DP města České Budějovice: vozový park
vynechat vlaky a letadla
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1955? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté, od 1952: služební vůz |
» detail | |||||
1 | Jihočeské elektrárny (1908 - 1950) | Ele | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
2 | Jihočeské elektrárny (1908 - 1950) | Ele | |||||||
poté
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
3 | Jihočeské elektrárny (1908 - 1949) | Ele | |||||||
poté
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
4 | Jihočeské elektrárny (1908 - 1950) | Ele | |||||||
poté
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
5 | Jihočeské elektrárny (1908 - 1949) | Ele | |||||||
poté
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
6 | Jihočeské elektrárny (1908 - 1950) | Ele | |||||||
poté
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
7 | Jihočeské elektrárny (1908 - 1950) | Ele | |||||||
poté
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1946 |
výzbroj AEG, 24.3.1945: zasažen nevybuchlou leteckou pumou - následně vyřazen |
» detail | |||||
8 | Jihočeské elektrárny (1908 - 1946) | Ele | |||||||
Ringhoffer cb.vv.a | 1910 | 1950 |
|
» detail | |||||
21 | Jihočeské elektrárny (1910 - 1950) | Ele | |||||||
Ringhoffer cb.vv.a | 1910 | 1950 |
|
» detail | |||||
22 | Jihočeské elektrárny (1910 - 1950) | Ele | |||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs ex TEKG |
|||||||||
23 | Jihočeské elektrárny (1946 - 1950) | Ele | |||||||
Daimler-Lohner Stoll | 1909 | ? |
nátěr: žluto-hnědá |
» detail | |||||
1 | Elektrizitäts-Abteilung der Union-Bank (1909 - ?) | Ele | |||||||
Vetra-ČKD | 1948 | 1960 |
trolejbus Vetra s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 51 nátěr: pražský, červenobílé pruhy s klínem na čele vozu * |
» detail | |||||
1II | DP města České Budějovice (1948 - 1960) | Nov | |||||||
1715 | Škoda 9 Tr7 | 1965 | 1979 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
1III | DP města České Budějovice (1965 - 1972) | Nov | |||||||
poté
DP města Jihlavy |
|||||||||
11276 | Škoda 15 Tr07/7 | 1990 |
2006: odstaven, plán na rekonstrukci do podoby historického vozidla DPmČB, 7/2014: zahájení úprav do původního stavu, 27.5.2017: dokončený historický trolejbus vystaven na DOD nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová * |
» detail | |||||
01 | DP města České Budějovice (od 1991) | Hor | |||||||
Daimler-Lohner Stoll | 1911 | ? |
nátěr: žluto-hnědá |
» detail | |||||
2 | Elektrizitäts-Abteilung der Union-Bank (1911 - ?) | Ele | |||||||
Vetra-ČKD | 1948 | 1962 |
trolejbus Vetra s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 51 nátěr: pražský, červenobílé pruhy s klínem na čele vozu * |
» detail | |||||
2II | DP města České Budějovice (1948 - 1962) | Nov | |||||||
1716 | Škoda 9 Tr7 | 1965 | 1979 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
2III | DP města České Budějovice (1965 - 1972) | Nov | |||||||
poté
DP města Jihlavy |
|||||||||
11277 | Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM | 1990 |
2007: odstaven, 2011: modernizace nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová * |
» detail | |||||
02 | DP města České Budějovice (od 1991) | Hor | |||||||
Vetra-ČKD | 1948 | 1957 |
trolejbus Vetra s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 51 nátěr: pražský, červenobílé pruhy s klínem na čele vozu * |
» detail | |||||
3 | DP města České Budějovice (1948 - 1957) | Nov | |||||||
140972 | Tatra 400/I.B | 1949 | 1959 |
původně určen pro dopravce Dopravní podniky hl. města Prahy nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
3II | DP města České Budějovice (1958 - 1959) | Nov | |||||||
561 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | 1969 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
3III | DP města České Budějovice (1959 - 1969) | Nov | |||||||
11278 | Škoda 15 Tr07/7 | 1990 |
2004: GO, poté odprodej SZKT Szeged nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená * |
» detail | |||||
03 | DP města České Budějovice (1991 - 2/2004) | Hor | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
Vetra-ČKD | 1948 | 1964 |
trolejbus Vetra s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 51 nátěr: pražský, červenobílé pruhy s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
4 | DP města České Budějovice (1949 - 1964) | Nov | |||||||
1768 | Škoda 9 Tr8 | 1965 | 1980 |
nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
4II | DP města České Budějovice (1965 - 1971) | Nov | |||||||
poté
DP města Hradce Králové |
|||||||||
11279 | Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM | 1990 |
2004: GO, poté odprodej SZKT Szeged nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená * |
» detail | |||||
04 | DP města České Budějovice (1991 - 4/2004) | Hor | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
Vetra-ČKD | 1948 | 1962 |
trolejbus Vetra s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 51 nátěr: pražský, červenobílé pruhy s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
5 | DP města České Budějovice (1949 - 1962) | Nov | |||||||
11280 | Škoda 15 Tr07/7 | 1990 | 2010? |
2006: odprodej SZKT Szeged, zahájena modernizace, projekt "NF-B-car", později od projektu upuštěno, další osud vozu zatím neznámý, pravděpodobně použity díly pro jiný vůz nátěr: bílá * |
» detail | ||||
05 | DP města České Budějovice (1991 - 12/2006) | Hor | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
Vetra-ČKD | 1948 | 1963 |
trolejbus Vetra s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 51 nátěr: pražský, červenobílé pruhy s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
6 | DP města České Budějovice (1949 - 1963) | Nov | |||||||
11281 | Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM | 1990 |
2010: modernizace nátěr: bílá * |
» detail | |||||
06 | DP města České Budějovice (1991 - 11/2019) | Hor | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
Vetra-ČKD | 1948 | 1961 |
trolejbus Vetra s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 51 nátěr: pražský, červenobílé pruhy s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
7 | DP města České Budějovice (1949 - 1961) | Nov | |||||||
11282 | Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM | 1990 |
2006: odprodej SZKT Szeged, 2012: modernizace nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená * |
» detail | |||||
07 | DP města České Budějovice (1991 - 9/2005) | Hor | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
Vetra-ČKD | 1948 | 1961 |
trolejbus Vetra s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 51 nátěr: pražský, červenobílé pruhy s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
8 | DP města České Budějovice (1949 - 1961) | Nov | |||||||
11283 | Škoda 15 Tr07/7 | 1990 | 8/2017 |
nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
08 | DP města České Budějovice (1991 - 12/2006) | Hor | |||||||
poté
Gradski Transport Varna |
|||||||||
Vetra-ČKD | 1948 | 1963 |
trolejbus Vetra s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 51 nátěr: pražský, červenobílé pruhy s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
9 | DP města České Budějovice (1949 - 1963) | Nov | |||||||
11284 | Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM | 1990 | 3/2020 |
2010: modernizace nátěr: bílá * |
» detail | ||||
09 | DP města České Budějovice (1990 - 2020) | Hor | |||||||
Vetra-ČKD | 1948 | 1958 |
trolejbus Vetra s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 51 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
10 | DKP JNV v Českých Budějovicích (1949 - 1951) | Nov | |||||||
poté
DP města Děčína |
|||||||||
125 | Škoda 7 Tr4 | 1952 | 1969 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
10II | DP města České Budějovice (1952 - 1969) | Nov | |||||||
11285 | Škoda 15 Tr07/7 | 1990 | 7/2017 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
10III | DP města České Budějovice (1991 - 12/2006) | Hor | |||||||
poté
Gradski Transport Varna |
|||||||||
Vetra-ČKD | 1948 | 1960 |
trolejbus Vetra s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 51 nátěr: pražský, červenobílé pruhy s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
11 | DP města České Budějovice (1949 - 1960) | Nov | |||||||
11286 | Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM | 1990 |
31.12.2001: nehoda u křižovatky Strakonická/Husova, odstaven, 2003: GO, poté odprodej SZKT Szeged nátěr: SZKT, bílo-zelená * |
» detail | |||||
11II | DP města České Budějovice (1991 - 1/2003) | Hor | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
Vetra-ČKD | 1948 | 1971 |
trolejbus Vetra s výzbrojí ČKD, u ČKD typ TB 51 nátěr: pražský, červenobílé pruhy s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
12 | DP města České Budějovice (1949 - 1965) | Nov | |||||||
11287 | Škoda 15 Tr07/7 | 1990 |
zkušební vůz s akumulátorovým pohonem; 1993: navrácen výrobci - demontáž baterií a následně prodej do Teplic; 12/2011-2013: záložní vůz nátěr: světle žlutá * |
» detail | |||||
12II | DP města České Budějovice (1991 - 1993) | Hor | |||||||
poté
Škoda Ostrov poté Statutární město Teplice 🗘 ARRIVA TEPLICE |
|||||||||
7716 | Škoda 9 TrHT28 | 1980 |
11/2000-6/2001: reko do historického stavu, 9/2002: zapůjčen do Chomutova (oslavy 75 let autobusové dopravy na Chomutovsku) nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
12III | DP města České Budějovice (od 6/2001) | Hor | |||||||
🗘
DP měst Chomutova a Jirkova |
|||||||||
63 | Škoda 7 Tr2 | 1951 | 1968 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
13 | DP města České Budějovice (1951 - 1968) | Nov | |||||||
11288 | Škoda 15 Tr07/7 | 1990 | 7/2017 |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
13II | DP města České Budějovice (1991 - 12/2006) | Hor | |||||||
poté
Gradski Transport Varna |
|||||||||
66 | Škoda 7 Tr2 | 1951 | 1963-1964 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
14 | DP města České Budějovice (1951 - 1955) | Nov | |||||||
poté
DP mesta Bratislavy |
|||||||||
291 | Škoda 8 Tr4 | 1957 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
14II | DP města České Budějovice (1957 - 1970) | Nov | |||||||
11289 | Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM | 1990 |
2004: GO, poté odprodej SZKT Szeged nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená * |
» detail | |||||
14III | DP města České Budějovice (1991 - 5/2004) | Hor | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
69 | Škoda 7 Tr2 | 1951 | 1967 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
15 | DP města České Budějovice (1951 - 1967) | Nov | |||||||
11290 | Škoda 15 Tr07/7 » 15 TrM | 1990 | 2016 |
2003: GO, poté odprodej do SZKT Szeged nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená * |
» detail | ||||
15II | DP města České Budějovice (1991 - 7/2003) | Hor | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
78 | Škoda 7 Tr2 | 1951 | 1968 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
16 | DP města České Budějovice (1951 - 1968) | Nov | |||||||
11874 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2002: modernizace, 23.10.2012: odprodej do Ternopolu nátěr: bílá * |
» detail | |||||
16II | DP města České Budějovice (1991 - 2012) | Hor | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
79 | Škoda 7 Tr2 | 1951 | 1962 |
16.6.1961: nehoda - odstaven, poté vyřazen nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
17 | DP města České Budějovice (1951 - 1955) | Nov | |||||||
poté
DP mesta Bratislavy |
|||||||||
330 | Škoda 8 Tr5 | 1958 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
17II | DP města České Budějovice (1958 - 1970) | Nov | |||||||
11876 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2004: modernizace, 16.12.2014: odprodej do Ternopolu nátěr: bílá * |
» detail | |||||
17III | DP města České Budějovice (1991 - 12/2014) | Hor | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
80 | Škoda 7 Tr2 | 1951 | 1963 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
18 | DP města České Budějovice (1951 - 1955) | Nov | |||||||
poté
DP mesta Bratislavy |
|||||||||
143198 | Tatra 400/II.B | 1951 | 1960 |
nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
18II | DP města České Budějovice (1958 - 1960) | Nov | |||||||
11875 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 | 2/2020 |
2008: modernizace nátěr: bílá * {Běžný provoz*} |
» detail | ||||
18III | DP města České Budějovice (1991 - 2020) | Hor | |||||||
126 | Škoda 7 Tr4 | 1952 | 1969 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
19 | DP města České Budějovice (1952 - 1969) | Nov | |||||||
11877 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2002: modernizace, 11.6.2013: odprodej nátěr: modrá * |
» detail | |||||
19II | DP města České Budějovice (1991 - 2013) | Hor | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
127 | Škoda 7 Tr4 | 1952 | 1969 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
20 | DP města České Budějovice (1952 - 1969) | Nov | |||||||
11878 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2005: modernizace, 16.12.2014: odprodej do Ternopolu nátěr: bílá * |
» detail | |||||
20II | DP města České Budějovice (1991 - 12/2014) | Hor | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
128 | Škoda 7 Tr4 | 1952 | 1968 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
21 | DP města České Budějovice (1952 - 1968) | Nov | |||||||
11879 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2006: modernizace, 12/2017: odprodej do Ternopolu nátěr: bílá * {Běžný provoz*} |
» detail | |||||
21II | DP města České Budějovice (1991 - 12/2017) | Hor | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
154 | Škoda 7 Tr4 | 1953 | 1968 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
22 | DP města České Budějovice (1953 - 1968) | Nov | |||||||
11880 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2003: modernizace, 2011: po zařazení 25Tr 75-83 odstaven, 3/2012: z důvodu zavedení t-1 zpět v provozu, 7/2012: po zařazení 25Tr 84-88 definitivně odstaven, 13.12.2012: odprodej do Lvova, plán na zachování ve Lvově jako muzejního nátěr: bílá * |
» detail | |||||
22II | DP města České Budějovice (1991 - 2012) | Hor | |||||||
poté
Lvivelektrotrans |
|||||||||
155 | Škoda 7 Tr4 | 1953 | 1968 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
23 | DP města České Budějovice (1953 - 1968) | Nov | |||||||
11881 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2003: modernizace, 11.6.2013: odprodej nátěr: CVR Dopravní podnik všemi směry, bílá s barevnou grafikou * |
» detail | |||||
23II | DP města České Budějovice (1991 - 2013) | Hor | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
156 | Škoda 7 Tr4 | 1953 | 1969 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
24 | DP města České Budějovice (1953 - 1969) | Nov | |||||||
11882 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 | 10/2022 |
2004: modernizace, 2011: nevyužíván na provoz MHD, pouze pro svozy dětí ze škol, u kterých byl zjištěn vysoký azbest, 4/2012: z důvodu zavedení t-1 zpět v běžném provozu, 2012: po zařazení 25Tr 84-88 definitivně odstaven, poté odprodej do Ternopilu nátěr: bílá * |
» detail | ||||
24II | DP města České Budějovice (1991 - 2012) | Hor | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
157 | Škoda 7 Tr4 | 1953 | 1968 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
25 | DP města České Budějovice (1953 - 1968) | Nov | |||||||
11883 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 | 2024 |
2004: modernizace, 2011: nevyužíván na provoz MHD, pouze pro svozy dětí ze škol, u kterých byl zjištěn vysoký azbest, 4/2012: z důvodu zavedení t-1 zpět v běžném provozu, 2012: po zařazení 25Tr 84-88 definitivně odstaven nátěr: bílá * |
» detail | ||||
25II | DP města České Budějovice (1991 - 2013) | Hor | |||||||
poté
Lvivelektrotrans |
|||||||||
158 | Škoda 7 Tr4 | 1953 | 1969 |
|
» detail | ||||
26 | DP města České Budějovice (1953 - 1969) | Nov | |||||||
11884 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 | 1/2020 |
2008: modernizace nátěr: bílá * {Běžný provoz*} |
» detail | ||||
26II | DP města České Budějovice (1991 - 2020) | Hor | |||||||
159 | Škoda 7 Tr4 | 1953 | 1969 |
|
» detail | ||||
27 | DP města České Budějovice (1953 - 1969) | Nov | |||||||
11885 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2009: modernizace nátěr: Teherán, zeleno-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
27II | DP města České Budějovice (od 1991) | Hor | |||||||
160 | Škoda 7 Tr4 | 1953 | 1966 |
vyřazen po nehodě nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
28 | DP města České Budějovice (1953 - 1966) | Nov | |||||||
11886 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2006: modernizace, 12/2017: odprodej do Ternopolu nátěr: bílá * |
» detail | |||||
28II | DP města České Budějovice (1991 - 12/2017) | Hor | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
190 | Škoda 7 Tr4 | 1954 | 1969 |
|
» detail | ||||
29 | DP města České Budějovice (1954 - 1969) | Nov | |||||||
11887 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2001: modernizace, 23.10.2012: odprodej do Ternopolu nátěr: modrá * |
» detail | |||||
29II | DP města České Budějovice (1992 - 2012) | Hor | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
191 | Škoda 7 Tr4 | 1954 | 1969 |
|
» detail | ||||
30 | DP města České Budějovice (1954 - 1969) | Nov | |||||||
11888 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 | 9/2020 |
2009: modernizace nátěr: bílá * |
» detail | ||||
30II | DP města České Budějovice (1992 - 2020) | Hor | |||||||
192 | Škoda 7 Tr4 | 1954 | 1969 |
|
» detail | ||||
31 | DP města České Budějovice (1954 - 1969) | Nov | |||||||
11889 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 | 5/2020 |
2007: modernizace nátěr: bílá * |
» detail | ||||
31II | DP města České Budějovice (1992 - 2020) | Hor | |||||||
193 | Škoda 7 Tr4 | 1954 | 1969 |
|
» detail | ||||
32 | DP města České Budějovice (1954 - 1969) | Nov | |||||||
11890 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 | 3/2020 |
2008: modernizace nátěr: bílá * |
» detail | ||||
32II | DP města České Budějovice (1992 - 2020) | Hor | |||||||
194 | Škoda 7 Tr4 | 1954 | 1969 |
|
» detail | ||||
33 | DP města České Budějovice (1954 - 1969) | Nov | |||||||
11891 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2005: modernizace; 12.1.2017: odprodán do Termopilu nátěr: bílá * |
» detail | |||||
33II | DP města České Budějovice (1992 - 12.1.2017) | Hor | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
140971 | Tatra 400/I.B | 1949 | 1959 |
původně určen pro dopravce Dopravní podniky hl. města Prahy nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
34 | DP města České Budějovice (1958 - 1959) | Nov | |||||||
562 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
34II | DP města České Budějovice (1959 - 1970) | Nov | |||||||
11892 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2005: modernizace; 12.1.2017: odprodán do Termopilu nátěr: bílá * |
» detail | |||||
34III | DP města České Budějovice (1992 - 12.1.2017) | Hor | |||||||
poté
Ternopilelektrotrans |
|||||||||
143188 | Tatra 400/II.B | 1951 | 1960 |
nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
35 | DP města České Budějovice (1958 - 1960) | Nov | |||||||
11893 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2001: modernizace, 2010: odprodej SZKT Szeged, 2011: modernizace nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená * |
» detail | |||||
35II | DP města České Budějovice (1992 - 2010) | Hor | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
143189 | Tatra 400/II.B | 1951 | 1959 |
nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
36 | DP města České Budějovice (1958 - 1959) | Nov | |||||||
563 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
36II | DP města České Budějovice (1959 - 1970) | Nov | |||||||
11894 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 | 10/2020 |
2007: modernizace nátěr: bílá * {Běžný provoz*} |
» detail | ||||
36III | DP města České Budějovice (1992 - 2020) | Hor | |||||||
605 | Škoda 8 Tr9 | 1959 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
37 | DP města České Budějovice (1959 - 1970) | Nov | |||||||
11895 | Škoda 15 Tr10/7 » 15 TrM | 1991 |
2002: modernizace, 2010: odprodej SZKT Szeged, 2010-2011: modernizace nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená * |
» detail | |||||
37II | DP města České Budějovice (1992 - 2010) | Hor | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
606 | Škoda 8 Tr9 | 1959 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
38 | DP města České Budějovice (1959 - 1970) | Nov | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 55 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 41 vozů
- historický/muzejní: 2 vozy
- provozní: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 34,5 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Novohradská: 49 vozů
- Vozovna Horní: 38 vozů
- Vozovna Elektrárna: 13 vozů
Poslední aktualizace vozů:
1. 1. 2025.