DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova: tramvajové vlečné vozy
výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Graz mo.svv.tv » mo.smv.tv | 1901 | 196x |
z výroby vlečný montážní vůz trolejového vedení, 1917: úprava na motorový |
» detail | |||||
? 20 |
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1901 - 1961) | 1000 | |||||||
DPMaL mo.svv | ? |
služební vlečný vůz - cisterna nátěr: červená |
» detail |
![]() |
|||||
2 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) | Mos | |||||||
DPMaL mo.svv | ? |
služební vlečný vůz - vůz na přepravu kolejových konstrukcí nátěr: žlutá s černými pruhy |
» detail |
![]() |
|||||
3 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) | Mos | |||||||
DPMaL mo.svv.sv | ? |
služební vlečný vůz - výsypný štěrkovací vůz nátěr: žlutá |
» detail |
![]() |
|||||
4 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) | ? | |||||||
🗘
Dopravní podnik hl. m. Prahy 🗘 SWIETELSKY Rail CZ |
|||||||||
Graz A1 » a1 | 1899 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1970: vlečný vůz, 1970(?)-2011: lesní chatka |
» detail | ||||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
9 | Mostecké dopravní podniky (pronajat: 1942 - 1947) | 1000 | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g | 1931 |
od 1959: vlečný vůz |
» detail |
![]() |
|||||
ex
DP Mariánské Lázně ex DP města Teplic |
|||||||||
16II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1959 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g | 1931 | 196x |
od 1959: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP Mariánské Lázně ex DP města Teplic |
|||||||||
22II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1959 - 1961) | 1000 | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs ex TEKG |
|||||||||
40 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1946 - 1952?) | 1000 | |||||||
Vagónka Bautzen zi.mv.a » mo.vv.b | 1904 | 195x |
1904-1924?: výzbroj AEG?, 1924-1952: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Zittau |
|||||||||
VII 41 |
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1924 - 1952) | 1000 | |||||||
Vagónka Bautzen zi.mv.a » mo.vv.b | 1904 | 195x |
1904-1924?: výzbroj AEG?, 1924-1953: vlečný vůz |
» detail |
![]() |
||||
ex
Stadtwerke Zittau |
|||||||||
VIII 42 |
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1924 - 1953) | 1000 | |||||||
Graz mo.vv.a | 1901 | 194x |
|
» detail | |||||
IX 43 |
Brüxer Strassenbahn und Elektrizitäts (1901 - 1941) | 1000 | |||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs ex TEKG |
|||||||||
43II | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1946 - 1952?) | 1000 | |||||||
Graz mo.vv.a | 1901 | 195x |
|
» detail | |||||
X 44 |
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1901 - 1952) | 1000 | |||||||
Graz mo.vv.a | 1901 | 195x |
1918-1922: využíván v nákladní dopravě |
» detail |
![]() |
||||
XI 45 |
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1901 - 1952) | 1000 | |||||||
Graz mo.vv.a | 1901 | 195x |
|
» detail | |||||
XII 46 |
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1901 - 1952) | 1000 | |||||||
Graz mo.vv.a | 1901 | 195x |
|
» detail | |||||
XIII 47 |
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1901 - 1953) | 1000 | |||||||
Graz mo.vv.a | 1901 | 195x |
1918-1922: využíván v nákladní dopravě |
» detail | |||||
XIV 48 |
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1901 - 1956) | 1000 | |||||||
Graz mo.vv.a | 1901 | 195x |
|
» detail | |||||
XV 49 |
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1901 - 1953) | 1000 | |||||||
KPS Brno mo.vv.c | 1931 | 196x |
|
» detail | |||||
50 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1931 - 1961) | 1000 | |||||||
KPS Brno mo.vv.c | 1931 | 196x |
|
» detail |
![]() |
||||
51 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1931 - 1961) | 1000 | |||||||
Van der Zypen & Charlier st.mv » mo.vv.d | 1903 | 194x |
původně motorový vůz, 1939-1942: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Stuttgarter Straßenbahnen ex Stadtwerke Stralsund |
|||||||||
52 | Brüxer Strassenbahn und Elektrizitäts (1939 - 1942) | 1000 | |||||||
Graz jb.mv.M » jb.vv.ar | 1899 | 1960 |
pojezd Remscheid, výzbroj UEG, 1929/1930: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou 🗘 DP Liberec |
|||||||||
52II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1943 - 1960) | 1000 | |||||||
Van der Zypen & Charlier st.mv » mo.vv.d | 1903 | 195x |
původně motorový vůz, 1939-1953: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Stuttgarter Straßenbahnen ex Stadtwerke Stralsund |
|||||||||
53 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1939 - 1953) | 1000 | |||||||
Graz mh.mv.b » tp.vv.f | 1903 | 195x |
od 1940: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl ex DP města Teplic |
|||||||||
53II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1956 - 1958) | 1000 | |||||||
Van der Zypen & Charlier st.mv » mo.vv.d | 1903 | 195x |
původně motorový vůz, 1939-1953: vlečný vůz |
» detail |
![]() |
||||
ex
Stuttgarter Straßenbahnen ex Stadtwerke Stralsund |
|||||||||
54 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1939 - 1953) | 1000 | |||||||
Graz A2 » A3 » a3 | 1903 | 196x |
1899-1951: výzbroj UEG, 1940-1951: služební vůz, 1951-1961: vlečný vůz |
» detail |
![]() |
||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
54II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1956 - 1961) | 1000 | |||||||
Weyer kb.vv.o » mo.vv.f | 1902 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz, 1942: uzavřený vlečný vůz se středním vstupem |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
55 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1954) | 1000 | |||||||
Graz A2 » A3 » a3 | 1903 | 196x |
1899-1951: výzbroj UEG, 1940-1951: služební vůz, 1951-1961: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
55II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1956 - 1961) | 1000 | |||||||
Weyer kb.vv.o » mo.vv.f | 1902 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz, 1942: uzavřený vlečný vůz se středním vstupem |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
56 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1959) | 1000 | |||||||
Weyer kb.vv.o » mo.vv.f | 1902 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz, 1942?: uzavřený vlečný vůz se středním vstupem |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
57 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942? - 19??) | 1000 | |||||||
Weyer kb.vv.o » mo.vv.f | 1902 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz, 1942?: uzavřený vlečný vůz se středním vstupem |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
58 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942? - 19??) | 1000 | |||||||
DPMaL mo.svv.sv | ? |
služební vlečný vůz - nákladní vůz nátěr: žlutá |
» detail |
![]() |
|||||
1 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) | ? | |||||||
Vypsáno celkem 32 vozů,
z toho:
- sešrotován: 25 vozů
- služební: 4 vozy
- prodán/předán jinému dopravci: 3 vozy
Počty vozů dle provozoven:
- Most - rozchod 1000 mm: 28 vozů
- Most: 2 vozy
- Neznámá provozovna: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
15. 2. 2025.