ŠKODA TRANSPORTATION: trolejbusy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
25 | Škoda 3 Tr3 | 1947 |
1957: reko karosérie, 1967: úředně sešrotován, poté Lípa u Uněšova, od jara 1996: Zruč, od 16.5.1997: muzeum Škoda, 22.12.2010: převezen do Žamberku na renovaci, 6/2012: přivezen zpět do Techmanie nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
ŠKODA TRANSPORTATION (od 1997) | TSC | ||||||||
213 | Škoda 8 Tr1 | 1956 | 2000 |
1956-1957: majetek Škoda Plzeň (výstavní prototyp), vystaven v Káhiře (?), 1957: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Bor u Tachova, od 2. pol. 80. let: Racov nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
Závody V. I. Lenina Plzeň (1956 - 1957) | |||||||||
poté
DP Mariánské Lázně poté Dopravní podniky města Plzně poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
OMS-Isotta-TIBB Typ I | ? |
kořistní vůz z italského Milána (z intervalu ev. č. 505-514); po konci 2. světové války: zdroj ND (Škoda Plzeň); po odprodeji sloužil zahradní domek (existoval ještě v 90. letech 20. století) |
» detail | ||||||
ex
Mostecké dopravní podniky |
|||||||||
Škodovy závody v Plzni (194x - ?) | |||||||||
Vypsány celkem 3 vozy,
z toho:
- historický/muzejní: 1 vůz
- prodán/předán jinému dopravci: 1 vůz
- vyřazen: 1 vůz
Všechny vozy jsou z provozovny Techmania Science Center.
Poslední aktualizace vozů:
22. 2. 2024.