Akiem: elektrické lokomotivy Bombardier
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
35303 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2017 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 351-3 | D-AKIEM 91 80 6 186 351-3 | Akiem (od 22.12.2017) | ||||||
pronajat
PKP CARGO INTERNATIONAL |
||||||||
35350 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2017 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 352-1 | D-AKIEM 91 80 6 186 352-1 | Akiem (od 10/2017) | ||||||
pronajat
Prvá Slovenská železničná |
||||||||
35352 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2017 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 353-9 | D-AKIEM 91 80 6 186 353-9 | Akiem (od 22.12.2017) | ||||||
pronajat
PKP CARGO INTERNATIONAL |
||||||||
35373 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2018 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 356-2 | D-AKIEM 91 80 6 186 356-2 | Akiem (od 20/2018) | ||||||
pronajat
CER Cargo Holding Slovakia pronajat V-Híd Cargo |
||||||||
35537 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2018 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 357-0 | D-AKIEM 91 80 6 186 357-0 | Akiem (od 2018) | ||||||
pronajat
PUK Kolprem pronajat RegioJet pronajat Railtrans International |
||||||||
35538 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2018 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 358-8 | D-AKIEM 91 80 6 186 358-8 | Akiem (od 11/2018) | ||||||
pronajat
Prvá Slovenská železničná |
||||||||
35547 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2018 |
12.7.2024: vykolejení na výhybce při posun v žst. Děčín východ nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem & polep ČD Cargo * |
» detail | ||||
186 360-4 | D-AKIEM 91 80 6 186 360-4 | Akiem (od 11/2018) | ||||||
pronajat
CER Cargo Holding pronajat ČD Cargo |
||||||||
35543 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2018 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 361-2 | D-AKIEM 91 80 6 186 361-2 | Akiem (od 12/2018) | ||||||
pronajat
CER Cargo Holding |
||||||||
35551 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2018 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 363-8 | D-AKIEM 91 80 6 186 363-8 | Akiem (od 2018) | ||||||
pronajat
LOTOS Kolej pronajat RRI Rhenus Rail pronajat METRANS Rail |
||||||||
35651 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2020 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 367-9 | D-AKIEM 91 80 6 186 367-9 | Akiem (od 2021) | ||||||
zapůjčen
PUK Kolprem pronajat RegioJet pronajat ČD Cargo |
||||||||
35639 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2020 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 368-7 | D-AKIEM 91 80 6 186 368-7 | Akiem (od 3/2020) | ||||||
zapůjčen
JSW Logistics pronajat Captrain Deutschland pronajat LokoTrain |
||||||||
35648 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2020 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 369-5 | D-AKIEM 91 80 6 186 369-5 | Akiem (od 2021) | ||||||
pronajat
METRANS Rail |
||||||||
35648 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2020 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 370-3 | D-AKIEM 91 80 6 186 370-3 | Akiem (od 2021) | ||||||
pronajat
METRANS Rail |
||||||||
35656 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2020 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem & polep ČD Cargo * |
» detail | ||||
186 371-1 | D-AKIEM 91 80 6 186 371-1 | Akiem (od 2021) | ||||||
pronajat
PKP CARGO INTERNATIONAL pronajat ČD Cargo |
||||||||
35655 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2020 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 372-9 | D-AKIEM 91 80 6 186 372-9 | Akiem (od 2020) | ||||||
pronajat
RegioJet pronajat PKP CARGO |
||||||||
35636 | Bombardier Traxx F140 MS 2e | 2020 |
nátěr: AKIEM, šedá s červeným šikmým pruhem |
» detail | ||||
186 373-7 | D-AKIEM 91 80 6 186 373-7 | Akiem (od 2020) | ||||||
pronajat
RegioJet pronajat LokoTrain |
Vypsáno celkem 16 vozů,
všechny ve stavu
zapůjčen jinému dopravci.
Vypsané aktuálně provozované vozy (16) mají přibližný průměrný věk 5,3 let.
Poslední aktualizace vozů:
13. 7. 2024.