Československé státní dráhy: parní lokomotivy Škoda
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
3063 | Škoda 69Lo1 | 1954 |
V roce 1973 zrušena a převedena na vytápěcí kotel K 557.; V roce 1976 prodej Západočeským uhelným dolům Zbůch.; Od 28.11.2020 oprava do vystavovatelného stavu. nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Západočeské uhelné doly Zbůch |
|||||||||
498.112 | Československé státní dráhy (12/1990 - 12/1992) | LD PLi | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
1823 | Škoda 57Lo1 | 1947 |
od ? spojena s tendrem 935.0136 nátěr: černá |
» detail | |||||
475.101 K742 475.101 |
Československé státní dráhy (1947 - 31.12.1992) | LD BR-do* | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
1719 | Škoda 31Lo5 | 1947 |
nátěr: modrá |
» detail | |||||
498.014 | Československé státní dráhy (1947 - ?) | LD PLZ* | |||||||
poté
Národní technické muzeum |
|||||||||
1727 | Škoda 31Lo5 | 1947 |
nátěr: modrá |
» detail | |||||
498.022 | Československé státní dráhy (1947 - 1992) | LD PLi* | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
3055 | Škoda 69 Lo1 | 1954 |
nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.104/935.2284} |
» detail | |||||
498.104 | Československé státní dráhy (01/1955 - 31.12.1992) | rB-M* | |||||||
poté
Železnice Slovenskej republiky pronajat ALBATROS klub |
|||||||||
3057 | Škoda 69Lo1 | 1954 |
V roce 1964 na zkušební okruhu v Cerhenicích vytvořen rekord s maximální rychlostí 162 km/h. Jedná se tak o nejrychlejší parní lokomotivu na území ČSR. nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.106 + 935.2291} |
» detail | |||||
498.106 | Československé státní dráhy (02/1955 - 1979) | RD NZ* | |||||||
poté
Národní technické muzeum |
|||||||||
3378 | Škoda 72Lo1 | 1956 |
nátěr: ČSD, tmavě zelená |
» detail | |||||
464.202 | Československé státní dráhy (1956 - 1974) | LD OLO* | |||||||
poté
Národní technické muzeum pronajat České dráhy |
|||||||||
1833 | Škoda 57Lo1 | 1947 |
nátěr: černá |
» detail | |||||
475.111 | Československé státní dráhy (1947 - 1983) | LD ČT* | |||||||
poté
Škoda Plzeň poté Iron monument club v Plzni |
|||||||||
1901 | Škoda 57Lo2 | 1948 |
od ? spojena s tendrem 932.394 nátěr: černá * |
» detail | |||||
475.179 K742 475.179 |
Československé státní dráhy (1948 - 31.12.1992) | lÚnLpD* | |||||||
poté
České dráhy |
Vypsáno celkem 9 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Počty vozů dle provozoven:
- LD Praha Libeň: 2 vozy
- LD Brno-dolní: 1 vůz
- LD Plzeň: 1 vůz
- RD Bratislava - múzeum: 1 vůz
- RD Nové Zámky: 1 vůz
- LD Olomouc: 1 vůz
- LD Česká Třebová: 1 vůz
- LD Ústí nad Labem, PLD Děčín: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
8. 10. 2024.