Vůz Národní technické muzeum 180 002-8 (Škoda 23 E1)
SPZ/RZ |
E698.001
1958-1959
u
Československé státní dráhy
E699.001 1959-1960 u Československé státní dráhy E669.002 1960-1965 u Československé státní dráhy E669.0002 1965-1988 u Československé státní dráhy 180 002-8 od 1988 u Československé státní dráhy, České dráhy a Národní technické muzeum |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
CZ-ČD 90 54 3 180 002-8
2008-2021
u
České dráhy a Národní technické muzeum
CZ-NTM 90 54 3 180 002-8 od 2021 u Národní technické muzeum |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | historický/muzejní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Škoda 23 E1
podvozek:
Co' Co'
napájecí soustava: 3 kV DC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 3689 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1958 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 1. prototyp | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
8.2.-27.10.1960: rekonstrukce na nákladní verzi - snížení maximální rychlosti ze 120 km/h na 90 km/h, nové podvozky s trakčními motory AD 4346 gT s celkovým převodem 87:22 (Škoda Plzeň); 1967: vyvazovací oprava dosazeny nové podvozky s celkovým převodem 89:21 (ŽOS Vrútky); 1985-1988: odstaven pro špatný stav vzduchojemů; 1988: oprava v ŽOS Vrútky; 1989-1994: dlouhodobě odstaven; 1994-1995: generální oprava (ŽOS Vrútky); od 9.4.2008: odsatvena v depozitáři NTM Chomutov |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, zeleno-zelená (polomáčená) |
? | 1995 | ČSD, zeleno-krémová (polomáčená) |
1995 | dosud | ČSD, zeleno-zelená (polomáčená) |
Dokumentační fotky vozu
Poslední aktualizace vozu:
21. 10. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.