Ing. Jiří Kotas: osobní železniční vozy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
59768 | Vagónka Tatra Studénka Bix 020 | 1960 |
od 2017: oprava v ČMŽO Přerov do původního stavu nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
29-29 301 |
Balm 5-0250
CZ-JKS 55 54 29-29 301-5 |
Ing. Jiří Kotas (od 2017) | BD | ||||||
pronajat
Klub přátel kolejových vozidel |
|||||||||
61109 | Vagónka Tatra Studénka Bix 020 | 1961 |
od 2017: rekonstrukce v ČMŽO Přerov na BixBAR (střední oddíl nahrazen barem) s úpravou exteriéru do původního stavu nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
29 29 322-1 |
Balm 5-0497
CZ-JKS 55 54 29-29 322-1 |
Ing. Jiří Kotas (od ?) | BD* | ||||||
pronajat
Klub přátel kolejových vozidel |
|||||||||
67220 | Vagónka Tatra Studénka Bix 020 | 1965 |
od 2016: oprava v ČMŽO Přerov do původního stavu nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
29-29 575 |
Balm 5-0814
CZ-JKS 55 54 29-29 575-4 |
Ing. Jiří Kotas (od ?) | BD | ||||||
pronajat
Klub přátel kolejových vozidel |
|||||||||
51 54 64-40 158-4/81 | VEB Waggonbau Görlitz WLAB » WLABmv » WLABv » WLAB821 » WLABee824 | 1981 |
52 54 70-40 158-5 nátěr: ČSD, modrá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex Výzkumný Ústav Železniční |
|||||||||
70-40 158-5 | CZ-JKS 52 54 70-40 158-5 | Ing. Jiří Kotas (od 2019) | BD | ||||||
pronajat
Klub přátel kolejových vozidel |
|||||||||
168 | VEB Waggonbau Bautzen WRab » WRRm | 1978 |
51 56 88-41 059-3 nátěr: ČSD, modrá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
88-41 059-3 | CZ-JKS 51 54 88 41 059-5 | Ing. Jiří Kotas (od 2019) | BD | ||||||
pronajat
Klub přátel kolejových vozidel |
Vypsáno celkem 5 vozů,
všechny ve stavu
zapůjčen jinému dopravci.
Vypsané aktuálně provozované vozy (5) mají přibližný průměrný věk 55 let.
Všechny vozy jsou z provozovny Brno dolní.
Poslední aktualizace vozů:
7. 1. 2024.