Dopravní podnik hl. m. Prahy: metro
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
1001 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 17.5.1996 |
původně určen jako muzejní; sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1001 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1.3.1974 - 10/1994) | dK | |||||||
1002 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 9.6.1995 |
sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1002 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.1.1974 - 8/1994) | dK | |||||||
1003 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 9.6.1995 |
sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1003 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (24.1.1974 - 6/1994) | dK | |||||||
1004 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 3.5.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1004 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.3.1974 - 6/1994) | dK | |||||||
1005 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 19.4.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1005 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (19.2.1974 - 8/1994) | dK | |||||||
1006 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 9.6.1995 |
sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1006 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.3.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1007 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 3.5.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1007 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.4.1974 - 6/1995) | dK | |||||||
1008 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 19.4.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1008 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.2.1974 - 1/1995) | dK | |||||||
1009 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 |
24.5.1997: odstaven z pravidelného provozu;
6-12/1997: GO; 13.12.1997: převezen do muzea MHD Střešovice, zařazen do muzejní sbírky;
24.10.2023: přesunut z muzea MHD mimo expozici do depa Zličín nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | |||||
1009 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 10.1.1974) | dZ* | |||||||
1010 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 19.4.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1010 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (27.12.1974 - 8/1994) | dK | |||||||
1011 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 5.4.1995 |
sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1011 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.3.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1012 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 12.4.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1012 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.4.1974 - 12/1994) | dK | |||||||
1013 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 6.12.1994 |
zkušebně sešrotován v Hostivaři nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1013 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (5.3.1974 - 8/1994) | dK | |||||||
1014 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 8.7.1997 |
od 1977: vybaven funkčním vzorkem zařízení Automatického Cílového Brzdění zabezpečovač ARS;
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1014 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.1.1974 - 11/1996) | dK | |||||||
1015 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 29.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1015 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.1.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1016 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 9.6.1995 |
sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1016 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (26.1.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1017 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 23.2.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1017 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.3.1974 - 12/1994) | dK | |||||||
1018 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 3.5.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1018 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (24.1.1974 - 12/1994) | dK | |||||||
1019 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 11.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1019 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (10.1.1974 - 6/1995) | dK | |||||||
1020 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 1999-2002 |
první zprovozněný vůz Ečs;
9/1994: odprodán firmě ČKD Lokomotivka pro potřeby technického rozvoje na projektu modernizace souprav pražského metra;
1999-2002: pravděpodobně sešrotován v areálu ČKD Lokomotivka nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1020 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (27.12.1973 - 9/1994) | dK | |||||||
poté
ČKD Praha |
|||||||||
1021 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 23.2.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1021 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (25.1.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1022 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 20.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1022 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.3.1974 - 12/1994) | dK | |||||||
1023 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 29.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1023 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (19.2.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1024 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 9.6.1995 |
sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1024 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1.3.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1025 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 25.7.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1025 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (5.3.1974 - 3/1997) | dK | |||||||
1026 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 11.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1026 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.2.1974 - 6/1995) | dK | |||||||
1027 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 4.8.1997 |
29.6.1997: řazen v poslední provozní soupravě 1076+1027+1054+1067+1083;
4.8.1997: sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1076+1027+1054+1067+1083} |
» detail | ||||
1027 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (13.2.1974 - 29.6.1997) | dK | |||||||
1028 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 19.4.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1028 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (13.2.1974 - 6/1995) | dK | |||||||
1029 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 3.5.1996 |
198x: požár, následně opraven v depu Kačerov;
3.5.1996: sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1029 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1.3.1974 - 3/1995) | dK | |||||||
1030 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 29.5.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1030 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (30.1.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1031 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs » 1Mt0 | 1973 |
10/1992: odprodán firmě Siemens (experimentální vozidlo), úpravy k provozu na zkušebním železničním okruhu; 5/1998: převoz do výzkumného střediska Siemens ve Wegberg-Wildenrath nátěr: šedo-tyrkysová * |
» detail | |||||
1031 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.3.1974 - 4/1992) | dK | |||||||
poté
EZ Praha poté WLS Waggon- und Lokreparatur Service |
|||||||||
1032 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 23.2.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1032 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (30.1.1974 - 12/1994) | dK | |||||||
1033 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 23.2.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1033 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.2.1974 - 12/1994) | dK | |||||||
1034 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 29.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1034 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1.3.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1035 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 20.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1035 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.2.1974 - 9/1995) | dK | |||||||
1036 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 11.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1036 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.2.1974 - 9/1995) | dK | |||||||
1037 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 8.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1037 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (31.1.1974 - 10/1995) | dK | |||||||
1038 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 12.4.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1038 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (31.1.1974 - 6/1995) | dK | |||||||
1039 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 9.6.1995 |
sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1039 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.2.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1040 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 12.4.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1040 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (26.1.1974 - 12/1995) | dK | |||||||
1041 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1974 | 12.4.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1041 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (15.3.1974 - 6/1995) | dK | |||||||
1042 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1974 | 9.6.1995 |
sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1042 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (14.3.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1043 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1974 | 19.4.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1043 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (19.3.1974 - 12/1994) | dK | |||||||
1044 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1974 | 28.6.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1044 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (15.3.1974 - 6/1996) | dK | |||||||
1045 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1974 | 17.6.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1045 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (14.3.1974 - 9/1995) | dK | |||||||
1046 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1974 | 29.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1046 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (15.3.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1047 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1974 | 9.6.1995 |
sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1047 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (26.3.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1048 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1974 | 9.6.1995 |
sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1048 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (15.3.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1049 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1974 | 9.6.1995 |
sešrotován ve Velkém Oseku (přivezen po vlastní ose po železnici) nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1049 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (19.3.1974 - 9/1994) | dK | |||||||
1050 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1974 | 8.7.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1050 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (26.3.1974 - 11/1996) | dK | |||||||
1051 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 12.4.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1051 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (5.7.1975 - 6/1995) | dK | |||||||
1052 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 8.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1052 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.6.1975 - 12/1994) | dK | |||||||
1053 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 17.5.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1053 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (12.7.1975 - 3/1996) | dK | |||||||
1054 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 4.8.1997 |
29.6.1997: řazen v poslední provozní soupravě 1076+1027+1054+1067+1083;
4.8.1997: sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1076+1027+1054+1067+1083} |
» detail | ||||
1054 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.6.1975 - 29.6.1997) | dK | |||||||
1055 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 17.5.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1055 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (20.6.1975 - 3/1996) | dK | |||||||
1056 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 28.6.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1056 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (5.7.1975 - 6/1996) | dK | |||||||
1057 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 3.5.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1057 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (12.7.1975 - 12/1995) | dK | |||||||
1058 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 3/1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1058 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (12.7.1975 - 12/1995) | dK | |||||||
1059 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 17.5.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1059 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (5.7.1975 - 3/1996) | dK | |||||||
1060 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 24.6.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1060 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.6.1975 - 3/1997) | dK | |||||||
1061 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 24.6.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1061 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.6.1975 - 3/1997) | dK | |||||||
1062 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 8.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1062 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.6.1975 - 9/1994) | dK | |||||||
1063 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 8.7.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1063 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (19.7.1975 - 3/1997) | dK | |||||||
1064 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 25.7.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1064 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (30.7.1975 - 3/1997) | dK | |||||||
1065 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 29.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1065 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (22.7.1975 - 9/1994) | dK | |||||||
1066 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 28.6.1996 |
6/1996: sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1066 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (19.7.1975 - 6/1996) | dK | |||||||
1067 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 25.7.1997 |
29.6.1997: řazen v poslední provozní soupravě 1076+1027+1054+1067+1083
25.7.1997: sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1076+1027+1054+1067+1083} |
» detail | ||||
1067 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.9.1975 - 29.6.1997) | dK | |||||||
1068 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 11.3.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1068 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (23.7.1975 - 9/1995) | dK | |||||||
1069 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 28.6.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1069 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (30.7.1975 - 6/1996) | dK | |||||||
1070 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1975 | 24.6.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1070 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (4.9.1975 - 6/1997) | dK | |||||||
1071 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 | 17.12.1994 |
7.4.1994: odstaven po požáru el. výzbroje, později vyřazen;
zkušebně sešrotován v Berouně nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1071 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.12.1976 - 6/1994) | dK | |||||||
1072 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 | 24.6.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1072 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.12.1976 - 4/1997) | dK | |||||||
1073 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 | 6/1997 |
6/1997: sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1073 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (31.12.1976 - 3/1997) | dK | |||||||
1074 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 | 25.7.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1074 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (27.11.1976 - 4/1997) | dK | |||||||
1075 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 | 28.6.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1075 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.12.1976 - 6/1996) | dK | |||||||
1076 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 | 4.8.1997 |
29.6.1997: řazen v poslední provozní soupravě 1076+1027+1054+1067+1083;
4.8.1997: sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1076+1027+1054+1067+1083} |
» detail | ||||
1076 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (28.12.1976 - 29.6.1997) | dK | |||||||
1077 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 | 24.6.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1077 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (6.1.1977 - 5/1997) | dK | |||||||
1078 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 | 4.8.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1078 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (21.12.1976 - 4/1997) | dK | |||||||
1079 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 | 29.5.1996 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1079 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (31.12.1976 - 3/1996) | dK | |||||||
1080 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 | 25.7.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1080 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.12.1976 - 4/1997) | dK | |||||||
1081 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 | 2/1996 |
13.8.1994: odstaven po požáru el. výzbroje, později vyřazen;
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1081 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (11.12.1976 - 9/1994) | dK | |||||||
1082 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 | 8.7.1997 |
sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
1082 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (27.11.1976 - 3/1997) | dK | |||||||
1083 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 |
29.6.1997: řazen v poslední provozní soupravě 1076+1027+1054+1067+1083;
od 7/1997: historický vůz nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1083+1085+1084*} |
» detail | |||||
1083 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 28.12.1976) | dZ* | |||||||
1084 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 |
24.5.1997: odstaven z pravidelného provozu;
od 6/1997: historický vůz nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1083+1085+1084} |
» detail | |||||
1084 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 6.1.1977) | dZ* | |||||||
1085 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1976 |
24.5.1997: odstaven z pravidelného provozu;
od 6/1997: historický vůz nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi {1083+1085+1084} |
» detail | |||||
1085 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 13.1.1977) | dZ* | |||||||
2102 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1977 | 11/2001 |
26.7.1990: nehoda na vlečce depa Kačerov, dva spojené čelní vozy nezabrzděné a nikým neobsluhované se rozjely po vlečce až k železniční stanici Praha-Krč, souprava poté prorazila zarážedlo a zasekla se až o přilehlou korunu stromu; 1993: opraven; 11/2001: sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2102 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 11/2001) | dK | |||||||
2105 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1977 | 5/2010 |
26.7.1990: nehoda na vlečce depa Kačerov, dva spojené čelní vozy nezabrzděné a nikým neobsluhované se rozjely po vlečce až k železniční stanici Praha-Krč, souprava poté prorazila zarážedlo a zasekla se až o přilehlou korunu stromu; 1993: opraven; 3/2008: odstaven, nezpůsobilý pro modernizaci; 5/2010: sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2105 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 5/2010) | dH* | |||||||
2107 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1977 | 11/2003 |
2002: nehoda v obratišti Černý Most (náraz do zarážedla); 11/2003: sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2107 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 11/2003) | dZ* | |||||||
2114 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1978 | 2007 |
2005: odstaven na konci železniční vlečky vedené ze ŽST Praha-Hostivař, kde čekal na likvidaci nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2114 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 2007) | dZ* | |||||||
2128 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1978 | 5/2010 |
od 2003: využíván jako cvičný vůz pro potřeby hasičů metra; 5/2010: sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2128 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 5/2010) | dK | |||||||
2129 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1978 | 2011 |
2000: poslán do Škody DOPRAVNÍ TECHNIKA, kde došlo k instalaci pantografu - využíván pro napájení zkoušených modernizovaných souprav; 2011: po odzkoušení poslední modernizované soupravy odstaven a následně sešrotován nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2129 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 2000) | dK | |||||||
poté
ŠKODA TRANSPORTATION |
|||||||||
2133 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1978 | 10/1987 |
15.10.1986: vykolejení ve stanici Leninova (dnes Dejvická), z důvodu velkého poškození bylo rozhodnuto o vyřazení a pozdější likvidaci; 10/1987: sešrotován v kovošrotu Praha-Hostivař nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2133 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1978 - 1986) | dH* | |||||||
2137 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1979 | 2008 |
2005: odstaven na konci železniční vlečky vedené ze ŽST Praha-Hostivař, kde čekal na likvidaci nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2137 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1979 - 2008) | dH* | |||||||
2145 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1979 | 2007 |
2005: odstaven na konci železniční vlečky vedené ze ŽST Praha-Hostivař, kde čekal na likvidaci nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2145 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1979 - 2007) | dK | |||||||
2148 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1979 | 25.5.2010 |
2003: odstaven z běžného provozu, poskytnut firmě Siemens k testování pohonů IGBT; úprava pro obousměrný provoz, doplnění zadního stanoviště a přední nahrazeno zjednodušeným;
25.5.2010: sešrotován na nádraží Praha-Krč nátěr: půlené schéma metra 81-71 (levá část vozu) a 81-71M (pravá část vozu) * |
» detail | ||||
2148 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1979 - 5/2010) | dZ* | |||||||
2159 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1980 |
od 2009: historický vůz nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi {2159+2213+2429+2637+2504} |
» detail | |||||
2159 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 25.8.1980) | dZ* | |||||||
2164 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1981 | 2008 |
2006: odstaven na konci železniční vlečky vedené ze ŽST Praha-Hostivař, kde čekal na likvidaci nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2164 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1981 - 2008) | dZ* | |||||||
2166 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1981 | 2006 |
nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2166 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1981 - 2006) | dZ* | |||||||
2167 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1981 | 2008 |
2006: odstaven na konci železniční vlečky vedené ze ŽST Praha-Hostivař, kde čekal na likvidaci nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2167 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1981 - 2008) | dZ* | |||||||
2168 | Mytiščinský strojírenský závod 81-717.1 | 1981 | 2008 |
2006: odstaven na konci železniční vlečky vedené ze ŽST Praha-Hostivař, kde čekal na likvidaci nátěr: schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
» detail | ||||
2168 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1981 - 2008) | dH* | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 92 vozů
- historický/muzejní: 5 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 3 vozy
Počty vozů dle provozoven:
- Depo Kačerov: 85 vozů
- Depo Zličín: 11 vozů
- Depo Hostivař: 4 vozy
Poslední aktualizace vozů:
22. 10. 2024.