Khersonelektrotrans: provozní vozy 14 Tr
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
11571 | Škoda 14 Tr10/6 | 1991 |
2017-2019: GO (Južmaš);
19.9.2023: poškozen při ruské invazi na Ukrajinu;
1/2024: zpět v provozu nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
501 | Khersonelektrotrans (od 2019) | ||||||||
11632 | Škoda 14 Tr10/6 | 1991 |
2017-2019: GO (Južmaš);
3.1.2023: poškozen při ruské invazi na Ukrajinu;
2/2023: zpět v provozu nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
502 | Khersonelektrotrans (od 2019) | ||||||||
11207 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrR | 1989 |
2001: modernizace na 14TrR - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2008: VP - klimatizace Ebercool, 5/2015: odstaven (prasklý most zadní nápravy), 17.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3015), původní stahováky, 11/2023: přesunut do Chersonu nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
503 | Khersonelektrotrans (od 12/2023) | ||||||||
11216 | Škoda 14 Tr08/6 | 1989 |
2005-2006: GO - ALTRO, Trav-l-Cool, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 3/2015: odstaven (prasklý most zadní nápravy), 7/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3034), 11/2023: přesunut do Chersonu nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Mykolayivelektrotrans |
|||||||||
504 | Khersonelektrotrans (od 12/2023) | ||||||||
Vypsány celkem 4 vozy,
všechny ve stavu
provozní.
Vypsané aktuálně provozované vozy (4) mají přibližný průměrný věk 34 let.
Poslední aktualizace vozů:
24. 10. 2024.