Mave: autobusy
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dopravce (od, do) | nátěr | ||||||||
784419 VIN | Fiat MAVE CiBus ENA 2Z LPG | 1999 |
MHD Náchod, prototyp; 7/2017: odprodán do zahraničí nátěr: CDS Náchod, žlutá |
» detail |
![]() |
||||
F 42-81 | Mave (1999 - 2006) | ||||||||
poté
CDS Náchod |
|||||||||
VIN | Fiat MAVE CiBus ENA | 1994 |
U OVD Hranice provoz na lince do OC Královo Pole nátěr: bílá * |
» detail |
![]() |
||||
VSA 24-94 1Z2 7281 |
Mave (12/1999 - 9/2014) | ||||||||
🗘
Optimalizace veřejné dopravy Hranice 🗘 DP Bratislava poté soukromá osoba |
|||||||||
VIN | Fiat MAVE CiBus ENA | 2003 |
původně předváděcí vůz nátěr: šedá metalíza & reklamní polep - BVV * |
» detail |
![]() |
||||
? | Mave (2003 - 6/2003) | ||||||||
poté
Veletrhy Brno |
|||||||||
739158 VIN | Fiat MAVE CiBus ENA MV 55A | 2006 |
u OVD Hranice nasazován na linku k Nákupnímu centru Královo Pole (tehdy Carrefour); 10/2013-2019: MHD Náchod nátěr: CDS Náchod, žlutá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Mave 🗘 Optimalizace veřejné dopravy Hranice 🗘 DPMB 🗘 PMDP ex CDS Náchod |
|||||||||
5H5 1852 | Mave (2019 - 9/2020) | ||||||||
poté
Národní technické muzeum |
|||||||||
ANA-ME-41-MV VIN | Iveco MAVE Funbus | 2014 |
otevřený vyhlídkový vůz se shrnovací střechou nátěr: žlutá |
» detail |
![]() |
||||
5Z3 1703 | Mave (3/2014 - 4/2014) | ||||||||
🗘
Martin Tour poté Martin Tour |
|||||||||
ANA-ME-48-MV VIN | Iveco MAVE Funbus | 2016 |
otevřený vyhlídkový vůz se shrnovací střechou; vystaven na veletrhu CZECHBUS 2017 nátěr: MARTIN - Tour, bílá s vínovými pruhy a motivy Prahy |
» detail |
![]() |
||||
5Z8 3857 | Mave (8/2016 - 10/2016) | ||||||||
🗘
Martin Tour poté Martin Tour |
|||||||||
ANA-ME-51-MV VIN | Iveco MAVE Funbus | 2017 |
otevřený vyhlídkový vůz se shrnovací střechou nátěr: MARTIN - Tour, žlutá s vínovými pruhy a motivy Prahy * |
» detail |
![]() |
||||
6Z1 0895 | Mave (7/2017 - 8/2017) | ||||||||
poté
Martin Tour |
|||||||||
724225 VIN | Fiat MAVE CiBus ENA 3Z MAXI | 2010 |
20.-22.4.2010: vystaven na 13. specializované výstavě pro zdravotně postižené
NON-HANDICAP 2010 na pražském výstavišti; 1/2017: vadný motor a převodovka, odstaven; 1-5/2018: oprava a zprovoznění ve Zlineru nátěr: městské schéma, červeno-bílá |
» detail |
![]() |
||||
ex
DPMB |
|||||||||
- | Mave (od 3/2023) | ||||||||
373605 VIN | Mercedes-Benz MAVE Funbus | 2008 |
otevřený vyhlídkový vůz s pevnou střechou nátěr: MARTIN - Tour, bílá s vínovým pruhem a motivy Prahy |
» detail | |||||
3Z6 3612 | Mave (7/2008 - 8/2008) | ||||||||
poté
Martin Tour |
|||||||||
ANA-ME-34-MV VIN | MAVE Mercedes-Benz Vario O 816 | 2010 |
otevřený vyhlídkový vůz se shrnovací střechou; 4/2022: odprodán do Dánska nátěr: MARTIN - Tour, bílo-vínová s vínovým pruhem a motivy Prahy |
» detail |
![]() |
||||
? | Mave (7/2010 - 8/2010) | ||||||||
poté
Martin Tour |
|||||||||
984711 VIN | Mercedes-Benz Sprinter 312 D | 2000 |
otevřený vyhlídkový vůz s pevnou střechou; 9/2022: odprodán do Polska nátěr: MARTIN - Tour, bílá s vínovým pruhem a motivy Prahy * |
» detail |
![]() |
||||
? | Mave (3/2000 - 5/2000) | ||||||||
poté
Martin Tour |
|||||||||
Iveco Crossway LE CITY 14,5M | ? |
prototyp VM 41; vystaven na veletrhu Czechbus 2022; 2022: přestavba na konferenční vůz (MAVE) nátěr: CVR Valeo, černo-zelená * |
» detail |
![]() |
|||||
ex
Iveco Czech Republic |
|||||||||
F 42-81III F 5839 |
Mave (od 2022) | ||||||||
219585 VIN | Enjoy Tech Mercedes-Benz Sprinter 413 CDI | 2015 |
prototyp obojživelného minibusu, vystaven na veletrhu Czechbus 2017 a 2018, Bus Show Nitra 2018 nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
||||
ex
ENJOY TECH LIMITED |
|||||||||
? | Mave (3/2018 - ?) | ||||||||
ANA-ME-42-MV VIN | Fiat MAVE Funbus | 2011 |
otevřený vyhlídkový vůz se shrnovací střechou; 3/2024: odprodán do zahraničí nátěr: žlutá |
» detail |
![]() |
||||
? | Mave (11/2012 - 7/2014) | ||||||||
poté
Martin Tour |
Vypsáno celkem 14 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 11 vozů
- definitivně odstaven: 1 vůz
- provozní: 1 vůz
- neznámý: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
26. 1. 2025.