Ing. Jiří Kotas: motorové lokomotivy Turčianské strojárne Martin
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
4310-013 | Turčianské strojárne Martin T212.1 | 1972 |
nátěr: šedá s modrým proužkem |
» detail | |||||
703 513-2 |
T212.1513
CZ-JKS 98 54 2 703 513-2 |
Ing. Jiří Kotas (od 2019) | BD | ||||||
4310-029 | Turčianské strojárne Martin T212.1 | 1973 |
nátěr: schéma T212.1, červená s bílým proužkem |
» detail | |||||
703 529-8 |
T212.1529
CZ-JKS 98 54 4 703 529-8 |
Ing. Jiří Kotas (od 2019) | BD | ||||||
4310-161 | Turčianské strojárne Martin T212.1 | 1978 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
703 643-7 |
T212.1643
CZ-JKS 98 54 4 703 643-7 |
Ing. Jiří Kotas (od 2013) | BD | ||||||
33501124/1 | Turčianské strojárne Martin 1435 BN 30 R | 1972 |
nátěr: zelená |
» detail | |||||
ex
Treso logistik |
|||||||||
706 201-1 | CZ-JKS 90 54 3 706 201-1 | Ing. Jiří Kotas (od 2001) | BD | ||||||
pronajat
Klub přátel kolejových vozidel |
|||||||||
4000-162 | Turčianské strojárne Martin T444.0 | 1965 |
nátěr: ČSD unifik 88, modrá se žlutým pruhem |
» detail | |||||
ex
Krkonošské papírny |
|||||||||
725 551-6 |
T444.0551
CZ-JKS 92 54 2 725 551-6 |
Ing. Jiří Kotas (od 2004) | BD | ||||||
4100-109 | Turčianské strojárne Martin T444.15 | 1965 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem |
» detail | |||||
ex
Králodvorské železárny |
|||||||||
726 516-8 |
T444.1516
CZ-JKS 92 54 2 726 516-8 |
Ing. Jiří Kotas (od 1998) | BD | ||||||
44230006 | Turčianské strojárne Martin T466.0 | 1973 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem a šedou střechou kapot * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko |
|||||||||
735 006-9 | CZ-JKS 92 54 2 735 006-9 | Ing. Jiří Kotas (od 2009) | BD | ||||||
Vypsáno celkem 7 vozů,
z toho:
- provozní: 3 vozy
- dlouhodobě odstaven: 3 vozy
- zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (4) mají přibližný průměrný věk 50,3 let.
Všechny vozy jsou z provozovny Brno dolní.
Poslední aktualizace vozů:
26. 3. 2024.