR 1991    2002: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 9/2016: odstaven, 12/2016: odvezen na Ukrajinu (Černovice, ev. č. 365), původní stahováky 
nátěr: unifik
fotka
3246 DPMB (3/1991 - 12/2016) S*
poté Chernivetske TU
  11593 Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR 1991    2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, zkušebně zahnuté sběrače Esko, 2009: VP - klimatizace Ebercool, 21.9.2010: nehoda Úvoz (poškozeno přední čelo), 11/2010: zpět v provozu, ?: stahováky Railtech, 6/2016: odstaven, 12/2016: odvezen na Ukrajinu (Černovice, ev. č. 366), původní stahováky 
nátěr: unifik
fotka
3247 DPMB (3/1991 - 12/2016) S*
poté Chernivetske TU
  11594 Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR 1991    1993-1997: zkušebně dosazen přední a zadní transparent Metra Blansko pro číslo linky, 2002: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2008: VP, 3/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3013) 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3248 DPMB (3/1991 - 7/2015) H
poté Mykolayivelektrotrans
  11596 Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR 1991    2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2010: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 6/2018: odstaven, 2.2.2019: odvezen do Jihlavy (Autobusy Jihlava), původní stahováky 
nátěr: unifik
fotka
3250 DPMB (3/1991 - 2/2019) S*
poté Autobusy Jihlava
  11597 Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR 1991    2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 30.6.2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3022) 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3251 DPMB (3/1991 - 7/2015) H*
poté Mykolayivelektrotrans
  11981 Škoda 14 Tr13 » 14 TrR 1994    počínaje tímto vozem hnací náprava Škoda HN2, 2005: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 8/2013-8/2014: odstaven (zkorodovaný pravý zadní podběh, schrána baterie a silového bloku), 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3028); 12/2015: odstaven (zdroj náhradních dílů), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3252 DPMB (1/1994 - 8/2015) H*
poté Mykolayivelektrotrans
  11982 Škoda 14 Tr13 » 14 TrR 1994    2004: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3026), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3253 DPMB (1/1994 - 8/2015) H*
poté Mykolayivelektrotrans
  11983 Škoda 14 Tr13 » 14 TrR 1994  11/2022   2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2010: VP, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 2/2020-3/2020: SO - klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 4/2022: odstaven, 9.11.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
3254 DPMB (1/1994 - 11/2022) H*
  11984 Škoda 14 Tr13 » 14 TrR 1994    2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2009?: VP, 7/2015: odstaven, 2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3040), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3255 DPMB (1/1994 - 2015) S*
poté Mykolayivelektrotrans
  11985 Škoda 14 Tr13 » 14 Tr13GTO » 14 Tr13IGBT » 14 TrR/IGBT » 14 TrR 1994  4/2024   1995: výrobcem krátkodobě zkušebně dosazena trakční výzbroj s GTO tyristory (vývoj pro řadu 21Tr), později dosazena výzbroj s prototypovým silovým blokem s IGBT tranzistory (následně sériově montovaná do vybraných vozů 14Tr pro export), 2004: modernizace na 14TrR - ponechání IGBT výzbroje, BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 9/2007: výrobcem Škoda Electric dočasně dosazena trakční výzbroj se zkušebním silovým blokem s IGBT tranzistory s nezávislou EDB (vývoj pro export, použití při modernizacích vozidel 14Tr ve východních zemích) - zkušební provoz bez cestujících, po ukončení zkoušek vrácena původní IGBT výzbroj, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, první 14Tr s novým designem zadních světel (typ Citelis), 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 5/2014: demontáž výzbroje s IGBT tranzistory (použita výzbroj z vozu 3243), 6/2018-10/2018: odstaven, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 1/2023: odstaven (závada hnací nápravy), zdroj náhradních dílů, 14.4.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
3256 DPMB (1/1994 - 4/2024) H*
  12015 Škoda 14 Tr14 » 14 TrR 1994    2005-2006: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 2/2006: nehoda se 7467 Tomkovo náměstí (poškozeno zadní čelo), 5/2015: odstaven (najeté km), 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Ternopil, ev. č. 174), původní stahováky 
nátěr: unifik
fotka
3257 DPMB (9/1994 - 8/2015) S*
poté Ternopilelektrotrans
  12016 Škoda 14 Tr14 » 14 TrR 1994    2006: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 4/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3018), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3258 DPMB (9/1994 - 7/2015) S*
poté Mykolayivelektrotrans
  12017 Škoda 14 Tr14 1994  9/2024   2006: BS110 ex 7413, 9/2009-2011: odstaven (špatný technický stav), 2011: GO - přední čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 12/2013-5/2014: odstaven (závada hnací nápravy), 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880; 2015: stahováky Railtech, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, ?: boční a zadní transparenty BS210, 10/2020: hnací náprava ex 3282, 6/2023: odstaven, 27.9.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
3259 DPMB (9/1994 - 9/2024) H*
  12018 Škoda 14 Tr14 1994    2006: BS110 ex 7409, 2009-2010: pro velmi špatný stav mimořádná oprava v rozsahu "nižší" GO (LÚ Komín) - dělené boční plechy, z technologických důvodů nedokončeno, 2011: GO - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015-2019: stahováky Railtech, 10/2022: odstaven (nepotřebnost), 22.2.2024: přesunut do Jihlavy 
nátěr: 90 let vozovny Husovice, bílá *
fotka
3260 DPMB (9/1994 - 2/2024) H*
poté ZHTA Jihlava
  12019 Škoda 14 Tr14 » 14 TrR 1994  28.5.2015   2005: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 6/2014: odstaven, rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Komín), 5/2015: likvidace externí firmou (nádvoří vozovny Komín) 
fotka
3261 DPMB (9/1994 - 28.5.2015) H*
  12020 Škoda 14 Tr14 » 14 TrR 1994    ?: krátkodobě zkušebně dosazena trakční výzbroj s IGBT tranzistory, 2006: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 23.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3016), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3262 DPMB (9/1994 - 7/2015) H*
poté Mykolayivelektrotrans
  12021 Škoda 14 Tr14 » 14 TrR 1994    2004: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3017), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3263 DPMB (9/1994 - 7/2015) H*
poté Mykolayivelektrotrans
  12022 Škoda 14 Tr14 » 14 TrR 1994    2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 1/2015: odstaven, 17.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3019), původní stahováky 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
3264 DPMB (9/1994 - 7/2015) H*
poté Mykolayivelektrotrans
  12023 Škoda 14 Tr14 » 14 TrR 1994  3/2015   2004: modernizace na 14TrR - BS212, stahováky Railtech, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, zkušebně plastové přední dveře SKD s lepenými skly, 4/2014: odstaven (trakční motor), rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Husovice), 3/2015: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) 
fotka
3265 DPMB (9/1994 - 3/2015) H*
předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 123
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 70 vozů
  • sešrotován: 30 vozů

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Husovice: 49 vozů
  • Vozovna Slatina: 27 vozů
  • Vozovna Komín: 24 vozů
Poslední aktualizace vozů: 6. 11. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání