COMETT PLUS: vozy 280
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
1821 | Ikarus 280.08 | 1985 |
1985-2003?: MHD Strakonice, od 2018: renovace nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD STTRANS |
|||||||||
1C1 2212 | 11 | COMETT PLUS (4/2003 - 12/2005) | MHD-T | ||||||
poté
Milan Jiroš poté soukromá osoba |
|||||||||
3886 | Ikarus 280.08A | 1989 |
nátěr: CVR QUELLE, modro-bílá * |
» detail | |||||
TA 93-29 | 29 | COMETT PLUS (1989 - 2003) | MHD-T | ||||||
Ikarus 280.08A | 1989 |
po vyřazení prodán potápěčům a potopen na dno zatopeného lomu Borek u Chotěboře nátěr: CVR Barum, modro-žluto-bílá * |
» detail | ||||||
TA 93-30 | 30 | COMETT PLUS (1989 - 2002) | MHD-T | ||||||
723 | Ikarus 280.08 | 1987 |
nátěr: bílo-červená & reklamní polep TSH Plast / EM Technik * |
» detail | |||||
TA 83-45 | 45 | COMETT PLUS (1987 - 3/2004) | MHD-T | ||||||
poté
Zelenogradsk Trans |
|||||||||
3349 | Ikarus 280.08A | 1989 | 2006 |
2000: GO (COMETT PLUS) nátěr: CVR Český rozhlas České Budějovice, modro-bílá s FOTO polepem * |
» detail | ||||
TA 92-50 | 50 | COMETT PLUS (1989 - 11/2005) | MHD-T | ||||||
Ikarus 280.08A | 1989 | 2003 |
?: GO (COMETT PLUS) nátěr: CVR CK Comett, bílá s grafikou * |
» detail | |||||
TA 92-60 | 60 | COMETT PLUS (1989 - 4/2003) | MHD-T | ||||||
2776 | Ikarus 280.08A | 1988 |
2001?: GO; poslední vůz tohoto typu v ČR, který vydržel v pravidelném provozu do roku 2007 nátěr: městské schéma, vínovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČSAD STTRANS |
|||||||||
TAJ 60-88 | 90II | COMETT PLUS (8/2001 - 9/2007) | MHD-T | ||||||
poté
Milan Jiroš |
|||||||||
444 VIN | Ikarus 280.87 | 1997 |
2006: SO (COMETT PLUS); výhledově zdroj ND pro vůz 99 nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
TAA 39-93 | 93 | COMETT PLUS (10/1997 - 9/2012) | MHD-T | ||||||
poté
Muzeum Historické Dopravní Techniky poté Milan Jiroš |
|||||||||
Ikarus 280.08 | ? | 2001 |
odstaven po dopravní nehodě |
» detail | |||||
TA 80-94 | 94 | COMETT PLUS (? - 11/2001) | MHD-T | ||||||
443 VIN | Ikarus 280.87 | 1997 |
2006: SO (COMETT PLUS); 6/2011-?: ve společném vlastnictví s "Muzeum historické dopravní techniky Kladno, o.s." nátěr: bílá * |
» detail | |||||
TAA 39-99 | 99 | COMETT PLUS (10/1997 - 8/2010) | MHD-T | ||||||
poté
Muzeum dopravní techniky poté soukromá osoba poté Milan Jiroš |
|||||||||
Ikarus 280.08 | ? |
|
» detail | ||||||
? | ČSAD Tábor (1974 - ?) | MHD-T | |||||||
Ikarus 280.08 | ? |
nátěr: červená |
» detail | ||||||
ex
DP města České Budějovice |
|||||||||
? | ČSAD Tábor (1995 - ?) | MHD-T | |||||||
Ikarus 280.08 | ? |
|
» detail | ||||||
TA 31-13 | ČSAD Tábor (1974 - ?) | MHD-T | |||||||
Ikarus 280.08 | ? |
|
» detail | ||||||
TA 74-28 | ČSAD Tábor (? - ?) | MHD-T | |||||||
Ikarus 280.08 | ? | ? |
první autobus s celovozovou reklamou v Táboře |
» detail | |||||
TA 80-93 | COMETT PLUS (? - ?) | MHD-T | |||||||
Ikarus 280.08 | ? |
nátěr: CVR VSP - Strojní výroba * |
» detail | ||||||
ex
DP města České Budějovice |
|||||||||
TAA 19-39 | ČSAD Tábor (1995 - ?) | MHD-T | |||||||
1619 | Ikarus 280.10 | 1978 |
nátěr: schéma ČSAD, modro-krémová |
» detail | |||||
TA 44-05 | ČSAD Tábor (1978 - ?) | Táb | |||||||
1982 | Ikarus 280.10 | 1985 |
nátěr: schéma ČSAD, modro-krémová |
» detail | |||||
TA 74-94 | ČSAD Tábor (7/1985 - ?) | Táb | |||||||
1959 | Ikarus 280.10 | 1985 |
nátěr: DPKV, bílá s pruhy (linková doprava) * |
» detail | |||||
TA 74-98 TAA 07-70 |
ČSAD Tábor (7/1985 - 1998) | Táb | |||||||
poté
DP Karlovy Vary poté ? |
|||||||||
Ikarus 280.10 | 1988 | 2000 |
|
» detail | |||||
TA 85-06 | COMETT PLUS (1988 - 2000) | Táb | |||||||
Vypsáno celkem 20 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 7 vozů
- vyřazen: 7 vozů
- sešrotován: 5 vozů
- vyřazen (existuje vrak): 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- MHD Tábor: 16 vozů
- Tábor: 4 vozy
Poslední aktualizace vozů:
6. 11. 2024.