Dopravní podnik hl. m. Prahy: vozy VP
vynechat vlaky a letadla
výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
? vk2.L » C » série 522-595 | 1877 | 19xx |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami;
1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1911: dosazena elektrická brzda nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
113 234 534 |
Elektrické podniky hl. města Prahy (1.7.1898 - 1928) | ? | |||||||
? vk2.L » C » série 522-595 | 1877 | 19xx |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami;
1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1911: dosazena elektrická brzda nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
114 235 535 |
Elektrické podniky hl. města Prahy (1.7.1898 - 1927) | ? | |||||||
? vk2.L » D » série 522-595 | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami;
1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1911: dosazena elektrická brzda nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
23II 236 536 |
Elektrické podniky hl. města Prahy (1.7.1898 - 1928) | ? | |||||||
? vk2.L » D » série 522-595 | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz částečně uzavřeným salónem, vyjímatelnými bočními okny a spouštěcími plachetkami;
1884: převzat parní drahou, avšak nebyl schválen do provozu;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1911: dosazena elektrická brzda nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
7III 236 536 |
Elektrické podniky hl. města Prahy (1.7.1898 - 1928) | ? | |||||||
Vypsány celkem 4 vozy,
všechny ve stavu
sešrotován.
Všechny vozy jsou z provozovny neznámá provozovna.
Poslední aktualizace vozů:
12. 2. 2025.