Autobusy KAVKA: autobusy Irisbus
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
2274 VIN | Irisbus Crossway 12,8M | 2007 |
7/2021-7/2022: přestavba na přepravník (přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6) nátěr: bílá s červeno-šedo-zelenou grafikou * |
» detail | |||||
3U9 9091 1UB 4456 |
Autobusy KAVKA (10/2007 - 6/2021) | ||||||||
poté
Libor Pospíšil |
|||||||||
VIN | Irisbus Midway 9,7M | 2006 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
SAD Banská Bystrica ex KAR group zapůjčen Autobusy KAVKA |
|||||||||
5U9 6830 | Autobusy KAVKA (2010 - 1/2015) | ||||||||
poté
PKS Elbląg |
|||||||||
VIN | Irisbus Midway 9,7M | 2006 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
SAD Banská Bystrica ex KAR group zapůjčen Autobusy KAVKA |
|||||||||
6U1 2088 | Autobusy KAVKA (2010 - 1/2015) | ||||||||
poté
PKS Elbląg |
|||||||||
VIN | Irisbus Midway 9,7M | 2006 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
SAD Banská Bystrica ex KAR group zapůjčen Autobusy KAVKA |
|||||||||
6U3 2921 | Autobusy KAVKA (2010 - 1/2015) | ||||||||
VIN | Irisbus Midway 9,7M | 2006 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
SAD Banská Bystrica |
|||||||||
5U2 4338 6U4 2676 |
Autobusy KAVKA (2/2009 - 1/2015) | ||||||||
poté
PKS Grójec |
|||||||||
2960 VIN | Irisbus Arway 12M | 2008 |
7.7.2016: odstaven po nehodě v Teplicích, následně opraven (přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
6U4 4846 | Autobusy KAVKA (5/2011 - 10/2018) | ||||||||
poté
Vladimír Růžička, Hlinsko poté POHL Kladno |
|||||||||
3736 VIN | Irisbus Crossway 12,8M | 2008 |
nátěr: CVR Amazon, modrá * |
» detail | |||||
ex
František Pytlík - BUS Vysočina |
|||||||||
7U3 9220 7U9 0350 |
Autobusy KAVKA (10/2012 - 3/2022) | ||||||||
poté
Josef Pinkas, Králíky |
|||||||||
296 VIN | Irisbus Domino HD 12,4M | 2007 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Jiří Přibyl, Hořovice |
|||||||||
8U8 0209 | Autobusy KAVKA (2/2016 - 3/2019) | ||||||||
poté
obec Zemianske Kostoľany |
|||||||||
329 VIN | Irisbus Iliade | 2000 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
Autocars Musso |
|||||||||
8U8 0865 | Autobusy KAVKA (4/2016 - 1/2018) | ||||||||
poté
ZD Jeseník |
|||||||||
9 VIN | Irisbus Ares 12M | 1999 |
9/2022: odprodán do zahraničí nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
Transdev Les Cars Rose |
|||||||||
8U8 8498 | Autobusy KAVKA (6/2016 - 12/2017) | ||||||||
poté
MHK Bus |
|||||||||
8 VIN | Irisbus Ares 12M | 1999 |
nátěr: CVR Mirakulum, tmavě modrá s grafikou * |
» detail | |||||
ex
Transdev Les Cars Rose |
|||||||||
8U8 8516 | Autobusy KAVKA (6/2016 - 4/2017) | ||||||||
poté
Daniel Matura, Řevnice |
|||||||||
1401 VIN | Irisbus Iliade | 2005 |
18.3.2023: odstaven po nehodě u Příbrami, následně odprodán nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
? (F) |
|||||||||
8U8 8527 | Autobusy KAVKA (6/2016 - 4/2022) | ||||||||
poté
LinkBus poté Vojtěch Myška - MĚDOS |
|||||||||
329 VIN | Irisbus Ares 12M | 2001 |
po vyřazení slouží jako sklad nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
Transdev PAYS D´OR |
|||||||||
8U8 8677 | Autobusy KAVKA (6/2016 - 11/2017) | ||||||||
poté
Autodoprava Daniel Sládek |
|||||||||
405 VIN | Irisbus Evadys HD 12M | 2006 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Autocars Musso |
|||||||||
8U8 9347 | Autobusy KAVKA (8/2016 - 5/2021) | ||||||||
poté
Sportklub Chodová Planá poté Petr Zeman, Malšice |
|||||||||
113 VIN | Irisbus Ares 12M | 2001 |
1/2019: výpomoc na linkách DÚK nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Transdev Ile-de-France Bretigny |
|||||||||
8U8 9759 | Autobusy KAVKA (10/2016 - 10/2017) | ||||||||
poté
Josef Danko, Měcholupy |
|||||||||
561 VIN | Irisbus Iliade TE | 2001 |
od 8/2020?: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Transdev Ile-de-France Bretigny |
|||||||||
8U8 9780 | Autobusy KAVKA (10/2016 - 11/2019) | ||||||||
poté
Jiří Rokos, Verneřice poté ? poté Simply Safe poté ? |
|||||||||
10559 VIN | Irisbus Ares 12M | 2001 |
6/2021: odprodán do zahraničí nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Aft-iftim |
|||||||||
8U9 7321 | Autobusy KAVKA (11/2016 - 6/2021) | ||||||||
426 VIN | Irisbus Iliade | 2001 |
nátěr: Tourisme Verney, bílá s šedými a červenými pruhy |
» detail | |||||
ex
TRANSDEV POITOU-CHARENTES |
|||||||||
8U9 7355 | Autobusy KAVKA (12/2016 - 6/2019) | ||||||||
poté
Pavel Škramlík, Klášterec nad Ohří poté SokolTransport |
|||||||||
133 VIN | Irisbus Iliade TE | 2000 |
7/2022: odprodan do zahraničí nátěr: CAP Pays Cathare, krémovo-vínová se zlatými proužky |
» detail | |||||
ex
Les Courriers de la Garonne |
|||||||||
8U9 7439 | Autobusy KAVKA (12/2016 - 9/2018) | ||||||||
poté
Jakub Tichý - Autoslužby Tichý |
|||||||||
10561 VIN | Irisbus Ares 12M | 2001 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
Aft-iftim |
|||||||||
9U0 6400 | Autobusy KAVKA (2/2017 - 9/2021) | ||||||||
poté
Autodoprava Daniel Sládek |
|||||||||
62 VIN | Irisbus Magelys HD 12,2M | 2008 |
nátěr: šedobílá * |
» detail | |||||
ex
? (F) |
|||||||||
9U4 7530 XX2 XXXXX |
Autobusy KAVKA (3/2018 - 5/2021) | ||||||||
poté
Jan Runštuk, Kostěnice |
|||||||||
2073 VIN | Irisbus Crossway 12,8M Récréo | 2007 |
2021?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu nátěr: šedá s černou grafikou závodní bugginy a červenýni lomenými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Transdev N°4 MOBILITÉS |
|||||||||
DR0 BECEK | Autobusy KAVKA (1/2020 - 3/2021) | ||||||||
poté
soukromá osoba poté Tomáš Gomzjakov Autocross Team |
|||||||||
554 VIN | Irisbus Evadys HD 12M | 2006 |
nátěr: modrá * |
» detail | |||||
ex
Transdev PAYS D´OR |
|||||||||
9U4 8808 | Autobusy KAVKA (1/2018 - 10/2021) | ||||||||
poté
United Buses |
|||||||||
5506 VIN | Irisbus Arway 15M | 2008 |
12/2023-7/2024: dlouhodobě odstaven nátěr: BORS Břeclav, žlutá s modrými pruhy |
» detail | |||||
ex
BORS BUS |
|||||||||
5B8 1636 K44 44444II |
Autobusy KAVKA (od 8/2023) | ||||||||
6387 VIN | Irisbus Crossway LE 12,8M | 2009 |
3.2.2020: nehoda na Černém Mostě, 8.7.2020: zpět v provozu nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Hodonín ex STENBUS |
|||||||||
004 KAVKAIII | Autobusy KAVKA (od 11/2024) | ||||||||
Vypsáno celkem 25 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 23 vozů
- provozní: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 15,5 let.
Poslední aktualizace vozů:
7. 11. 2024.