Vůz ? 1US 4226 (MAN RH 413 Lion’s Coach)
SPZ/RZ |
BA-896IG
2003-2008
u
Zájazdy Bratislava
TT-638DK 2008-2014 u Stanislav Bohdan, Trnava BR-961BR 2014-2019 u Marian Kupec, Čierny Balog BB-842GO 2019-2024 u Tibor Schnierer, Brusno a ZUTO - BUS 1US 4226 od 2024 u ? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | MAN | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
MAN RH 413 Lion’s Coach
podvozek:
MAN A13
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 1081 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | WMAA13ZZZ2T003378 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2002 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace; od ?: tažné zařízení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | bílá |
Fotky vozu z webu evidencia-dopravcov.eu
Bratislava
Vajanského nábrežie
2008
Vajanského nábrežie
2008
Schwechat
25. 8. 2010
25. 8. 2010
Košice
1. 5. 2011
1. 5. 2011
Košice
1. 5. 2011
1. 5. 2011
Košice
1. 5. 2011
1. 5. 2011
Košice
26. 6. 2011
26. 6. 2011
Košice
26. 6. 2011
26. 6. 2011
Košice
26. 6. 2011
26. 6. 2011
Košice
16. 9. 2011
16. 9. 2011
Košice
16. 9. 2011
16. 9. 2011
Košice
16. 9. 2011
16. 9. 2011
Žiar nad Hronom
M. Chrásteka
16. 9. 2014
M. Chrásteka
16. 9. 2014
Trenčín
13. 7. 2019
13. 7. 2019
Bánovce nad Bebravou
13. 7. 2019
13. 7. 2019
Piešťany
17. 9. 2019
17. 9. 2019
Prievidza
Autobusová stanica
6. 10. 2019
Autobusová stanica
6. 10. 2019
Banská Bystrica
21. 2. 2020
21. 2. 2020
Prievidza
20. 6. 2020
20. 6. 2020
Oravská Priehrada
30. 7. 2020
30. 7. 2020
Ladce
21. 5. 2022
21. 5. 2022
Donovaly
22. 6. 2022
22. 6. 2022
Poslední aktualizace vozu:
13. 5. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.