DOPAZ: vozy C
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dopravce (od, do) | nátěr | ||||||||
163 VIN | SOR C 9,5 | 1999 |
nátěr: DOPAZ, bílá s barevnou grafikou * |
» detail | |||||
ex
ČSAD BUS Ústí nad Labem ex Dopravní podnik Ústeckého kraje |
|||||||||
4B1 9566 | DOPAZ (2/2007 - 7/2013) | VO | |||||||
poté
Oma Buss |
|||||||||
114 VIN | SOR C 9,5 | 1999 |
9/2013: odprodán do zahraničí nátěr: ČSAD BUS ULA, bílá s modrými a červenými pruhy |
» detail | |||||
ex
ČSAD BUS Ústí nad Labem ex Dopravní podnik Ústeckého kraje |
|||||||||
4B1 9567 | DOPAZ (2/2007 - 7/2013) | VO | |||||||
13 VIN | SOR C 10,5 | 2000 |
nátěr: MOBILIS group, bílá s modro-červenou grafikou * |
» detail | |||||
ex
ČSAD BUS Ústí nad Labem ex Dopravní podnik Ústeckého kraje |
|||||||||
4B1 9568 | DOPAZ (2/2007 - 7/2013) | Let | |||||||
poté
PKS Mińsk Mazowiecki poté PKS Sokołów Podlaski |
|||||||||
24 VIN | SOR C 10,5 | 2000 |
nátěr: ČSAD BUS ULA, bílá s modrými a červenými pruhy |
» detail | |||||
ex
ČSAD BUS Ústí nad Labem ex Dopravní podnik Ústeckého kraje |
|||||||||
4B1 9569 | DOPAZ (2/2007 - 7/2013) | Let | |||||||
poté
Jan Krawczuk - KRAJAN |
|||||||||
11 VIN | SOR C 10,5 | 2000 | 2021 |
nátěr: MOBILIS group, bílá s modro-červenou grafikou * |
» detail | ||||
ex
ČSAD BUS Ústí nad Labem ex Dopravní podnik Ústeckého kraje |
|||||||||
4B1 9570 | DOPAZ (2/2007 - 7/2013) | VO | |||||||
poté
PKS Mińsk Mazowiecki poté PKS Sokołów Podlaski |
|||||||||
20 VIN | SOR C 10,5 | 2000 |
7/2013: odprodán do Polska nátěr: ČSAD BUS ULA, bílá s modrými a červenými pruhy |
» detail | |||||
ex
ČSAD BUS Ústí nad Labem ex Dopravní podnik Ústeckého kraje |
|||||||||
4B1 9571 | DOPAZ (2/2007 - 7/2013) | VO | |||||||
156 VIN | SOR C 9,5 | 1999 |
nátěr: zelená * |
» detail | |||||
ex
ČSAD BUS Ústí nad Labem ex Dopravní podnik Ústeckého kraje |
|||||||||
4B1 9572 | DOPAZ (2/2007 - 7/2013) | Let | |||||||
poté
Venderloo Bussid poté ? (Estonsko) |
|||||||||
27 VIN | SOR C 10,5 | 2000 |
nátěr: MOBILIS group, bílá s modro-červenou grafikou * |
» detail | |||||
ex
ČSAD BUS Ústí nad Labem ex Dopravní podnik Ústeckého kraje |
|||||||||
4B1 9853 | DOPAZ (4/2007 - 7/2013) | Let | |||||||
poté
Grzegorz Mądel, Szynwałd poté PKS Mińsk Mazowiecki |
|||||||||
100 VIN | SOR C 9,5 | 1999 |
nátěr: ČSAD BUS ULA, bílá s modrými a červenými pruhy |
» detail | |||||
ex
ČSAD BUS Ústí nad Labem ex Dopravní podnik Ústeckého kraje |
|||||||||
4B1 9854 4B9 9762 |
DOPAZ (4/2007 - 7/2013) | Let | |||||||
poté
Jan Krawczuk - KRAJAN |
|||||||||
675 | SOR C 9,5 | 2008 |
nátěr: DOPAZ, bílá s barevnou grafikou |
» detail | |||||
5B0 1854 | DOPAZ (9/2008 - 6/2021) | Brn* | |||||||
1243 VIN | SOR C 10,5 | 2008 |
8/2024: odprodán do zahraničí nátěr: DOPAZ, bílá s barevnou grafikou |
» detail | |||||
5B0 2199 | DOPAZ (11/2008 - 8/2024) | Brn* | |||||||
1424 VIN | SOR C 10,5 | 2009 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
6B6 5616 | DOPAZ (10/2009 - 10/2023) | Brn* | |||||||
poté
Martin Plačko – autobusová doprava |
|||||||||
1057 VIN | SOR C 12 | 2012 |
nátěr: DOPAZ, bílá s barevnou grafikou |
» detail | |||||
8B8 7516 | DOPAZ (od 12/2012) | Brn* | |||||||
1058 VIN | SOR C 12 | 2012 |
2022-2023: dlouhodobě odstaven nátěr: DOPAZ, bílá s barevnou grafikou |
» detail | |||||
8B8 7517 | DOPAZ (od 12/2012) | Brn* | |||||||
1059 VIN | SOR C 12 | 2012 |
nátěr: DOPAZ, bílá s barevnou grafikou |
» detail | |||||
8B8 7518 | DOPAZ (od 12/2012) | Brn* | |||||||
1885 | SOR C 10,5 | 2012 |
nátěr: DOPAZ, bílá s barevnou grafikou |
» detail | |||||
8B8 7519 | DOPAZ (od 12/2012) | Brn* | |||||||
Vypsáno celkem 16 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 11 vozů
- provozní: 4 vozy
- definitivně odstaven: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (4) mají přibližný průměrný věk 13,0 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Brno: 7 vozů
- Letovice: 5 vozů
- Velké Opatovice: 4 vozy
Poslední aktualizace vozů:
9. 10. 2024.