Vůz soukromá osoba (nepojízdný vrak) neznámé RZ (Škoda 8 Tr1)
evidenční číslo |
7
1957-1975
u
DP Mariánské Lázně
99II 1975-? u Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ | Škoda 8 Tr1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 213 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
v. č. karoserie | 157 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1956 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 1956-1957: majetek Škoda Plzeň (výstavní prototyp), vystaven v Káhiře (?), 1957: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Bor u Tachova, od 2. pol. 80. let: Racov |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr | poznámka |
---|---|---|---|
od výroby | ? | červeno-krémová | vzor 8Tr |
? | do vyřazení | červeno-krémová | pruhy |
Poslední aktualizace vozu:
28. 9. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.