Národní technické muzeum: provozní parní lokomotivy

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  65168 Ringhoffer Komarek 1903    2005-2006: GO do provozuschopného stavu v ŽOS České Velenice 
nátěr: zelená
fotka
ex Böhmische Nordbahn - Česká severní dráha
ex kaiserlich-königliche Staatsbahnen
ex Československé státní dráhy
 
M124.001
CZ-NTM 90 54 3 997 401-5
Národní technické muzeum (od 1949) Cho*
pronajat České dráhy
 
  1719 Škoda 31Lo5 1947     
nátěr: modrá {498.014}
ex Československé státní dráhy
 
498.014 Národní technické muzeum (od ?) Čel
 
  3057 Škoda 69Lo1 1954    V roce 1964 na zkušební okruhu v Cerhenicích vytvořen rekord s maximální rychlostí 162 km/h. Jedná se tak o nejrychlejší parní lokomotivu na území ČSR. 
nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.106 + 935.2291}
fotka
ex Československé státní dráhy
 
498.106 Národní technické muzeum (od 1979) Cho
 
  3378 Škoda 72Lo1 1956     
nátěr: ČSD, tmavě zelená
fotka
ex Československé státní dráhy
 
464.202
997 019-5
464.202
464.202
CZ-NTM 90 54 3 997 019-5
CZ-NTM 90 54 4 642 002-8
Národní technické muzeum (od 1974) Čel
pronajat České dráhy
 
  2399 ČKD Praha 433.002 1948     
nátěr: černá s červeným ohraničením
fotka
ex Československé státní dráhy
 
433.002
997 014-6
433.002
CZ-NTM 90 54 3 997 014-6
Národní technické muzeum (od 1986) Cho
pronajat Československé státní dráhy
pronajat České dráhy
 
Vypsáno celkem 5 vozů, z toho:
  • historický/muzejní: 4 vozy
  • zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Depozitář Chomutov: 3 vozy
  • Depozitář Čelákovice: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů: 7. 1. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání