Ladislav Hlávka, Olomouc: autobusy
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dopravce (od, do) | nátěr | ||||||||
18082 VIN | Karosa LC 735.22 | 1987 |
nátěr: bílá se zeleným přechodem |
» detail | |||||
ex
Karel Housa - HOUSACAR ex Jan Repka ex Marian Šima |
|||||||||
CRA 11-88 | Ladislav Hlávka, Olomouc (11/1998 - 2008?) | ||||||||
Karosa LC 735.00 | ? |
nátěr: bílo-fialová |
» detail | ||||||
PV 63-77 | Ladislav Hlávka, Olomouc (? - ?) | ||||||||
17990 | Karosa LC 735.20 | 1987 |
|
» detail | |||||
ex
ČSAD Kroměříž |
|||||||||
1M0 3535 | Ladislav Hlávka, Olomouc (11/2002 - ?) | ||||||||
24686 VIN | Karosa LC 735.40 | 1989 |
|
» detail | |||||
ex
ČSAD Kroměříž |
|||||||||
1M9 1312 | Ladislav Hlávka, Olomouc (3/2004 - ?) | ||||||||
26604 | Karosa LC 735.40 | 1989 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
? ex Svatopluk Chytil, Dubany |
|||||||||
3M4 8856 | Ladislav Hlávka, Olomouc (5/2010 - 3/2012) | ||||||||
13029 VIN | Renault FR1 GT | 1996 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
4M3 7225 | Ladislav Hlávka, Olomouc (8/2010 - 2/2017) | ||||||||
🗘
DOPAZ poté soukromá osoba |
|||||||||
7294 | Karosa C 954E.1360 | 2003 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
ČSAD Tišnov |
|||||||||
2B6 0635 | Ladislav Hlávka, Olomouc (1/2016 - 12/2017) | ||||||||
poté
autobusy Juřen |
|||||||||
995 VIN | Irisbus Ares 12M | 2004 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
SAVAC Transports ex Magic Bus |
|||||||||
5Z8 6145 | Ladislav Hlávka, Olomouc (12/2016 - 11/2020) | ||||||||
655 VIN | MAN RH 403 Lion’s Coach | 2001 |
8/2015: dovoz z Rakouska; od 2019?: přední maska, nárazník a světla dle novějších modelů nátěr: šedá metalíza s modrou-černou grafikou * |
» detail | |||||
ex
? (A) ex František Šťastný, Holešov |
|||||||||
5Z7 0450 | Ladislav Hlávka, Olomouc (10/2017 - 1/2019) | ||||||||
poté
AD CHYBÍK |
|||||||||
32459 VIN | Bova Futura FHD 12-380 | 2005 |
nátěr: Wirtz Reisen, modro-krémová |
» detail | |||||
ex
Reisebüro Wirtz ex KT BUS |
|||||||||
5P3 4848 | Ladislav Hlávka, Olomouc (2/2018 - 2024) | ||||||||
376 VIN | MAN ÜL 314 Lion’s Regio | 2006 | 1/2022 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
ex
NEU Touristik |
|||||||||
6M7 0357 | Ladislav Hlávka, Olomouc (2/2019 - 1/2022) | ||||||||
12143 VIN | Karosa Axer 12M C 956.1074 | 2006 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
Keolis Monts Jura |
|||||||||
6M9 3018 | Ladislav Hlávka, Olomouc (7/2019 - 11/2022) | ||||||||
5116 VIN | Karosa Axer C 956.1075 | 2002 |
prototyp, původně předváděcí vůz;
6/2019: do ČSAD Liberec zapůjčen kvůli Olympiádě dětí a mládeže nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy * |
» detail | |||||
ex
KAROSA ex PROBO BUS ex ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY ex WUMAK 🗘 Autobusy Jihlava 🗘 ČSAD Liberec |
|||||||||
5S9 5980 | Ladislav Hlávka, Olomouc (7/2019 - 2/2022) | ||||||||
5113 VIN | Irisbus Crossway LE 12,8M | 2008 |
nátěr: stříbrná * |
» detail | |||||
ex
Autocars et Transports Grindler ex Jiří Sůra, Benešov nad Ploučnicí |
|||||||||
1TT 0134 | Ladislav Hlávka, Olomouc (4/2021 - 4/2023) | ||||||||
poté
Klatovská dopravní společnost poté PERFECT TRAVEL |
|||||||||
3550 VIN | Irisbus Arway 12,8M | 2008 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
Transdev Ile-de-France Ecquevilly |
|||||||||
7M3 8094 | Ladislav Hlávka, Olomouc (3/2022 - 3/2024) | ||||||||
poté
? (SK) |
|||||||||
27652 VIN | Karosa LC 735.1011 | 1990 |
nátěr: bílá s modrými a černými pruhy |
» detail | |||||
ex
ČSAD Hradec Králové ex Veolia Transport Východní Čechy ex Jaroslav Krejčí, Bohuňovice |
|||||||||
3M4 8835 | Ladislav Hlávka, Olomouc (10/2011 - 1/2013) | ||||||||
1011 VIN | SOR CN 12 | 2012 |
11/2023-5/2024: záložní vůz nátěr: TQM, žlutá s modrým a červeným pruhem |
» detail | |||||
ex
TQM - holding |
|||||||||
8T0 0587 | Ladislav Hlávka, Olomouc (od 6/2024) | ||||||||
1735 VIN | SOR CN 12 | 2017 |
nátěr: Wrocław, červeno-žlutá |
» detail | |||||
ex
Andrzej Kłosok, Żory ex JIHA Trade |
|||||||||
7E1 6236 | Ladislav Hlávka, Olomouc (od 3/2024) | ||||||||
Vypsáno celkem 18 vozů,
z toho:
- vyřazen: 8 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 5 vozů
- definitivně odstaven: 2 vozy
- provozní: 2 vozy
- sešrotován: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 10,5 let.
Poslední aktualizace vozů:
21. 12. 2024.