Vůz soukromá osoba (nepojízdný vrak) neznámé RZ (Ringhoffer Křižík)
evidenční číslo |
166
1901-1930
u
Dopravní podnik hl. m. Prahy
46 1930-1962 u Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | definitivně odstaven | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer Křižík
do ?
motor:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
do ? napájecí soustava: 500 V DC do ? elektrická výzbroj: Křižík II |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 57843 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1901 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
uzavřený motorový vůz; mezi lety 1912-192?: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | červeno-bílá |
Dokumentační fotky vozu
Poslední aktualizace vozu:
11. 12. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.