Městská doprava Teplice: tramvaje
výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
1 | TEKG (1895 - 1936) | ED | |||||||
Lindner hr.mv | 1905 | ? |
čtyřnápravový vůz |
» detail | |||||
ex
Straßenbahn Herne–Recklinghausen ex Vestische Straßenbahnen |
|||||||||
1II | DP města Teplic (1942 - 1954) | ED | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
|||||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
2 | TEKG (1895 - 1937) | ED | |||||||
Lindner hr.mv | 1905 | ? |
čtyřnápravový vůz |
» detail | |||||
ex
Straßenbahn Herne–Recklinghausen ex Vestische Straßenbahnen |
|||||||||
2II | DP města Teplic (1942 - 1954) | ED | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
|||||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
3 | TEKG (1895 - 1935) | ED | |||||||
Falkenried hr.mv | 1905 | 195x |
čtyřnápravový vůz |
» detail | |||||
ex
Straßenbahn Herne–Recklinghausen ex Vestische Straßenbahnen |
|||||||||
3II | DP města Teplic (1942 - 1953) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
4 | TEKG (1895 - 1938) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
5 | TEKG (1895 - 1938) | ED | |||||||
Graz mh.mv.b | 1903 | 195x |
od 194?: služební vůz |
» detail | |||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
|||||||||
5II | DP města Teplic (1941 - 1955) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 195x |
výzbroj: UEG, 1938?-1950?: služební vůz |
» detail | |||||
6 | TEKG (1895 - 1950?) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1895 | 1943 |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
7 | TEKG (1895 - 1943) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a2 | 1898 | 1931 |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
12 | TEKG (1898 - 1931) | ED | |||||||
Ringhoffer tp.mv.f | 1932 | 195x |
podvozek a el. výzbroj z vozu 12/I |
» detail | |||||
12II | DP města Teplic (1932 - 1953) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a2 | 1898 | 1931 |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
13 | TEKG (1898 - 1931) | ED | |||||||
Ringhoffer tp.mv.f | 1932 | 1953 |
podvozek a el. výzbroj z vozu 13/I |
» detail | |||||
13II | DP města Teplic (1932 - 1953) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a2 | 1898 | 194x |
výzbroj: UEG, 1936?-1941?: služební vůz - brus |
» detail | |||||
14 | TEKG (1898 - 1941?) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a3 | 1900 | 19xx |
výzbroj: UEG, 1932-1959?: služební vůz |
» detail | |||||
15 | DP města Teplic (1900 - 1959?) | ED | |||||||
Graz TV | 1898 | 196x |
služební vůz - montážní vůz trolejového vedení |
» detail | |||||
30 | DP města Teplic (1898 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 195x |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
32 | DP města Teplic (1912 - 1955) | ED | |||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 194x |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
33 | TEKG (1912 - 1947) | ED | |||||||
DP Teplice E | 1947 | 196x |
výzbroj BBC |
» detail | |||||
33II | DP města Teplic (1948 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 19xx |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
34 | DP města Teplic (1912 - 1956) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 19xx |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
35 | DP města Teplic (1912 - 1956) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.b | 1912 | 195x |
výzbroj: BBC |
» detail | |||||
36 | DP města Teplic (1912 - 1956) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.c | 1913 | 195x |
výzbroj: AEG/Ganz, 1942: zapůjčen do Mostu (nevrácen) |
» detail | |||||
40 | TEKG (1913 - 1952) | ED | |||||||
🗘
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.d | 1921 | ? |
výzbroj BBC, 1955-1959: služební vůz, 1959: pravděpodobně předán do Mostu (ne zcela prokázáno) |
» detail | |||||
41 | DP města Teplic (1921 - 1959) | ED | |||||||
Ringhoffer tp.mv.d | 1921 | 1956 |
výzbroj BBC |
» detail | |||||
42 | DP města Teplic (1921 - 1956) | ED | |||||||
Ringhoffer tp.mv.d | 1921 | 196x |
výzbroj BBC |
» detail | |||||
43 | DP města Teplic (1921 - 1956) | ED | |||||||
poté
DP Bratislava |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.d | 1921 | 195x |
výzbroj BBC |
» detail | |||||
44 | DP města Teplic (1921 - 1956) | ED | |||||||
Ringhoffer D | 1921 | 196x |
|
» detail | |||||
45 | DP města Teplic (1921 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
KPS Brno E | 1931 | 196x |
výzbroj BBC, 1960-1963: služební vůz |
» detail | |||||
46 | DP města Teplic (1932 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
KPS Brno E | 1931 | 196x |
výzbroj BBC |
» detail | |||||
47 | DP města Teplic (1932 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
KPS Brno tp.mv.e | 1938 | 196x |
výzbroj BBC |
» detail | |||||
48 | DP města Teplic (1939 - 1956) | ED | |||||||
poté
DP Bratislava |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
51II | DP města Teplic (1953 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
52II | DP města Teplic (1953 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
1962: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
53II | DP města Teplic (1953 - 1959) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP Jablonec nad Nisou poté DP Liberec |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
54II | DP města Teplic (1953 - 1959) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP Jablonec nad Nisou poté DP Liberec |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1980 |
1973-1978: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
55 | DP města Teplic (1953 - 1959) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP Jablonec nad Nisou poté DP města Ústí nad Labem poté DP Liberec |
|||||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1895 | 193x |
výzbroj: UEG, 1914-1938: vlečný vůz |
» detail | |||||
8 | TEKG (1895 - 1938) | ED | |||||||
Graz B1 » b1 | 1903 | 196x |
od 194?: služební vůz,
od 1950: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
|||||||||
14II 8II |
DP města Teplic (1941 - 1959) | ED | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1926-1950: vlečný vůz |
» detail | |||||
9 | TEKG (1897 - 1950) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1926-1956: vlečný vůz |
» detail | |||||
10 | DP města Teplic (1897 - 1956) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1914-1956: vlečný vůz |
» detail | |||||
11 | DP města Teplic (1897 - 1956) | ED | |||||||
Graz mh.mv.b » tp.vv.f | 1903 | 19xx |
od 1940: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
|||||||||
54 16II |
DP města Teplic (1941 - 1959) | ED | |||||||
Graz mh.mv.b » tp.vv.f | 1903 | 195x |
od 1940: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Lokalbahn Mödling–Hinterbrühl |
|||||||||
53 17II |
DP města Teplic (1941 - 1956) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
27 | TEKG (1940 - 1946) | ED | |||||||
poté
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
28 | TEKG (1940 - 1946) | ED | |||||||
poté
Jihočeské elektrárny |
|||||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
29 | TEKG (1940 - 1946) | ED | |||||||
poté
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv | 1913 |
výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz |
» detail | ||||||
37 | DP města Teplic (1913 - 1955) | ED | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv | 1913 |
výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz |
» detail | ||||||
38 | DP města Teplic (1913 - 1955) | ED | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
|||||||||
Ringhoffer tp.mv.c » hlz.vv | 1913 |
výzbroj: AEG/Ganz, 1955-?: vlečný vůz |
» detail | ||||||
39 | DP města Teplic (1913 - 1955) | ED | |||||||
poté
Čiernohronská lesná železnica |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g | 1931 |
od 1959: vlečný vůz |
» detail |
![]() |
|||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
49II | DP města Teplic (1952 - 1959) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP Jablonec nad Nisou poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g | 1931 | 196x |
od 1959: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
50II | DP města Teplic (1952 - 1959) | ED | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DP Jablonec nad Nisou |
Vypsáno celkem 53 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 27 vozů
- sešrotován: 26 vozů
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Emilie Dvořákové.
Poslední aktualizace vozů:
dnes.