Dopravní podnik hl. m. Prahy: metro

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 následující celkem 858
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  1001 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  17.5.1996   původně určen jako muzejní; sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1001 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1.3.1974 - 10/1994) dK
  1002 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  9.6.1995   sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1002 Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.1.1974 - 8/1994) dK
  1003 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  9.6.1995   sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1003 Dopravní podnik hl. m. Prahy (24.1.1974 - 6/1994) dK
  1004 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  3.5.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
fotka
1004 Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.3.1974 - 6/1994) dK
  1005 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  19.4.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1005 Dopravní podnik hl. m. Prahy (19.2.1974 - 8/1994) dK
  1006 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  9.6.1995   sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1006 Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.3.1974 - 9/1994) dK
  1007 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  3.5.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1007 Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.4.1974 - 6/1995) dK
  1008 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  19.4.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1008 Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.2.1974 - 1/1995) dK
  1009 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973    24.5.1997: odstaven z pravidelného provozu; 6-12/1997: GO; 13.12.1997: převezen do muzea MHD Střešovice, zařazen do muzejní sbírky; 24.10.2023: přesunut z muzea MHD mimo expozici do depa Zličín 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
fotka
1009 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 10.1.1974) dZ*
  1010 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  19.4.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1010 Dopravní podnik hl. m. Prahy (27.12.1974 - 8/1994) dK
  1011 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  5.4.1995   sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1011 Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.3.1974 - 9/1994) dK
  1012 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  12.4.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1012 Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.4.1974 - 12/1994) dK
  1013 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  6.12.1994   zkušebně sešrotován v Hostivaři 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1013 Dopravní podnik hl. m. Prahy (5.3.1974 - 8/1994) dK
  1014 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  8.7.1997   od 1977: vybaven funkčním vzorkem zařízení Automatického Cílového Brzdění zabezpečovač ARS; sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1014 Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.1.1974 - 11/1996) dK
  1015 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  29.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1015 Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.1.1974 - 9/1994) dK
  1016 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  9.6.1995   sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1016 Dopravní podnik hl. m. Prahy (26.1.1974 - 9/1994) dK
  1017 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  23.2.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1017 Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.3.1974 - 12/1994) dK
  1018 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  3.5.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1018 Dopravní podnik hl. m. Prahy (24.1.1974 - 12/1994) dK
  1019 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  11.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1019 Dopravní podnik hl. m. Prahy (10.1.1974 - 6/1995) dK
  1020 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  1999-2002   první zprovozněný vůz Ečs; 9/1994: odprodán firmě ČKD Lokomotivka pro potřeby technického rozvoje na projektu modernizace souprav pražského metra; 1999-2002: pravděpodobně sešrotován v areálu ČKD Lokomotivka 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1020 Dopravní podnik hl. m. Prahy (27.12.1973 - 9/1994) dK
poté ČKD Praha
  1021 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  23.2.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1021 Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.1.1974 - 9/1994) dK
  1022 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  20.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1022 Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.3.1974 - 12/1994) dK
  1023 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  29.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1023 Dopravní podnik hl. m. Prahy (19.2.1974 - 9/1994) dK
  1024 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  9.6.1995   sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1024 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1.3.1974 - 9/1994) dK
  1025 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  25.7.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1025 Dopravní podnik hl. m. Prahy (5.3.1974 - 3/1997) dK
  1026 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  11.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1026 Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.2.1974 - 6/1995) dK
  1027 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  4.8.1997   29.6.1997: řazen v poslední provozní soupravě 1076+1027+1054+1067+1083; 4.8.1997: sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1076+1027+1054+1067+1083}
1027 Dopravní podnik hl. m. Prahy (13.2.1974 - 29.6.1997) dK
  1028 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  19.4.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1028 Dopravní podnik hl. m. Prahy (13.2.1974 - 6/1995) dK
  1029 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  3.5.1996   198x: požár, následně opraven v depu Kačerov; 3.5.1996: sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1029 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1.3.1974 - 3/1995) dK
  1030 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  29.5.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1030 Dopravní podnik hl. m. Prahy (30.1.1974 - 9/1994) dK
  1031 Mytiščinský strojírenský závod Ečs » 1Mt0 1973    10/1992: odprodán firmě Siemens (experimentální vozidlo), úpravy k provozu na zkušebním železničním okruhu;
5/1998: převoz do výzkumného střediska Siemens ve Wegberg-Wildenrath 
nátěr: šedo-tyrkysová *
1031 Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.3.1974 - 4/1992) dK
poté EZ Praha
poté WLS Waggon- und Lokreparatur Service
  1032 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  23.2.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1032 Dopravní podnik hl. m. Prahy (30.1.1974 - 12/1994) dK
  1033 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  23.2.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1033 Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.2.1974 - 12/1994) dK
  1034 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  29.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1034 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1.3.1974 - 9/1994) dK
  1035 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  20.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1035 Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.2.1974 - 9/1995) dK
  1036 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  11.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1036 Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.2.1974 - 9/1995) dK
  1037 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  8.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1037 Dopravní podnik hl. m. Prahy (31.1.1974 - 10/1995) dK
  1038 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  12.4.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1038 Dopravní podnik hl. m. Prahy (31.1.1974 - 6/1995) dK
  1039 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  9.6.1995   sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1039 Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.2.1974 - 9/1994) dK
  1040 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  12.4.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1040 Dopravní podnik hl. m. Prahy (26.1.1974 - 12/1995) dK
  1041 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1974  12.4.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1041 Dopravní podnik hl. m. Prahy (15.3.1974 - 6/1995) dK
  1042 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1974  9.6.1995   sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1042 Dopravní podnik hl. m. Prahy (14.3.1974 - 9/1994) dK
  1043 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1974  19.4.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1043 Dopravní podnik hl. m. Prahy (19.3.1974 - 12/1994) dK
  1044 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1974  28.6.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1044 Dopravní podnik hl. m. Prahy (15.3.1974 - 6/1996) dK
  1045 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1974  17.6.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1045 Dopravní podnik hl. m. Prahy (14.3.1974 - 9/1995) dK
  1046 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1974  29.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1046 Dopravní podnik hl. m. Prahy (15.3.1974 - 9/1994) dK
  1047 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1974  9.6.1995   sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1047 Dopravní podnik hl. m. Prahy (26.3.1974 - 9/1994) dK
  1048 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1974  9.6.1995   sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1048 Dopravní podnik hl. m. Prahy (15.3.1974 - 9/1994) dK
  1049 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1974  9.6.1995   sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1049 Dopravní podnik hl. m. Prahy (19.3.1974 - 9/1994) dK
  1050 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1974  8.7.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1050 Dopravní podnik hl. m. Prahy (26.3.1974 - 11/1996) dK
  1051 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  12.4.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1051 Dopravní podnik hl. m. Prahy (5.7.1975 - 6/1995) dK
  1052 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  8.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1052 Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.6.1975 - 12/1994) dK
  1053 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  17.5.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1053 Dopravní podnik hl. m. Prahy (12.7.1975 - 3/1996) dK
  1054 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  4.8.1997   29.6.1997: řazen v poslední provozní soupravě 1076+1027+1054+1067+1083; 4.8.1997: sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1076+1027+1054+1067+1083}
1054 Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.6.1975 - 29.6.1997) dK
  1055 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  17.5.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1055 Dopravní podnik hl. m. Prahy (20.6.1975 - 3/1996) dK
  1056 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  28.6.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1056 Dopravní podnik hl. m. Prahy (5.7.1975 - 6/1996) dK
  1057 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  3.5.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1057 Dopravní podnik hl. m. Prahy (12.7.1975 - 12/1995) dK
  1058 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  3/1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1058 Dopravní podnik hl. m. Prahy (12.7.1975 - 12/1995) dK
  1059 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  17.5.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1059 Dopravní podnik hl. m. Prahy (5.7.1975 - 3/1996) dK
  1060 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  24.6.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1060 Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.6.1975 - 3/1997) dK
  1061 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  24.6.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1061 Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.6.1975 - 3/1997) dK
  1062 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  8.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1062 Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.6.1975 - 9/1994) dK
  1063 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  8.7.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1063 Dopravní podnik hl. m. Prahy (19.7.1975 - 3/1997) dK
  1064 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  25.7.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1064 Dopravní podnik hl. m. Prahy (30.7.1975 - 3/1997) dK
  1065 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  29.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1065 Dopravní podnik hl. m. Prahy (22.7.1975 - 9/1994) dK
  1066 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  28.6.1996   6/1996: sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1066 Dopravní podnik hl. m. Prahy (19.7.1975 - 6/1996) dK
  1067 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  25.7.1997   29.6.1997: řazen v poslední provozní soupravě 1076+1027+1054+1067+1083 25.7.1997: sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1076+1027+1054+1067+1083}
1067 Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.9.1975 - 29.6.1997) dK
  1068 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  11.3.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1068 Dopravní podnik hl. m. Prahy (23.7.1975 - 9/1995) dK
  1069 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  28.6.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1069 Dopravní podnik hl. m. Prahy (30.7.1975 - 6/1996) dK
  1070 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1975  24.6.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1070 Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.9.1975 - 6/1997) dK
  1071 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976  17.12.1994   7.4.1994: odstaven po požáru el. výzbroje, později vyřazen; zkušebně sešrotován v Berouně 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1071 Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.12.1976 - 6/1994) dK
  1072 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976  24.6.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1072 Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.12.1976 - 4/1997) dK
  1073 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976  6/1997   6/1997: sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1073 Dopravní podnik hl. m. Prahy (31.12.1976 - 3/1997) dK
  1074 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976  25.7.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1074 Dopravní podnik hl. m. Prahy (27.11.1976 - 4/1997) dK
  1075 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976  28.6.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1075 Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.12.1976 - 6/1996) dK
  1076 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976  4.8.1997   29.6.1997: řazen v poslední provozní soupravě 1076+1027+1054+1067+1083; 4.8.1997: sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1076+1027+1054+1067+1083}
1076 Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.12.1976 - 29.6.1997) dK
  1077 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976  24.6.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1077 Dopravní podnik hl. m. Prahy (6.1.1977 - 5/1997) dK
  1078 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976  4.8.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1078 Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.12.1976 - 4/1997) dK
  1079 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976  29.5.1996   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1079 Dopravní podnik hl. m. Prahy (31.12.1976 - 3/1996) dK
  1080 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976  25.7.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1080 Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.12.1976 - 4/1997) dK
  1081 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976  2/1996   13.8.1994: odstaven po požáru el. výzbroje, později vyřazen; sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1081 Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.12.1976 - 9/1994) dK
  1082 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976  8.7.1997   sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
1082 Dopravní podnik hl. m. Prahy (27.11.1976 - 3/1997) dK
  1083 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976    29.6.1997: řazen v poslední provozní soupravě 1076+1027+1054+1067+1083; od 7/1997: historický vůz 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1083+1085+1084*}
fotka
1083 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 28.12.1976) dZ*
  1084 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976    24.5.1997: odstaven z pravidelného provozu; od 6/1997: historický vůz 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1083+1085+1084}
fotka
1084 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 6.1.1977) dZ*
  1085 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1976    24.5.1997: odstaven z pravidelného provozu; od 6/1997: historický vůz 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1083+1085+1084}
fotka
1085 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 13.1.1977) dZ*
  2102 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1977  11/2001   26.7.1990: nehoda na vlečce depa Kačerov, dva spojené čelní vozy nezabrzděné a nikým neobsluhované se rozjely po vlečce až k železniční stanici Praha-Krč, souprava poté prorazila zarážedlo a zasekla se až o přilehlou korunu stromu; 1993: opraven; 11/2001: sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
2102 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 11/2001) dK
  2105 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1977  5/2010   26.7.1990: nehoda na vlečce depa Kačerov, dva spojené čelní vozy nezabrzděné a nikým neobsluhované se rozjely po vlečce až k železniční stanici Praha-Krč, souprava poté prorazila zarážedlo a zasekla se až o přilehlou korunu stromu; 1993: opraven; 3/2008: odstaven, nezpůsobilý pro modernizaci; 5/2010: sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
fotka
2105 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 5/2010) dH*
  2107 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1977  11/2003   2002: nehoda v obratišti Černý Most (náraz do zarážedla); 11/2003: sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
2107 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 11/2003) dZ*
  2114 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1978  2007   2005: odstaven na konci železniční vlečky vedené ze ŽST Praha-Hostivař, kde čekal na likvidaci 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
2114 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 2007) dZ*
  2128 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1978  5/2010   od 2003: využíván jako cvičný vůz pro potřeby hasičů metra; 5/2010: sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
fotka
2128 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 5/2010) dK
  2129 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1978  2011   2000: poslán do Škody DOPRAVNÍ TECHNIKA, kde došlo k instalaci pantografu - využíván pro napájení zkoušených modernizovaných souprav; 2011: po odzkoušení poslední modernizované soupravy odstaven a následně sešrotován 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
2129 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 2000) dK
poté ŠKODA TRANSPORTATION
  2133 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1978  10/1987   15.10.1986: vykolejení ve stanici Leninova (dnes Dejvická), z důvodu velkého poškození bylo rozhodnuto o vyřazení a pozdější likvidaci; 10/1987: sešrotován v kovošrotu Praha-Hostivař 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
2133 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 1986) dH*
  2137 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1979  2008   2005: odstaven na konci železniční vlečky vedené ze ŽST Praha-Hostivař, kde čekal na likvidaci 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
fotka
2137 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1979 - 2008) dH*
  2145 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1979  2007   2005: odstaven na konci železniční vlečky vedené ze ŽST Praha-Hostivař, kde čekal na likvidaci 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
fotka
2145 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1979 - 2007) dK
  2148 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1979  25.5.2010   2003: odstaven z běžného provozu, poskytnut firmě Siemens k testování pohonů IGBT; úprava pro obousměrný provoz, doplnění zadního stanoviště a přední nahrazeno zjednodušeným; 25.5.2010: sešrotován na nádraží Praha-Krč 
nátěr: půlené schéma metra 81-71 (levá část vozu) a 81-71M (pravá část vozu) *
fotka
2148 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1979 - 5/2010) dZ*
  2159 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1980    od 2009: historický vůz 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi {2159+2213+2429+2637+2504}
fotka
2159 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 25.8.1980) dZ*
  2164 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1981  2008   2006: odstaven na konci železniční vlečky vedené ze ŽST Praha-Hostivař, kde čekal na likvidaci 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
fotka
2164 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1981 - 2008) dZ*
  2166 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1981  2006    
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
2166 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1981 - 2006) dZ*
  2167 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1981  2008   2006: odstaven na konci železniční vlečky vedené ze ŽST Praha-Hostivař, kde čekal na likvidaci 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
fotka
2167 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1981 - 2008) dZ*
  2168 Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 1981  2008   2006: odstaven na konci železniční vlečky vedené ze ŽST Praha-Hostivař, kde čekal na likvidaci 
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi
fotka
2168 Dopravní podnik hl. m. Prahy (1981 - 2008) dH*
předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 následující celkem 858
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • sešrotován: 92 vozů
  • historický/muzejní: 5 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 3 vozy

Počty vozů dle provozoven:

  • Depo Kačerov: 85 vozů
  • Depo Zličín: 11 vozů
  • Depo Hostivař: 4 vozy
Poslední aktualizace vozů: 22. 10. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání