soukromá osoba (nepojízdný vrak): vozy 8 Tr
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
233 | Škoda 7 Tr6 » 8 Tr | 1955 | 2012 |
1966: reko na typ 8Tr, po vyřazení Plzeň - Doubravka, od konce 70.let: Vejprnice nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2012) | |||||||||
143 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 |
1961: reko na typ 8Tr, po vyřazení Číhaná nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od ?) | Č | ||||||||
616 | Škoda 8 Tr9 | 1959 |
po vyřazení sad Vranov u Radnic nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od ?) | VuR | ||||||||
131 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1952 | ? |
1960: reko na typ 8Tr, konec 70. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-L | ||||||||
133 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1952 | ? |
1960: reko na typ 8Tr, v 80. letech sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-S | ||||||||
144 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | ? |
1961: reko na typ 8Tr, konec 70. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-L | ||||||||
146 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | 8/1998 |
1961: reko na typ 8Tr nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pře | ||||||||
161 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | 2008? |
1962: reko na typ 8Tr nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Bít | ||||||||
164 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | 2005 |
1962: reko na typ 8Tr, po vyřazení Popov nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pop | ||||||||
176 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | ? |
1963: reko na typ 8Tr, 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Sto | ||||||||
180 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1953 | ? |
1963: reko na typ 8Tr, konec 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | VuR | ||||||||
203 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1954 | ? |
1965: reko na typ 8Tr, 1. pol. 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vrč | ||||||||
204 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1954 | ? |
1965: reko na typ 8Tr, 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-S | ||||||||
235 | Škoda 7 Tr6 » 8 Tr | 1955 | 1999 |
1966: reko na typ 8Tr, od 2. pol. 80. let: Racov, 1. pol. r.1999: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | buT | ||||||||
386 | Škoda 8 Tr6 | 1958 | ? |
2. pol. 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-P | ||||||||
474 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
2. pol. 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Mir | ||||||||
488 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | 2007 |
po vyřazení Chotíkov, od počátku 80. let: chat.os. za Chotíkovem nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2007) | |||||||||
520 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | 2001 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2001) | SP | ||||||||
598 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | 9/1997 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 9/1997) | Pň | ||||||||
600 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
po vyřazení okolí Týnce, 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
601 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | ? |
80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Lná | ||||||||
880 | Škoda 8 Tr12 | 1960 | 9/1997 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 9/1997) | Pň | ||||||||
213 | Škoda 8 Tr1 | 1956 | 2000 |
1956-1957: majetek Škoda Plzeň (výstavní prototyp), vystaven v Káhiře (?), 1957: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Bor u Tachova, od 2. pol. 80. let: Racov nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Závody V. I. Lenina Plzeň ex DP Mariánské Lázně ex Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2000) | Rac* | ||||||||
264 | Škoda 8 Tr3 | 1957 | 200? |
prodán - Vlkovice u Mariánských Lázní na kůlnu, 10/2006 jen trosky nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
671 | Škoda 8 Tr9 | 1960 | ? |
1972: u DP Prešov nezařazen a posléze kompletní vůz odprodán k nedopravním účelům, dost možná existuje dodnes nátěr: červeno krémová |
» detail | ||||
ex
DP města České Budějovice ex DP mesta Prešov |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1972 - ?) | |||||||||
209 | Škoda 7 Tr4 » 8 Tr | 1954 |
nyní jako chatka východně od Jihlavy nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
DP města Jihlavy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od 1970) | |||||||||
569 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | 199x |
využíván jako zahradní chatka |
» detail | ||||
ex
DP města Pardubic |
|||||||||
134 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (197x - 199x) | P-S | |||||||
302/358 | Škoda 8 Tr6 | 1958 |
1974-1996: odstaven v obci Trnava u Slušovic
1996-1998: modernizace na historické vozidlo DPO,
10/2005: propůjčen na oslavy do Opavy,
8/2010: propůjčen na oslavy do Ebersvalde,
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2016 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP města Gottwaldova |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1974 - 1996) | |||||||||
poté
Dopravní podnik Ostrava zapůjčen DSZO zapůjčen DSZO zapůjčen Městský dopravní podnik Opava zapůjčen BBG Eberswalde |
|||||||||
528/584 | Škoda 8 Tr8 | 1959 | 1999 |
po vyřazení sloužil jako sklad u Dřevohostovic nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
DP města Gottwaldova |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1974 - 1999) | |||||||||
284 | Škoda 8 Tr4 | 1957 | 199x |
|
» detail | ||||
ex
DP města Pardubic |
|||||||||
126 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1972? - 199x) | Dra | |||||||
706/650 | Škoda 8 Tr10 | 1960 |
rok výroby a rok dodání vozu nemusí být s ohledem na absenci dobové evidence zcela přesné nátěr: krémová s modrým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky hl. města Prahy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1972 - 2000) | Číž | ||||||||
poté
LVB Leipzig |
Vypsáno celkem 31 vozů,
z toho:
- sešrotován: 25 vozů
- definitivně odstaven: 3 vozy
- prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy
- neznámý: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vranov u Radnic: 2 vozy
- Plzeň - Letná: 2 vozy
- Plzeň - Skvrňany: 2 vozy
- Pňovany: 2 vozy
- Číhaná: 1 vůz
- Přehýšov: 1 vůz
- Bítov: 1 vůz
- Popov: 1 vůz
- Stod: 1 vůz
- Vrčeň: 1 vůz
- Bor u Tachova: 1 vůz
- Plzeň - pivovar: 1 vůz
- Mirošov: 1 vůz
- Starý Plzenec: 1 vůz
- Lnáře: 1 vůz
- Racov: 1 vůz
- Pardubice - Svítkov: 1 vůz
- Dražkov: 1 vůz
- Čížová-Krašovice: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
20. 5. 2024.