ZHTA Jihlava: vozy 14 Tr
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
8849 | Škoda 14 Tr01 | 1983 | 2004 |
odkoupen ZHTA na náhradní díly, 2004: sešrotován nátěr: CVR Snip & Co, tmavě modrá * |
» detail | ||||
ex
DP města Jihlavy |
|||||||||
24 | ZHTA Jihlava (2002 - 2004) | ||||||||
11602 VIN | Škoda 14 Tr10/6 | 1991 |
2005: modernizace (PMDP) - čela "M" verze nátěr: šedo-červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP města Pardubic majitel Autobusy Jihlava |
|||||||||
46 | ZHTA Jihlava (pronajat od 9/2020) | ||||||||
11501 | Škoda 14 Tr10/6 | 1990 |
2004: GO (DSZO) nátěr: modrá * |
» detail | |||||
ex
DSZO ex DP města Jihlavy |
|||||||||
59 | ZHTA Jihlava (od 8/2011) | ||||||||
10387 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1987 |
5-11/2003: modernizace, nová karosérie výr.č. 13104, 2009: SP; od 20.1.2011: odstaven ve Šťáhlavech, 27.3.2011: převezen do Jihlavy nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP ex Autobusy Jihlava |
|||||||||
411 | ZHTA Jihlava (pronajat od 4/2011) | ||||||||
9911 | Škoda 14 Tr07 | 1986 |
2003: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů) |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3203 | ZHTA Jihlava (od 2007) | ||||||||
10423 | Škoda 14 Tr08/6 | 1987 | 2012 |
9/2004: odstaven (areál vozovny Komín), 2.5.2007: odvezen do Jihlavy (Občanské sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů) |
» detail | ||||
ex
DPMB |
|||||||||
3213 | ZHTA Jihlava (2007 - 2012) | ||||||||
12018 | Škoda 14 Tr14 | 1994 |
2006: BS110 ex 7409, 2009-2010: pro velmi špatný stav mimořádná oprava v rozsahu "nižší" GO (LÚ Komín) - dělené boční plechy, z technologických důvodů nedokončeno, 2011: GO - přední i zadní čelo dle 14TrM, BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 6/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2015-2019: stahováky Railtech, 10/2022: odstaven (nepotřebnost), 22.2.2024: přesunut do Jihlavy nátěr: 90 let vozovny Husovice, bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3260 | ZHTA Jihlava (od 2/2024) | ||||||||
12086 | Škoda 14 Tr17/6M | 1995 |
2006: BS110 ex 7415, 2009-2010: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 9/2018: odstaven, 9.2.2019: odvezen do Jihlavy (Autobusy Jihlava) nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Autobusy Jihlava |
|||||||||
3273 | ZHTA Jihlava (pronajat od 9/2021) | ||||||||
12087 | Škoda 14 Tr17/6M | 1995 |
2006: BS110 ex 7234, 2011-2012: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak ve vozovně Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel (typ Citelis), zkušebně dveřní pohony Joucomatic (dle 21Tr), 3/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880; 1/2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 3/2023: odstaven, 15.2.2024: přesunut do Jihlavy nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3274 | ZHTA Jihlava (od 2/2024) | ||||||||
12089 | Škoda 14 Tr17/6M » 14 TrR | 1995 |
2006: BS110 ex 7392, 2009: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 2015: stahováky Railtech, 4/2018: odstaven, 27.2.2020: zpět v provozu, 10/2022-1/2023: odstaven, 6/2023: odstaven, 21.2.2024: přesunut do Jihlavy nátěr: unifik * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3276 | ZHTA Jihlava (od 2/2024) | ||||||||
12092 | Škoda 14 Tr17/6M | 1995 |
2005: BS110 ex 7245, 11/2007: nehoda s nákladním vozem Novolíšeňská, 12/2007: po nehodě nové přední čelo s děleným čelním oknem, 2011: GO - ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak ve vozovně Medlánky (světlý interiér), 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 4/2023: odstaven, 14.2.2024: přesunut do Jihlavy nátěr: unifik * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3279 | ZHTA Jihlava (od 2/2024) | ||||||||
11577 | Škoda 14 Tr10/6 | 1991 |
2000: GO (DPMP) - čela "M" verze;
2006: modernizace PMDP nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP města Pardubic ex Autobusy Jihlava |
|||||||||
9342 | ZHTA Jihlava (od 22.4.2023) | ||||||||
Vypsáno celkem 12 vozů,
z toho:
- historický/muzejní: 4 vozy
- dlouhodobě odstaven: 4 vozy
- sešrotován: 2 vozy
- provozní: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 29 let.
Poslední aktualizace vozů:
19. 11. 2024.