Strausberger Eisenbahn: tramvaje

výr.č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e.č. dopravce (od, do) nátěr
  RAW Schöneweide TZ69 1969  1997    
ex BVB Berlin
 
01 Strausberger Eisenbahn (1980 - 1997)
 
  RAW Schöneweide TZ69 1969     
ex BVB Berlin
 
02 Strausberger Eisenbahn (1981 - 1995)
 
  RAW Schöneweide TZ69 1969     
ex BVB Berlin
 
03
05II
Strausberger Eisenbahn (od 1981)
 
  RAW Schöneweide TZ69 1969  1997    
ex BVB Berlin
 
04 Strausberger Eisenbahn (1981 - 1997)
 
  RAW Schöneweide TZ69 1969  1997    
ex BVB Berlin
 
05
03II
Strausberger Eisenbahn (1981 - 1997)
 
  RAW Schöneweide TZ69 1969     
ex BVB Berlin
 
06 Strausberger Eisenbahn (od 1981)
 
  RAW Schöneweide TZ69 1969     
ex BVB Berlin
ex Woltersdorfer Straßenbahn
 
07 Strausberger Eisenbahn (1986 - 2005)
 
  RAW Schöneweide TZ70 1970  1990    
ex DVV Dessau
 
08 Strausberger Eisenbahn (1989 - 1990)
 
  RAW Schöneweide TE64/2 » ATE64/2 1968    1980: úprava na pracovní vůz 
nátěr: zeleno-krémová
fotka
ex BVB Berlin
 
13 Strausberger Eisenbahn (1993 - 8.1.2013)
poté Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm
 
  178361 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1990    2-3/1995: modernizace před prodejem; 1/2015-4/2016: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
 
21 Strausberger Eisenbahn (1995 - 20.1.2015)
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  178242 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2S 1989    1991: výměna poškozeného A článku po nehodě – zlikvidován koncem roku 1994; 1-10/2014: GO (DP Praha/Cegelec) – modernizace na typ KT8D5.RN2S 
nátěr: žluto-černá s bílou střechou *
fotka
ex Dopravné podniky mesta Košice
 
22 Strausberger Eisenbahn (od 1995)
 
  178244 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P 1989    11/2014-12/2015: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P 
nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá *
fotka
ex Dopravné podniky mesta Košice
 
23 Strausberger Eisenbahn (1995 - 4.11.2014)
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
 
  180281 ČKD DS T6C5 1998    prototyp, 27-28.6.1998: zkušební jízdy v Praze (Řepy - Anděl) - poté zpět do výrobního závodu (rozchod 1587,5 mm), 8-10/1998: přeprava z výrobního závodu přes přístavy Hamburk (D) a Mobile (USA) do New Orleans, 27.6.1999: zařazen do provozu, 2001: kvůli hospodářským potížím výrobce vrácen do Prahy, 2003: úpravy u výrobce (rozchod 1435 mm), 8-9.3.2003: zkušební jízdy v Praze (Motol - Řepy) poté prodej do Strausbergu 
nátěr: Strausberger Eisenbahn, červeno-bílo-modrá *
fotka
ex ČKD Dopravní systémy
🗘 RTA New Orleans
 
30 Strausberger Eisenbahn (od 4/2003)
 
  Bombardier Flexity GT6-12 ZR 2013     
nátěr: schéma BVG, žluto-bílá
fotka
 
0041 Strausberger Eisenbahn (od 3/2013)
 
  Bombardier Flexity GT6-12 ZR 2013     
nátěr: schéma BVG, žluto-bílá
fotka
 
0042 Strausberger Eisenbahn (od 4/2013)
 
Vypsáno celkem 15 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 5 vozů
  • provozní: 5 vozů
  • sešrotován: 4 vozy
  • dočasně odstaven: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (6) mají přibližný průměrný věk 33,2 let.

Poslední aktualizace vozů: 26. 2. 2025.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání