TTP Rīga: zapůjčené trolejbusy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
12567 | Škoda 21 Tr | 1998 |
2000: zapůjčen na předváděcí provoz výrobce v Litvě a Lotyšsku, 2005: hnací náprava Rába, 2008: GO - výklopná plošina, klimatizace Ebercool, 10/2015: boční transparent BS210, 9/2018-12/2018: GO - přední a zadní transparenty BS210, hnací náprava ZF, dveřní pohony Pneumax, stahováky Railtech, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 2.6.2020: požár topnice v kabině řidiče ve vozovně Husovice, 2/2021: zpět v provozu nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá |
» detail | |||||
majitel
DPMB zapůjčen Autrolis zapůjčen Vilniaus troleibusai |
|||||||||
2-800 | TTP Rīga (zapůjčen: 10/2000? - 2000) | 2T | |||||||
12572 | Škoda 21 Tr | 1998 |
původně předváděcí vůz nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená |
» detail | |||||
ex
Škoda Ostrov zapůjčen PKT Gdynia zapůjčen RTE Chişinău |
|||||||||
2-800II | TTP Rīga (zapůjčen: 20.5.2001 - 6/2001?) | 2T | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
3 | Solaris Trollino 15 AC | 2002 |
prototyp; 6/2024: poslední vypravení, poté odstaven v garážích Hranečník nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá |
» detail | |||||
majitel
Dopravní podnik Ostrava zapůjčen Vilniaus troleibusai |
|||||||||
3601 | TTP Rīga (zapůjčen: ?/2004 - 6/2004) | ? | |||||||
Vypsány celkem 3 vozy,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Počty vozů dle provozoven:
- 2. trolejbusová vozovna: 2 vozy
- Neznámá provozovna: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
29. 10. 2024.