ŠKODA TRANSPORTATION: trolejbusy

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  25 Škoda 3 Tr3 1947    1957: reko karosérie, 1967: úředně sešrotován, poté Lípa u Uněšova, od jara 1996: Zruč, od 16.5.1997: muzeum Škoda, 22.12.2010: převezen do Žamberku na renovaci, 6/2012: přivezen zpět do Techmanie 
nátěr: zeleno-krémová *
fotka
ex Dopravní podniky města Plzně
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
ŠKODA TRANSPORTATION (od 1997) TSC
  213 Škoda 8 Tr1 1956  2000   1956-1957: majetek Škoda Plzeň (výstavní prototyp), vystaven v Káhiře (?), 1957: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Bor u Tachova, od 2. pol. 80. let: Racov 
nátěr: červeno-krémová *
Závody V. I. Lenina Plzeň (1956 - 1957)
poté DP Mariánské Lázně
poté Dopravní podniky města Plzně
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  OMS-Isotta-TIBB Typ I   kořistní vůz z italského Milána (z intervalu ev. č. 505-514); po konci 2. světové války: zdroj ND (Škoda Plzeň); po odprodeji sloužil zahradní domek (existoval ještě v 90. letech 20. století) 
ex Mostecké dopravní podniky
Škodovy závody v Plzni (194x - ?)
Vypsány celkem 3 vozy, z toho:
  • historický/muzejní: 1 vůz
  • prodán/předán jinému dopravci: 1 vůz
  • vyřazen: 1 vůz

Všechny vozy jsou z provozovny Techmania Science Center.

Poslední aktualizace vozů: 22. 2. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání