České aerolinie: autobusy Karosa
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Karosa ŠM 11.1608 | ? |
verze letiště (bez druhých dveří) nátěr: ČSA, bílo-šedá s červeným pruhem |
» detail | ||||||
AC 77-87 | Československé aerolinie (1968 - ?) | Pra | |||||||
3860 | Karosa B 731.00 | 1982 | 2004 |
1999: GO spojená s rekonstrukcí na C734.20 nátěr: SPOJBUS, žluto-červená s červeným pruhem * |
» detail | ||||
AS 01-16 | Československé aerolinie (1982 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Jana Barnatová - SPOJBUS poté Connex Praha |
|||||||||
Karosa C 734.03 | 1985 |
nátěr: ČSA, bílo-červená s modrým pruhem |
» detail | ||||||
AO 23-08 | Československé aerolinie (1985 - ?) | Pra | |||||||
Karosa C 734.03 | 1986 | 2014 |
nátěr: bílo-vínová s černou kolem oken * |
» detail | |||||
AO 61-66 | Československé aerolinie (8/1986 - 12/1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Jaroslav Havlíček, Březová poté Karlovarské dopravní muzeum poté Tomáš Zavadil, Chomutov poté soukromá osoba |
|||||||||
18300 VIN | Karosa C 734.22 | 1987 |
2007: GO (ZLINER) - čela z řady 950 nátěr: Arriva, tyrkysovo-krémová se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
? | Československé aerolinie (5/1987 - ?) | Pra | |||||||
poté
BOSÁK BUS poté RAIL BUS poté Pavelec |
|||||||||
18331 | Karosa C 734.23 | 1987 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
? | Československé aerolinie (5/1987 - ?) | Pra | |||||||
poté
ORLOBUS |
|||||||||
Karosa C 734.23 | 1987 |
nátěr: ČSA, bílo-červená s modrým pruhem |
» detail | ||||||
AO 96-16 | Československé aerolinie (1987 - ?) | Pra | |||||||
26110 | Karosa LC 735.40 | 1989 |
nátěr: ČSL, bílá s modrými pruhy |
» detail | |||||
AP 02-78 | Československé aerolinie (9/1989 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR |
|||||||||
26114 VIN | Karosa LC 735.40 | 1989 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
AP 02-79 | Československé aerolinie (9/1989 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Jiří Kajzr poté Jiří Novák poté Zdeněk Vastl, Praha |
|||||||||
26108 | Karosa LC 735.40 | 1989 |
nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | |||||
AP 02-80 | Československé aerolinie (1989 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť |
|||||||||
26111 | Karosa LC 735.40 | 1989 |
|
» detail | |||||
AP 02-81 | Československé aerolinie (9/1989 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Luboš Dostál, Praha poté Ladislav Habr, Most |
|||||||||
28366 | Karosa B 732.1652 | 1990 |
|
» detail | |||||
AP 34-79 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť |
|||||||||
28428 VIN | Karosa B 732.1652 | 1990 |
verze letiště (bez druhých dveří) nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy * |
» detail | |||||
AP 43-61 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR poté ORLOBUS poté I.P. Solovyev M.A. |
|||||||||
28429 | Karosa B 732.1652 | 1990 |
verze letiště (bez druhých dveří) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
AP 43-62 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Lubomír Zářecký - BUS DOPRAVA poté ZDAR |
|||||||||
28424 VIN | Karosa B 732.1652 | 1990 |
verze letiště (bez druhých dveří) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
AP 43-63 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR poté ORLOBUS |
|||||||||
28425 VIN | Karosa B 732.1652 | 1990 |
verze letiště (bez druhých dveří) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
AP 45-21 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR poté AUDIS BUS |
|||||||||
28426 VIN | Karosa B 732.1652 | 1990 |
verze letiště (bez druhých dveří); SPZ AP 45-22 a evidenční číslo 12 jsou velmi pravděpodobné, ale nejsou zcela prokázány nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy * |
» detail | |||||
AP 45-22 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR poté ORLOBUS poté I.P. Solovyev M.A. |
|||||||||
28427 | Karosa B 732.1652 | 1990 | 2008 |
2008: odprodán SDH Pyšely, kde byl obratem sešrotován nátěr: ČSL, bílá s modrými pruhy |
» detail | ||||
AP 45-23 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Letiště Praha poté Hasičský záchranný sbor ČR |
|||||||||
28430 | Karosa B 732.1652 | 1990 |
verze letiště (bez druhých dveří) nátěr: bílá |
» detail | |||||
? | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Bra | |||||||
poté
Slovenská správa letísk poté Letisko M. R. Štefánika Bratislava |
|||||||||
28367 | Karosa B 732.1652 | 1990 |
nátěr: ČSL, bílá s modrými pruhy * |
» detail | |||||
AP 52-79 | Československé aerolinie (1990 - 1991) | Pra | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Letiště Praha |
|||||||||
26113 | Karosa LC 735.40 | 1989 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
BAA 96-51 | Československé aerolinie (9/1989 - 1991) | Bra | |||||||
poté
Slovenská správa letísk poté Letisko M. R. Štefánika Bratislava poté Zoltán Karátsony Oprava áut poté soukromá osoba |
|||||||||
Karosa C 734 | ? |
|
» detail | ||||||
? | Československé aerolinie (? - 1991) | ? | |||||||
poté
Česká správa letišť poté Zdeněk Kulhánek - EXPRESCAR |
|||||||||
442 | Karosa C 734.00 | 1982 |
|
» detail | |||||
AK 64-74 | Československé aerolinie (1982 - ?) | Pra | |||||||
poté
FEDOS |
Vypsáno celkem 23 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 20 vozů
- vyřazen: 3 vozy
Počty vozů dle provozoven:
- Letiště Praha - Ruzyně: 20 vozů
- Letiště Bratislava: 2 vozy
- Neznámá provozovna: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
2. 11. 2024.