Národní technické muzeum: parní lokomotivy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
65168 | Ringhoffer Komarek | 1903 |
2005-2006: GO do provozuschopného stavu v ŽOS České Velenice nátěr: zelená |
» detail | |||||
ex
Böhmische Nordbahn - Česká severní dráha ex kaiserlich-königliche Staatsbahnen ex Československé státní dráhy |
|||||||||
M124.001
CZ-NTM 90 54 3 997 401-5 |
Národní technické muzeum (od 1949) | Cho* | |||||||
pronajat
České dráhy |
|||||||||
1719 | Škoda 31Lo5 | 1947 |
nátěr: modrá {498.014} |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
498.014 | Národní technické muzeum (od ?) | Čel | |||||||
3057 | Škoda 69Lo1 | 1954 |
V roce 1964 na zkušební okruhu v Cerhenicích vytvořen rekord s maximální rychlostí 162 km/h. Jedná se tak o nejrychlejší parní lokomotivu na území ČSR. nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.106 + 935.2291} |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
498.106 | Národní technické muzeum (od 1979) | Cho | |||||||
3378 | Škoda 72Lo1 | 1956 |
nátěr: ČSD, tmavě zelená |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
464.202 997 019-5 464.202 |
464.202
CZ-NTM 90 54 3 997 019-5 CZ-NTM 90 54 4 642 002-8 |
Národní technické muzeum (od 1974) | Čel | ||||||
pronajat
České dráhy |
|||||||||
2399 | ČKD Praha 433.002 | 1948 |
nátěr: černá s červeným ohraničením |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
433.002 997 014-6 |
433.002
CZ-NTM 90 54 3 997 014-6 |
Národní technické muzeum (od 1986) | Cho | ||||||
pronajat
Československé státní dráhy pronajat České dráhy |
Vypsáno celkem 5 vozů,
z toho:
- historický/muzejní: 4 vozy
- zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Depozitář Chomutov: 3 vozy
- Depozitář Čelákovice: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
7. 1. 2024.