DPMB: vozy 14 Tr
vynechat vlaky
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
8373 | Škoda 14 Tr0 | 1982 | 10/1989 |
|
» detail | ||||
3164 | DPMB (6.3.1982 - 10/1989) | H | |||||||
8374 | Škoda 14 Tr0 | 1982 | 10/1989 |
|
» detail | ||||
3165 | DPMB (6.3.1982 - 10/1989) | H | |||||||
8375 | Škoda 14 Tr0 | 1982 | 12/1989 |
|
» detail | ||||
3166 | DPMB (6.3.1982 - 12/1989) | H | |||||||
8376 | Škoda 14 Tr0 | 1982 | 7/1989 |
|
» detail | ||||
3167 | DPMB (6.3.1982 - 7/1989) | H | |||||||
8379 | Škoda 14 Tr0 | 1982 | 12/1989 |
|
» detail | ||||
3168 | DPMB (6.3.1982 - 12/1989) | H | |||||||
8470 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2015 |
celá série 14Tr01 vlivem konstrukčně nedostatečně vyztužené karoserie (praskání skel a meziokenních sloupků) postupně odesílána zpět výrobci na zesílení a úpravy (v letech 1986-1988), 1999: po odstavení opraven a prodán firmě Elektroline, s.r.o., 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 308) |
» detail | ||||
3169 | DPMB (1/1983 - 1999) | K* | |||||||
poté
Ruseltrans |
|||||||||
8471 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 605) |
» detail | ||||
3170 | DPMB (1/1983 - 2001?) | K* | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
8472 | Škoda 14 Tr01 | 1982 |
po vyřazení opraven (v DSZO Zlín) a prodán firmě Elektroline, s.r.o. 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 309) |
» detail | |||||
3171 | DPMB (1/1983 - ?) | K* | |||||||
poté
Ruseltrans |
|||||||||
8473 | Škoda 14 Tr01 | 1982 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 603) |
» detail | ||||
3172 | DPMB (1/1983 - 2001?) | K* | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
8478 | Škoda 14 Tr01 | 1983 |
6/2000-10/2001: renovace do stavu po roce 1986, 11/2001: exponát Technického muzea Brno nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová |
» detail | |||||
3173 | DPMB (3/1983 - 2001?) | K* | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
8479 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 609) |
» detail | ||||
3174 | DPMB (2/1983 - 2001?) | K* | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
8480 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2015 |
po odstavení opraven a prodán firmě Elektroline, s.r.o. 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 310) |
» detail | ||||
3175 | DPMB (2/1983 - 2000) | K* | |||||||
poté
Ruseltrans |
|||||||||
8481 | Škoda 14 Tr01 | 1983 |
2002: prodán na Ukrajinu (Ternopil, ev.č. 137) |
» detail | |||||
3176 | DPMB (2/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
8482 | Škoda 14 Tr01 | 1983 |
po vyřazení opraven (v DPO) a prodán firmě Elektroline, s.r.o., 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 311) |
» detail | |||||
3177 | DPMB (3/1983 - 1999) | K* | |||||||
poté
Ruseltrans |
|||||||||
8483 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 608) |
» detail | ||||
3178 | DPMB (2/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
8484 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
?: dělené čelní sklo, 2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 606) |
» detail | ||||
3179 | DPMB (3/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
8485 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 604) |
» detail | ||||
3180 | DPMB (3/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
8486 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 607) |
» detail | ||||
3181 | DPMB (3/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
8487 | Škoda 14 Tr01 | 1983 |
?: po nehodě dělené čelní sklo, 2002: prodán na Ukrajinu (Ternopil, ev.č. 138) |
» detail | |||||
3182 | DPMB (2/1983 - 2002) | K* | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
8488 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2001 |
2001: likvidace vlastními silami DP v areálu vozovny Husovice |
» detail | ||||
3183 | DPMB (3/1983 - 2001) | K* | |||||||
8489 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 601) |
» detail | ||||
3184 | DPMB (3/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
8491 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2000 |
1999: odstaven (vážná mechanická závada pohonu), likvidace vlastními silami DP v areálu vozovny Komín |
» detail | ||||
3185 | DPMB (3/1983 - 2000) | K* | |||||||
8492 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2006 |
2001: prodán do Rumunska (Iasi, ev.č. 602) |
» detail | ||||
3186 | DPMB (3/1983 - 2001) | K* | |||||||
poté
CTP Iași |
|||||||||
8493 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2016 |
po vyřazení opraven (v DPO) a prodán firmě Elektroline, s.r.o., 2004: prodán do Ruska (Rostov na Donu, ev. č. 312), 2016: fyzická likvidace |
» detail | ||||
3187 | DPMB (3/1983 - 1999) | K* | |||||||
poté
Ruseltrans |
|||||||||
9071 | Škoda 14 Tr05 | 1984 |
2003: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 145) |
» detail | |||||
3188 | DPMB (9/1984 - 2003) | K* | |||||||
poté
Rivneelektroavtotrans |
|||||||||
9072 | Škoda 14 Tr05 | 1984 |
2002: prodán na Ukrajinu (Ternopil, ev.č. 139) |
» detail | |||||
3189 | DPMB (9/1984 - 2002) | K* | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
9074 | Škoda 14 Tr05 | 1984 |
2003: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 144) |
» detail | |||||
3190 | DPMB (9/1984 - 2003) | K* | |||||||
poté
Rivneelektroavtotrans |
|||||||||
9078 | Škoda 14 Tr05 | 1984 |
2003: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 146) |
» detail | |||||
3191 | DPMB (9/1984 - 2003) | K* | |||||||
poté
Rivneelektroavtotrans |
|||||||||
9082 | Škoda 14 Tr05 | 1984 |
2003: prodán na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 147) |
» detail | |||||
3192 | DPMB (9/1984 - 2003) | K* | |||||||
poté
Rivneelektroavtotrans |
|||||||||
9901 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 27.1.2011 |
3/2009: odstaven z provozu, pronajat firmě Czetro (montáž asynchronního pohonu, trakční zkoušky) |
» detail | ||||
3193 | DPMB (15.10.1986 - 2011) | S* | |||||||
9902 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
2001?: GO, 9/2010: BS110 (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 8/2011: odstaven, 22.9.2011: zpět v provozu (obnoven původní červeno-krémový lak), 11.9.2013: odvezen na Ukrajinu (Lvov, ev. č. 600) nátěr: červeno-žlutá * |
» detail | |||||
3194 | DPMB (15.10.1986 - 9/2013) | H* | |||||||
poté
Lvivelektrotrans |
|||||||||
9903 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 11.12.2009 |
|
» detail | ||||
3195 | DPMB (15.10.1986 - 2009) | H* | |||||||
9904 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 11.12.2009 |
6/2008: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 6/2009: odstaven |
» detail | ||||
3196 | DPMB (15.10.1986 - 2009) | H* | |||||||
9905 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 20.12.2010 |
10/2008: BS110 ex 2316 (provedení s předním transparentem jen na číslo linky) |
» detail | ||||
3197 | DPMB (15.10.1986 - 2010) | H* | |||||||
9906 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 20.12.2010 |
5/2008: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky) |
» detail | ||||
3198 | DPMB (15.10.1986 - 2010) | H* | |||||||
9907 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 6/2011 |
2001?: GO, 2008: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 30.4.2011: odstaven, 6/2011: likvidace vlastními silami DP v areálu vozovny Husovice |
» detail | ||||
3199 | DPMB (15.10.1986 - 6/2011) | H* | |||||||
9908 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 6.5.2011 |
2001?: GO, 2008: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 11/2010: odstaven (porucha motorgenerátoru) |
» detail | ||||
3200 | DPMB (15.10.1986 - 2010) | H* | |||||||
9909 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
?: po nehodě dělené čelní sklo, 2003: odstaven (areál vozovny Komín), 24.3.2005: odvezen do Maďarska (Szeged), 2005: vůz upraven pro potřeby autoškoly, ?: modernizace (úprava pro možný výcvik řidičů byla zachována) nátěr: schéma SzKT, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
3201 | DPMB (15.10.1986 - 2005) | H | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
9910 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | ? |
2003: odstaven (areál vozovny Komín), 14.1.2005: odvezen do Maďarska na náhradní díly (Szeged) |
» detail | ||||
3202 | DPMB (15.10.1986 - 2005) | H | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
9911 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
2003: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů) |
» detail | |||||
3203 | DPMB (15.10.1986 - 2.5.2007) | H | |||||||
poté
ZHTA Jihlava |
|||||||||
9912 | Škoda 14 Tr07 | 1986 | 8.10.2009 |
9/2004: odstaven (areál vozovny Komín), 2005: výrobcem staticky zkoušeny elektrické dveřní pohony IGE (vývoj pro export), 2007: vůz provizorně zprovozněn pro funkční zkoušky staniční brzdy pro vozy 14Tr, 10/2007: rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Komín), 8.10.2009: odtah vozu a likvidace (Remet, s. r. o.) |
» detail | ||||
3204 | DPMB (15.10.1986 - 2009) | H | |||||||
10414 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | ? |
2003: odstaven (areál vozovny Komín), 20.12.2004: odvezen do Maďarska na náhradní díly (Szeged) |
» detail | ||||
3205 | DPMB (12/1987 - 2004) | H | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
10416 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 9/2007 |
2005: odstaven (areál vozovny Komín), 2007: rozebrán na náhradní díly, 8/2007: vrak přetažen po vlastní ose do vozovny Husovice na šrotaci, 9/2007: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3206 | DPMB (12/1987 - 2007) | S* | |||||||
10417 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 2/2013 |
2003: GO, 2007: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2011: odstaven, 2/2013: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3207 | DPMB (12/1987 - 2/2013) | H | |||||||
10418 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 1.6.2007 |
2005: odstaven (areál vozovny Husovice), 2007: rozebrán na náhradní díly, 6/2007: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3208 | DPMB (12/1987 - 6/2007) | H | |||||||
10419 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 8/2007 |
2004-2005: odstaven (areál vozovny Husovice), 8/2007: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3209 | DPMB (12/1987 - 8/2007) | H | |||||||
10420 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 5/2013 |
2003: GO, 2006: BS110 ex 2324, 7236 (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 6/2012?: odstaven, 3/2013-5/2013: postupná likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3210 | DPMB (12/1987 - 3/2013) | H | |||||||
10421 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 7/2007 |
2004: odstaven (areál vozovny Husovice), 7/2007: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3211 | DPMB (12/1987 - 7/2007) | H | |||||||
10422 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 30.9.2011 |
2001: GO, 2007: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 3/2011: odstaven (řada technických závad), 30.9.2011: likvidace (Remet, s. r. o.) |
» detail | ||||
3212 | DPMB (12/1987 - 2011) | H | |||||||
10423 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 2012 |
9/2004: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů) |
» detail | ||||
3213 | DPMB (12/1987 - 2.5.2007) | H | |||||||
poté
ZHTA Jihlava |
|||||||||
11176 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
2003: GO, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 6/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3031), 10/2023: přesunut do Chersonu, 10.8.2024: vážně poškozen při ruské invazi na Ukrajinu nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
3214 | DPMB (1/1990 - 9/2015) | H | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans poté Khersonelektrotrans |
|||||||||
11200 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
2004: GO - Trav-l-cool, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 4/2015: odstaven (koroze), 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3032) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3215 | DPMB (1/1990 - 9/2015) | H | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11201 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
10/2007: nehoda se sloupem TV Věstonická, 1/2008: přední čelo dle 14TrM (ponechání původního červeno-krémového laku), BS110 ex autobusy, klimatizace Ebercool, 2008: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 12/2018: odstaven, 9/2020: prodej (předpokládané využití vozu jako klubovny) nátěr: unifik |
» detail | |||||
3216 | DPMB (12/1989 - 9/2020) | S* | |||||||
11204 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
2005: GO - asynchronní pomocné pohony se dvěma statickými měniči Di-Elcom, klimatizace kabiny řidiče Di-Elcom, ALTRO, 2007: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2009: zkušebně klimatizace kabiny řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3038) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3217 | DPMB (12/1989 - 9/2015) | H | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11205 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2011: GO - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015: stahováky Railtech, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 29.8.2022: odvezen do Ústí nad Labem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
3218 | DPMB (1/1990 - 8/2022) | H* | |||||||
poté
soukromá osoba pronajat DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
11206 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 23.5.2011: vážná nehoda s 1203+1204 na křižovatce Lesnická×Provazníkova, 20.9.2011: zpět v provozu (oprava zadního čela, původní stahováky), 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3024) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3219 | DPMB (1/1990 - 8/2015) | H | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11207 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2001: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 5/2015: odstaven (prasklý most zadní nápravy), 17.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3015), původní stahováky, 11/2023: přesunut do Chersonu nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3220 | DPMB (1/1990 - 7/2015) | H | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans poté Khersonelektrotrans |
|||||||||
11208 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3029), původní stahováky, 8/2016-9/2020: odstaven (závada trakčního motoru) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3221 | DPMB (12/1989 - 8/2015) | S | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11209 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 6/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3036), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3222 | DPMB (1/1990 - 9/2015) | S | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11210 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 4.11.2013: odvezen na Ukrajinu (Lvov, ev. č. 601), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
3223 | DPMB (12/1989 - 11/2013) | S | |||||||
poté
Lvivelektrotrans |
|||||||||
11211 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2001: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, Trav-l-cool, 6/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3030), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3224 | DPMB (1/1990 - 9/2015) | S | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11212 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 | 23.9.2011 |
1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2004: Trav-l-Cool, 2006?: VP, 1/2011: odstaven (prasklý podélník), 23.9.2011: fyzická likvidace |
» detail | ||||
3225 | DPMB (12/1989 - 23.9.2011) | S | |||||||
11213 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3025), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3226 | DPMB (12/1989 - 8/2015) | S | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11214 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2006-2007: odstaven (vyhořelý trakční motor), do VP používán jako zdroj náhradních dílů, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 12/2014: služební vůz (pro špatný technický stav odstaven z pravidelného provozu), vyhřívání botek (ex 3018), 4/2015: odstaven (koroze), 17.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3012), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3227 | DPMB (12/1989 - 7/2015) | S | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11215 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 | 7/2014 |
1999: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 4/2014: odstaven, rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Slatina), 7/2014: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3228 | DPMB (12/1989 - 7/2014) | S | |||||||
11216 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
2005-2006: GO - ALTRO, Trav-l-Cool, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 3/2015: odstaven (prasklý most zadní nápravy), 7/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3034), 11/2023: přesunut do Chersonu nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3229 | DPMB (1/1990 - 2015) | S* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans poté Khersonelektrotrans |
|||||||||
11218 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2000: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007?: VP - klimatizace Ebercool, 5/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3035), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3230 | DPMB (12/1989 - 9/2015) | S | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11220 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 | 9/2023 |
2003: GO, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2010-2011: VP - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, ?: statický měnič, 2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015: stahováky Railtech, ?: BS212, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 18.10.2022: odstaven (závada brzd přední nápravy), 9/2023: prodán, 25.9.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) nátěr: unifik |
» detail | ||||
3231 | DPMB (1/1990 - 9/2023) | H* | |||||||
poté
? |
|||||||||
11513 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex 2323, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 172) nátěr: unifik |
» detail | |||||
3232 | DPMB (12/1990 - 8/2015) | S | |||||||
poté
Rivneelektroavtotrans |
|||||||||
11514 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2008: GO - ALTRO, klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3027) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3233 | DPMB (12/1990 - 9/2015) | S | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11515 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1990 |
2001: modernizace na 14TrR (vzor 1999) - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3021), původní stahováky, 10/2023: přesunut do Chersonu jako zdroj náhradních dílů nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3234 | DPMB (12/1990 - 7/2015) | S | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans poté Khersonelektrotrans |
|||||||||
11516 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2005: GO - Trav-l-Cool, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2013: SO - zadní čelo dle 14TrM, 7/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3039) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3235 | DPMB (12/1990 - 9/2015) | S* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11517 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex autobusy, Trav-l-cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Rovno, ev. č. 173), 1/2019: nehoda s nákladním vozem nátěr: unifik |
» detail | |||||
3236 | DPMB (12/1990 - 2015) | H* | |||||||
poté
Rivneelektroavtotrans |
|||||||||
11519 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1990 |
1992: krátkodobě zkušebně hliníkové sběrače maďarské výroby, 2006-2007: modernizace na 14TrR - ALTRO, klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3033) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3237 | DPMB (12/1990 - 9/2015) | S* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11520 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex autobusy, ALTRO, Trav-l-Cool, 1/2014-6/2014: odstaven (prasklý most zadní nápravy), 7/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3023) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3238 | DPMB (12/1990 - 8/2015) | S* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11495 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1990 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, ALTRO, stahováky Railtech, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2010: VP, 9/2016-3/2017: odstaven (prasklý most), 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 6/2022: odstaven (určen pro Ukrajinu), 20.10.2022: odvezen na Ukrajinu nátěr: unifik |
» detail | |||||
3240 | DPMB (1/1991 - 10/2022) | H* | |||||||
11496 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2005: GO - Trav-l-cool, 2007?: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Ivano-Frankivsk, ev. č. 182) nátěr: unifik |
» detail | |||||
3241 | DPMB (1/1991 - 8/2015) | H | |||||||
poté
Elektroavtotrans Ivano-Frankivsk |
|||||||||
11497 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex 7283, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3020) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3242 | DPMB (1/1991 - 8/2015) | H | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11498 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1990 | 9/2014 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, ALTRO, stahováky Railtech, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 4/2014: odstaven, rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Husovice), 9/2014: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3243 | DPMB (1/1991 - 9/2014) | H | |||||||
11590 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-cool, 2010: VP, 12/2013-3/2014: odstaven (porucha měniče kompresoru), 5/2018: odstaven, 19.2.2019: odvezen do Jihlavy (Autobusy Jihlava) nátěr: unifik |
» detail | |||||
3244 | DPMB (3/1991 - 2/2019) | S* | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
11591 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2009: VP - klimatizace Ebercool, 12/2016: odstaven, 12/2016: odvezen na Ukrajinu (Černovice, ev. č. 364), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
3245 | DPMB (3/1991 - 12/2016) | S* | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
11592 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 9/2016: odstaven, 12/2016: odvezen na Ukrajinu (Černovice, ev. č. 365), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
3246 | DPMB (3/1991 - 12/2016) | S* | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
11593 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, zkušebně zahnuté sběrače Esko, 2009: VP - klimatizace Ebercool, 21.9.2010: nehoda Úvoz (poškozeno přední čelo), 11/2010: zpět v provozu, ?: stahováky Railtech, 6/2016: odstaven, 12/2016: odvezen na Ukrajinu (Černovice, ev. č. 366), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
3247 | DPMB (3/1991 - 12/2016) | S* | |||||||
poté
Chernivetske TU |
|||||||||
11594 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
1993-1997: zkušebně dosazen přední a zadní transparent Metra Blansko pro číslo linky, 2002: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2008: VP, 3/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3013) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3248 | DPMB (3/1991 - 7/2015) | H | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11596 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2002: modernizace na 14TrR - BS210, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, 2010: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 6/2018: odstaven, 2.2.2019: odvezen do Jihlavy (Autobusy Jihlava), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
3250 | DPMB (3/1991 - 2/2019) | S* | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
11597 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1991 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 30.6.2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3022) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3251 | DPMB (3/1991 - 7/2015) | H* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11981 | Škoda 14 Tr13 » 14 TrR | 1994 |
počínaje tímto vozem hnací náprava Škoda HN2, 2005: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 8/2013-8/2014: odstaven (zkorodovaný pravý zadní podběh, schrána baterie a silového bloku), 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3028); 12/2015: odstaven (zdroj náhradních dílů), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3252 | DPMB (1/1994 - 8/2015) | H* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11982 | Škoda 14 Tr13 » 14 TrR | 1994 |
2004: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3026), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3253 | DPMB (1/1994 - 8/2015) | H* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11983 | Škoda 14 Tr13 » 14 TrR | 1994 | 11/2022 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2010: VP, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 2/2020-3/2020: SO - klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 4/2022: odstaven, 9.11.2022: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3254 | DPMB (1/1994 - 11/2022) | H* | |||||||
11984 | Škoda 14 Tr13 » 14 TrR | 1994 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2009?: VP, 7/2015: odstaven, 2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3040), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3255 | DPMB (1/1994 - 2015) | S* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
11985 | Škoda 14 Tr13 » 14 Tr13GTO » 14 Tr13IGBT » 14 TrR/IGBT » 14 TrR | 1994 | 4/2024 |
1995: výrobcem krátkodobě zkušebně dosazena trakční výzbroj s GTO tyristory (vývoj pro řadu 21Tr), později dosazena výzbroj s prototypovým silovým blokem s IGBT tranzistory (následně sériově montovaná do vybraných vozů 14Tr pro export), 2004: modernizace na 14TrR - ponechání IGBT výzbroje, BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 9/2007: výrobcem Škoda Electric dočasně dosazena trakční výzbroj se zkušebním silovým blokem s IGBT tranzistory s nezávislou EDB (vývoj pro export, použití při modernizacích vozidel 14Tr ve východních zemích) - zkušební provoz bez cestujících, po ukončení zkoušek vrácena původní IGBT výzbroj, 2011: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, první 14Tr s novým designem zadních světel (typ Citelis), 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 5/2014: demontáž výzbroje s IGBT tranzistory (použita výzbroj z vozu 3243), 6/2018-10/2018: odstaven, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 1/2023: odstaven (závada hnací nápravy), zdroj náhradních dílů, 14.4.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3256 | DPMB (1/1994 - 4/2024) | H* | |||||||
12015 | Škoda 14 Tr14 » 14 TrR | 1994 |
2005-2006: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 2/2006: nehoda se 7467 Tomkovo náměstí (poškozeno zadní čelo), 5/2015: odstaven (najeté km), 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Ternopil, ev. č. 174), původní stahováky nátěr: unifik |
» detail | |||||
3257 | DPMB (9/1994 - 8/2015) | S* | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
12016 | Škoda 14 Tr14 » 14 TrR | 1994 |
2006: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 4/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3018), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3258 | DPMB (9/1994 - 7/2015) | S* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
12017 | Škoda 14 Tr14 | 1994 | 9/2024 |
2006: BS110 ex 7413, 9/2009-2011: odstaven (špatný technický stav), 2011: GO - přední čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 12/2013-5/2014: odstaven (závada hnací nápravy), 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880; 2015: stahováky Railtech, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, ?: boční a zadní transparenty BS210, 10/2020: hnací náprava ex 3282, 6/2023: odstaven, 27.9.2024: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) |
» detail | ||||
3259 | DPMB (9/1994 - 9/2024) | H* | |||||||
12018 | Škoda 14 Tr14 | 1994 |
2006: BS110 ex 7409, 2009-2010: pro velmi špatný stav mimořádná oprava v rozsahu "nižší" GO (LÚ Komín) - dělené boční plechy, z technologických důvodů nedokončeno, 2011: GO - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015-2019: stahováky Railtech, 10/2022: odstaven (nepotřebnost), 22.2.2024: přesunut do Jihlavy nátěr: 90 let vozovny Husovice, bílá * |
» detail | |||||
3260 | DPMB (9/1994 - 2/2024) | H* | |||||||
poté
ZHTA Jihlava |
|||||||||
12019 | Škoda 14 Tr14 » 14 TrR | 1994 | 28.5.2015 |
2005: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, Trav-l-Cool, 6/2014: odstaven, rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Komín), 5/2015: likvidace externí firmou (nádvoří vozovny Komín) |
» detail | ||||
3261 | DPMB (9/1994 - 28.5.2015) | H* | |||||||
12020 | Škoda 14 Tr14 » 14 TrR | 1994 |
?: krátkodobě zkušebně dosazena trakční výzbroj s IGBT tranzistory, 2006: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 23.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3016), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3262 | DPMB (9/1994 - 7/2015) | H* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
12021 | Škoda 14 Tr14 » 14 TrR | 1994 |
2004: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3017), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3263 | DPMB (9/1994 - 7/2015) | H* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
12022 | Škoda 14 Tr14 » 14 TrR | 1994 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 1/2015: odstaven, 17.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3019), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3264 | DPMB (9/1994 - 7/2015) | H* | |||||||
poté
Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
12023 | Škoda 14 Tr14 » 14 TrR | 1994 | 3/2015 |
2004: modernizace na 14TrR - BS212, stahováky Railtech, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, zkušebně plastové přední dveře SKD s lepenými skly, 4/2014: odstaven (trakční motor), rozebrán na náhradní díly (areál vozovny Husovice), 3/2015: likvidace vlastními silami DP (nádvoří vozovny Husovice) |
» detail | ||||
3265 | DPMB (9/1994 - 3/2015) | H* | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 70 vozů
- sešrotován: 30 vozů
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Husovice: 49 vozů
- Vozovna Slatina: 27 vozů
- Vozovna Komín: 24 vozů
Poslední aktualizace vozů:
20. 10. 2024.