Jiří Webinger - MAD: autobusy
vynechat vlaky a letadla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
29135 VIN | Karosa-Ikarus 366.10 B | 1991 |
nátěr: bílá s modrými pruhy |
» detail | ||||
ex
? |
||||||||
? | Jiří Webinger - MAD (7/1992 - 7/1995) | |||||||
poté
Vladimír Müller, Praha poté Interbus Praha poté Jiří Hromada, Svojetice poté Milan Jiroš |
||||||||
17686 | Karosa LC 735.20 | 1987 |
nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | ||||
KDA 20-44 | Jiří Webinger - MAD (1992 - 11/2001) | |||||||
18084 | Karosa LC 735.22 | 1987 |
?: reko na C 735 nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
ÚVVVR Praha ex AF - Helena Froňková |
||||||||
KDA 22-84 | Jiří Webinger - MAD (12/2000 - 6/2001) | |||||||
poté
BYZAL poté AUDIS BUS |
||||||||
12429 | Karosa C 734.03 | 1985 |
|
» detail | ||||
ex
SOU zemědělské Středokluky |
||||||||
KDA 32-97 | Jiří Webinger - MAD (? - 11/2001) | |||||||
19274 | Karosa C 734.23 | 1987 |
nátěr: bílá s černou kolem oken |
» detail | ||||
ex
SIGMA Praha |
||||||||
KDA 53-13 | Jiří Webinger - MAD (? - ?) | |||||||
poté
Vlastimír Vinš, Sazená |
||||||||
10052 VIN | Renault FR1 GT | 1988 |
nátěr: žluto-černá s šedo-černou grafikou * |
» detail | ||||
ex
Čedok |
||||||||
KLM 99-33 | Jiří Webinger - MAD (5/2000 - 4/2012) | |||||||
poté
Jiří Kaněra, Studnice poté soukromá osoba |
||||||||
70 VIN | SOR C 7,5 | 1996 |
nátěr: WEBINGER, bílá se zelenými pruhy tří odstínů * |
» detail | ||||
ex
Renatechnik ex CYKLO - MARKETINK |
||||||||
4S9 8477 | Jiří Webinger - MAD (od 2/2008) | |||||||
982 VIN | Ford Transit | 2005 |
nátěr: šedá metalíza |
» detail | ||||
5S2 3325 | Jiří Webinger - MAD (12/2005 - 12/2020) | |||||||
72791 VIN | Ford Transit 430 E | 2005 |
2006: dovoz z Německa nátěr: šedá metalíza & grafika Ivan Pacák * |
» detail | ||||
5S2 3525 | Jiří Webinger - MAD (1/2006 - 2/2014) | |||||||
poté
Ivan PACÁK přepravní služby poté Baronetto |
||||||||
34727 VIN | Ford Transit 350 L | 2001 |
nátěr: šedá metalíza |
» detail | ||||
ex
Jiří Kačer, Karlštejn |
||||||||
5S7 3113 | Jiří Webinger - MAD (od 10/2006) | |||||||
58521 VIN | Ford Transit 420 L | 2003 |
1/2007: dovoz z Německa nátěr: vínová metalíza |
» detail | ||||
5S7 3432 | Jiří Webinger - MAD (1/2007 - 5/2012) | |||||||
poté
Dobroslav Šorm, Dvůr Králové nad Labem poté ŠORMBUS poté ? poté AMETYST MOON GROUP |
||||||||
8620 VIN | Ayats Atlas | 2001 |
nátěr: TRANSPEDtour, šedá metalíza s hnědými pruhy * |
» detail | ||||
ex
Jiří Tvrdík - TRANSPEDTOUR |
||||||||
6S4 5575 | Jiří Webinger - MAD (6/2007 - 5/2014) | |||||||
poté
Piotr Bystry - Glob-Trans |
||||||||
405641 VIN | STRATOS AUTO Iveco Stratos LUX 20 | 2004 |
nátěr: WEBINGER, bílá se zelenými pruhy tří odstínů |
» detail | ||||
ex
Lubomír Klen - VIP Tours |
||||||||
9S7 0989 | Jiří Webinger - MAD (od 1/2010) | |||||||
12747 VIN | Renault FR1 GTX | 1995 |
nátěr: šedá metalíza |
» detail | ||||
1SM 4070 | Jiří Webinger - MAD (od 10/2011) | |||||||
860848 VIN | Irizar i4 12,9M | 2008 |
2020: SO nátěr: hnědá metalíza * |
» detail | ||||
ex
ČSAD AUTOBUSY České Budějovice |
||||||||
4C3 2860 | Jiří Webinger - MAD (od 1/2019) | |||||||
VIN | Ernst Auwärter Mercedes-Benz O 815 D Teamstar | 2002 |
nátěr: šedá metalíza s černou kolem oken |
» detail | ||||
ex
KOKOSS |
||||||||
4L0 3191 | Jiří Webinger - MAD (od 6/2019) | |||||||
1426 VIN | Irisbus Evadys HD 12,8M | 2011 |
nátěr: bílá |
» detail | ||||
5SI 1073 | Jiří Webinger - MAD (od 8/2021) | |||||||
VIN | Iveco AS Domžale Rapido Tourist | 2012 |
nátěr: šedá metalíza s černou střechou |
» detail | ||||
ex
Malmbäcks Buss & Taxi ex TOPGATE |
||||||||
6AR 8540 5SI 4047 |
Jiří Webinger - MAD (od 7/2021) | |||||||
35951 VIN | Ford Transit | 2015 |
nátěr: šedá metalíza |
» detail | ||||
5SI 4287 | Jiří Webinger - MAD (od 11/2021) | |||||||
22948410 VIN | Renault Master | 2000 |
nátěr: červená |
» detail | ||||
ex
Lumír Moucha, Kosoř ex DESTREZA ex Martin Pytlík - Martin Bus |
||||||||
4AE 7318 | Jiří Webinger - MAD (4/2018 - 2023) | |||||||
Vypsáno celkem 20 vozů,
z toho:
- provozní: 9 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 7 vozů
- vyřazen: 2 vozy
- definitivně odstaven: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (9) mají přibližný průměrný věk 19,1 let.
Poslední aktualizace vozů:
20. 11. 2024.