AUTOCENTRUM Zmuda: vozy C 744.24
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dopravce (od, do) | nátěr | ||||||||
119 VIN | Karosa C 744.24 | 1989 |
2-4/2009: GO (ZLINER) - čela z řady 950; 2015-2018: provoz na lince 200150 z Prahy na Konopiště (Bistrobus);
8/2018: subdodávka v rámci PID nátěr: ČSAD Střední Čechy, bílá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Connex Morava |
|||||||||
? | AUTOCENTRUM Zmuda (8/2004 - 12/2004) | ||||||||
poté
TREDOS poté ZLINER poté ČSAD Střední Čechy zapůjčen Veolia Transport Praha poté CDAP pronajat M express poté Miroslav Mlejnek, Turnov poté KAR group |
|||||||||
60 VIN | Karosa C 744.24 | 1989 |
nátěr: ČSAD BUS Ostrava, bílá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Connex Morava |
|||||||||
OVB 61-92 | AUTOCENTRUM Zmuda (10/2005 - 11/2005) | ||||||||
poté
TREDOS |
|||||||||
163 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 | 2004 |
199x: SO (Hranečník) nátěr: modro-bílá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
? | AUTOCENTRUM Štverák-Zmuda (4/2000 - 2000) | ||||||||
poté
PKS Rybnik |
|||||||||
172 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 | 2005 |
199x: SO (Hranečník) nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
? | AUTOCENTRUM Štverák-Zmuda (4/2001 - 2001) | ||||||||
poté
Transgór Rybnik |
|||||||||
134 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 | 2010 |
199x: SO (Hranečník) nátěr: bílo-modrá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
? | AUTOCENTRUM Štverák-Zmuda (5/2001 - 6/2001) | ||||||||
poté
Transgór Rybnik |
|||||||||
149 | Karosa C 744.24 | 1990 |
?: SO (ZLINER) nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
OVB 75-31 | AUTOCENTRUM Zmuda (5/2004 - 6/2004) | ||||||||
poté
VETT |
|||||||||
30 | Karosa C 744.24 | 1989 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
ex
ČSAD Hradec Králové ex Connex Východní Čechy |
|||||||||
HKA 42-43 | AUTOCENTRUM Zmuda (3/2004 - ?) | ||||||||
36 VIN | Karosa C 744.24 | 1989 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Pardubice ex Connex Východní Čechy |
|||||||||
1T9 4037 | AUTOCENTRUM Zmuda (2/2006 - 2006) | ||||||||
159 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 | 2006 |
?: SO nátěr: Connex, bílá s modrým pruhem * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Pardubice ex Connex Východní Čechy |
|||||||||
3T8 1305 | AUTOCENTRUM Zmuda (4/2006 - ?) | ||||||||
69 VIN | Karosa C 744.24 | 1989 |
nátěr: ČSAD BUS Ostrava, bílá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Connex Morava |
|||||||||
? | AUTOCENTRUM Zmuda (11/2005 - 4/2006) | ||||||||
poté
Jan Kukla - Kukabus poté ZHTA Jihlava |
|||||||||
155 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 | 2011 |
nátěr: ČSAD BUS Ostrava, bílá s modrými pruhy * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Olomouc ex Connex Morava |
|||||||||
OVC 80-07 | AUTOCENTRUM Zmuda (6/2006 - 9/2008) | ||||||||
pronajat
SK Expres poté K+K dopravní agentura |
|||||||||
174 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Connex Morava |
|||||||||
OVB 74-65 | AUTOCENTRUM Zmuda (10/2007 - 2/2008?) | ||||||||
poté
Disco Club Roxet Skořenice |
|||||||||
54 VIN | Karosa C 744.24 | 1989 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy * |
» detail | |||||
ex
Connex Morava |
|||||||||
? | AUTOCENTRUM Zmuda (9/2006 - 6/2007) | ||||||||
poté
Peter Bodiš |
|||||||||
80 VIN | Karosa C 744.24 | 1989 | 2011 |
nátěr: ČSAD BUS Ostrava, bílá s modrými pruhy * |
» detail | ||||
ex
Connex Morava |
|||||||||
OVB 61-97 | AUTOCENTRUM Zmuda (9/2004 - 9/2005) | ||||||||
poté
Transgór Rybnik |
|||||||||
85 VIN | Karosa C 744.24 | 1989 |
nátěr: ČSAD BUS Ostrava, bílá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Connex Morava |
|||||||||
OVC 75-21 | AUTOCENTRUM Zmuda (9/2006 - 11/2006) | ||||||||
poté
VETT |
|||||||||
194 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 | 2006 |
nátěr: ČSAD BUS Ostrava, bílá s modrými pruhy * |
» detail | ||||
ex
Connex Morava |
|||||||||
OVB 73-21 | AUTOCENTRUM Zmuda (6/2006 - ?) | ||||||||
110 VIN | Karosa C 744.24 | 1989 |
nátěr: PKS Gliwice, růžovo-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Karviná |
|||||||||
? | AUTOCENTRUM Štverák-Zmuda (3/2000 - 2001?) | ||||||||
poté
PKS Gliwice |
|||||||||
131 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 |
|
» detail | |||||
ex
ČSAD Karviná |
|||||||||
KIA 26-54 | AUTOCENTRUM Štverák-Zmuda (3/2000 - 8/2000) | ||||||||
poté
? |
|||||||||
197 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 | 2008 |
nátěr: bílo-modrá * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Frýdek-Místek |
|||||||||
? | AUTOCENTRUM Štverák-Zmuda (4/2001 - 2001) | ||||||||
poté
PKS Gliwice zapůjčen PKM Katowice |
|||||||||
219 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
ex
ČSAD Hradec Králové ex Connex Východní Čechy |
|||||||||
HKA 51-70 | AUTOCENTRUM Zmuda (10/2003 - 10/2003) | ||||||||
poté
ROŠERO - P |
|||||||||
56 VIN | Karosa C 744.24 | 1989 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||||
ex
ČSAD Chotěboř ex Connex Východní Čechy |
|||||||||
1T2 3727 | AUTOCENTRUM Zmuda (4/2004 - 2004) | ||||||||
55 VIN | Karosa C 744.24 | 1989 | 2008 |
nátěr: bílo-modrá * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Karviná ex ČSAD Havířov |
|||||||||
? | AUTOCENTRUM Štverák-Zmuda (7/2001 - 2001) | ||||||||
poté
PKS Gliwice zapůjčen PKS Rybnik zapůjčen PKM Katowice |
|||||||||
157 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 | 2010 |
nátěr: bílo-modrá * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Karviná |
|||||||||
? | AUTOCENTRUM Zmuda (4/2002 - 2002) | ||||||||
poté
Transgór Rybnik |
|||||||||
287 | Karosa C 744.24 | 1991 |
vozidlo bylo po opravě určeno pro polského dopravce PKS Gliwice nátěr: PKS Gliwice, růžovo-bílá |
» detail | |||||
ex
ČSAD Karviná |
|||||||||
? | AUTOCENTRUM Zmuda (4/2002 - 5/2002) | ||||||||
poté
VETT |
|||||||||
203 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 |
nátěr: ČSAD BUS Ostrava, bílá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Olomouc ex Connex Morava |
|||||||||
1T9 3997 | AUTOCENTRUM Zmuda (7/2005 - 2005) | ||||||||
234 VIN | Karosa C 744.24 | 1990 |
nátěr: ČSAD BUS Ostrava, bílá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Connex Morava |
|||||||||
? | AUTOCENTRUM Zmuda (7/2005 - 9/2005) | ||||||||
poté
Karel Kavka - KAVKA |
Vypsáno celkem 26 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 20 vozů
- vyřazen: 4 vozy
- sešrotován: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
24. 11. 2024.