Dopravní podnik Ostrava: provozní vozy mv
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
SMMD MV | 1922 |
1922-1964: běžný provoz s cestujícími; 1964-1965: rekonstrukce do podoby "tramvaje ostravských dětí" a pokřtění na "Barborka"; 1965-dosud: historicko-komerční vozidlo nátěr: modro-bílá * |
» detail | ||||||
21 8021 21 Barborka |
Dopravní podnik Ostrava (od 09/1922) | KP* | |||||||
36 745 | Vagónka Kopřivnice mv » smv | 1919 |
historický - pracovní tramvajový motorový vůz nátěr: šedá * |
» detail | |||||
24
věžka; gerist |
Dopravní podnik Ostrava (od 25.09.1919) | KP* | |||||||
36 746 | Vagónka Kopřivnice mv | 1919 |
nátěr: hnědo-zelená s šedou střechou * {A+69} |
» detail | |||||
25 8925 25 vysoký motor; kroužkáč |
Dopravní podnik Ostrava (od 12/1919) | KP* | |||||||
14879 | KPS Brno mv | 1927 |
výzbroj BBC,
1968-1997: služební vůz
od 1997: po demontáži technického zařízení převeden mezi historické vozy nátěr: oranžová |
» detail | |||||
31 8031 31 |
Dopravní podnik Ostrava (od 1927) | ||||||||
SMMD MV | 1932 |
31.8.1953: zahajoval provoz na trati Hranečník - Nová Huť;
od 1965: služební vůz - tlačný vůz odmetače sněhu RSP-1;
od 2001: historický vůz - v plánu je uvedení do stavu z konce 50. let 20. století nátěr: oranžová * |
» detail | ||||||
35 8035 35 |
Dopravní podnik Ostrava (od 1.7.1932) | KP* | |||||||
26473 | KPS Brno mv | 1948 |
1982-1987: služební vůz,
od 1987: historický vůz,
1991: oprava vozu do historického stavu (60. léta 20. století) nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
50 | Dopravní podnik Ostrava (od 1949) | KP* | |||||||
1479 | Vítkovické železárny MV | 1949 |
nátěr: červeno-bílá {94+263} |
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
12 94 8094 94 |
Dopravní podnik Ostrava (od 1953) | KP* | |||||||
SMMD MV | 1925 |
motorový vůz k rotačnímu odmetači sněhu nátěr: oranžová {8002 + 8602} |
» detail | ||||||
2II 8002 |
Dopravní podnik Ostrava (od 16.07.1925) | KP | |||||||
Vypsáno celkem 8 vozů,
všechny ve stavu
historický/muzejní.
Všechny vozy jsou z provozovny Kroužek přátel MHD.
Poslední aktualizace vozů:
18. 4. 2024.