Československé státní dráhy: vozy ČKD Praha T478.3

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  9176 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
T478.3180
753 180-9
750 180-2
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992)
poté České dráhy
  7976 ČKD Praha T478.3 » 750 1972     
nátěr: červená s černou střechou *
fotka
T478.3059
753 059-5
750 239-6
Československé státní dráhy (1972 - 31.12.1992)
poté Železnice Slovenskej republiky
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Viamont
poté Viamont Cargo
poté PKP CARGO INTERNATIONAL
poté Východočeská dráha
  9855 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1992: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (LD Plzeň); 2012: GO v CZ LOKO - přeznačena na 750 096-0II 
nátěr: KDS, hnědo-stříbrná s černým a zeleným pruhem *
fotka
T478.3312
753 312-8
750 312-1
Československé státní dráhy (1976 - 31.12.1992) LD ZDI*
poté České dráhy
poté Kladenská dopravní a strojní
  9573 ČKD Praha T478.3 » 750 1977    1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
T478.3330
753 330-0
750 330-3
Československé státní dráhy (1977 - 31.12.1992) LD PLZ
poté České dráhy
poté ČD Cargo
  7421 ČKD Praha T478.3 1968    1. prototyp 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex ČKD Praha
T478.3001
753 001-7
Československé státní dráhy (09/1970 - 31.12.1992) LD ČL*
poté České dráhy
  7422 ČKD Praha T478.3 1968  1998   2. prototyp 
nátěr: ČSD, višňově červená *
fotka
ex ČKD Praha
T478.3002
753 002-5
Československé státní dráhy (09/1970 - 31.12.1992) LD LBC*
poté České dráhy
  7423 ČKD Praha T478.3 1970  1998    
nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem *
T478.3003
753 003-3
Československé státní dráhy (6/1970 - 31.12.1992) LD ČL*
poté České dráhy
  7425 ČKD Praha T478.3 1970  1998    
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
T478.3005
753 005-8
Československé státní dráhy (6/1970 - 31.12.1992) LD ČL*
poté České dráhy
  7426 ČKD Praha T478.3 1970  2018   rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy 753 613-9 v CZ Loko; čelo lokomotivy se nachází na soukromé zahradě ve Skalici nad Svitavou 
nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem *
fotka
T478.3006
753 006-6
Československé státní dráhy (5/1970 - 31.12.1992) LD ČL*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
  7972 ČKD Praha T478.3 1972  1997    
nátěr: ČSD, višňově červená *
T478.3055
753 055-3
Československé státní dráhy (11/1972 - 31.12.1992) RD ZVO*
poté Železnice Slovenskej republiky
  8817 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
T478 3079
753 079-3
Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992) LD RA*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
  8834 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1993: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403; 2012: administrativně přeznačena na 750 312-1II a použita na stavbu 750 719-7 v CZ Loko 
nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá *
T478.3096
753 096-7
Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992) RD NZ*
poté Železnice Slovenskej republiky
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Kladenská dopravní a strojní
poté České dráhy
  8839 ČKD Praha T478.3 1973    vystaven na MSV Brno v roce 1973 
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech *
fotka
T478.3101
753 101-5
Československé státní dráhy (9/1973 - 31.12.1992)
poté České dráhy
  8849 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1994: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 
nátěr: ODOS, modro-modrá *
T478.3111
753 111-4
Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992) RD NZ*
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Železničná spoločnosť Cargo Slovakia
poté Ostravská dopravní společnost
poté Transport line Cargo
zapůjčen ARRIVA vlaky
pronajat Cargo Motion
  8870 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1996: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403; 2018: rám a podvozky použity na lokomotivu 753 611-3 
nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá *
fotka
T478.3132
753 132-0
Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992) RD ZVO
poté Železnice Slovenskej republiky
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Železničná spoločnosť Cargo Slovakia
poté Ostravská dopravní společnost
  9151 ČKD Praha T478.3 » 752 1974     
nátěr: ČD, modrá s červenými kabinami *
fotka
T478.3155
753 155-1
Československé státní dráhy (06/1974 - 31.12.1992) LD NYM
poté České dráhy
  9158 ČKD Praha T478.3 » 750 1974    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 713-0 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
T478 3162
753 162-7
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992)
poté České dráhy
  9168 ČKD Praha T478.3 » 752 1974    1995: rekonstrukce na řadu 752; 2002: rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy D 753 710 
nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem *
T478.3172
753 172-6
Československé státní dráhy (08/1974 - 31.12.1992) LD HK
poté České dráhy
  9183 ČKD Praha T478.3 1974  2020    
nátěr: ČSD, višňově červená *
fotka
T478 3187
753 187-4
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté ČD Cargo
poté CZ LOKO
  9193 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: KDS, zeleno-stříbrná s černým a hnědým pruhem *
fotka
T478.3197
753 197-3
Československé státní dráhy (28.11.1974 - 31.12.1992) LD OVA
poté České dráhy
poté Kladenská dopravní a strojní
poté IDS LocoCare
  9195 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: modrá *
fotka
T478.3199
753 199-9
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992)
poté Železnice Slovenskej republiky
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Viamont
poté Viamont Cargo
poté PKP CARGO INTERNATIONAL
poté Východočeská dráha
  9198 ČKD Praha T478.3 » 750 1974    1995: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 
nátěr: KDS, červeno-stříbrná s černým a oranžovým pruhem *
fotka
T478.3202
753 202-1
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992) RD ZVO
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Železničná spoločnosť Cargo Slovakia
poté Ostravská dopravní společnost
poté Kladenská dopravní a strojní
  9200 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá *
fotka
T478.3204
753 204-7
Československé státní dráhy (1974 - 31.12.1992) RD ZVO
poté Železnice Slovenskej republiky
poté Železničná spoločnosť Slovensko
poté Železničná spoločnosť Cargo Slovakia
poté Ostravská dopravní společnost
poté IDS Cargo
poté Východočeská dráha
  9225 ČKD Praha T478.3 1975  2019    
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
T478 3229
753 229-4
Československé státní dráhy (1975 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté ČD Cargo
poté CZ LOKO
  9248 ČKD Praha T478.3 » 750 1975    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
T478 3252
753 252-6
Československé státní dráhy (1975 - 31.12.1992) lPpK*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
  9544 ČKD Praha T478.3 1976     
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá se žlutým lomeným pruhem *
fotka
T478 3301
753 301-1
Československé státní dráhy (1977 - 31.12.1992) LD TRU*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
  9569 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
T478 3326
753 326-8
Československé státní dráhy (1976 - 31.12.1992) LD CHo
poté České dráhy
poté ČD Cargo
  10359 ČKD Praha T478.3 1977  1984    
nátěr: ČSD, višňově červená
T478.3396 Československé státní dráhy (1977 - 1984) LD LON
  7424 ČKD Praha T478.3 1970  2005   1978-1983: dlouhodobě odstavena; 1983-1984: oprava a dále vedena jako T478.3396II 
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
T478.3004
T478.3396II
753 396-1
Československé státní dráhy (30.5.1970 - 31.12.1992) LD LBC*
poté České dráhy
  8865 ČKD Praha T478.3 1973     
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
T478.3127
753 127-0
Československé státní dráhy (30.11.1973 - 31.12.1992) LD NYM
poté České dráhy
poté Ing. Vladimír Kříž
poté IVK Loko
  8841 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    5/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
T478.3103
753 103-1
750 103-4
Československé státní dráhy (9/1973 - 31.12.1992) LD LON*
poté České dráhy
poté ČD Cargo
Vypsáno celkem 31 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 30 vozů
  • sešrotován: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • LD Česká Lípa: 4 vozy
  • RD Zvolen: 4 vozy
  • LD Liberec: 2 vozy
  • RD Nové Zámky: 2 vozy
  • LD Nymburk: 2 vozy
  • LD Louny: 2 vozy
  • LD Zdice: 1 vůz
  • LD Plzeň: 1 vůz
  • LD Rakovník: 1 vůz
  • LD Hradec Králové: 1 vůz
  • LD Ostrava: 1 vůz
  • LD Plzeň, PLD Klatovy: 1 vůz
  • LD Trutnov: 1 vůz
  • LD Chomutov: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 27. 6. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání