Československé státní dráhy: parní lokomotivy Škoda

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  3063 Škoda 69Lo1 1954    V roce 1973 zrušena a převedena na vytápěcí kotel K 557.; V roce 1976 prodej Západočeským uhelným dolům Zbůch.; Od 28.11.2020 oprava do vystavovatelného stavu. 
nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem
ex Československé státní dráhy
ex Západočeské uhelné doly Zbůch
 
498.112 Československé státní dráhy (12/1990 - 12/1992) LD PLi
poté České dráhy
 
  1823 Škoda 57Lo1 1947    od ? spojena s tendrem 935.0136 
nátěr: černá
fotka
 
475.101
K742
475.101
Československé státní dráhy (1947 - 31.12.1992) LD BR-do*
poté České dráhy
 
  1719 Škoda 31Lo5 1947     
nátěr: modrá
 
498.014 Československé státní dráhy (1947 - ?) LD PLZ*
poté Národní technické muzeum
 
  1727 Škoda 31Lo5 1947     
nátěr: modrá
fotka
 
498.022 Československé státní dráhy (1947 - 1992) LD PLi*
poté České dráhy
 
  3055 Škoda 69 Lo1 1954     
nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.104/935.2284}
fotka
 
498.104 Československé státní dráhy (01/1955 - 31.12.1992) rB-M*
poté Železnice Slovenskej republiky
pronajat ALBATROS klub
 
  3057 Škoda 69Lo1 1954    V roce 1964 na zkušební okruhu v Cerhenicích vytvořen rekord s maximální rychlostí 162 km/h. Jedná se tak o nejrychlejší parní lokomotivu na území ČSR. 
nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.106 + 935.2291}
fotka
 
498.106 Československé státní dráhy (02/1955 - 1979) RD NZ*
poté Národní technické muzeum
 
  3378 Škoda 72Lo1 1956     
nátěr: ČSD, tmavě zelená
fotka
 
464.202 Československé státní dráhy (1956 - 1974) LD OLO*
poté Národní technické muzeum
pronajat České dráhy
 
  1833 Škoda 57Lo1 1947     
nátěr: černá
fotka
 
475.111 Československé státní dráhy (1947 - 1983) LD ČT*
poté Škoda Plzeň
poté Iron monument club v Plzni
 
  1901 Škoda 57Lo2 1948    od ? spojena s tendrem 932.394 
nátěr: černá *
fotka
 
475.179
K742
475.179
Československé státní dráhy (1948 - 31.12.1992) lÚnLpD*
poté České dráhy
 
Vypsáno celkem 9 vozů, všechny ve stavu prodán/předán jinému dopravci.

Počty vozů dle provozoven:

  • LD Praha Libeň: 2 vozy
  • LD Brno-dolní: 1 vůz
  • LD Plzeň: 1 vůz
  • RD Bratislava - múzeum: 1 vůz
  • RD Nové Zámky: 1 vůz
  • LD Olomouc: 1 vůz
  • LD Česká Třebová: 1 vůz
  • LD Ústí nad Labem, PLD Děčín: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 8. 10. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání