DSZO: vozy 24Tr

nadtyp: 24Tr

předchozí 1 následující celkem 20
SPZ výr. č. typ vyr. zruš.
voz
poznámka  
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  13149 VIN Škoda 24Tr Citybus 2004      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA), 2018:SO 
nátěr: CVR Hypoteční banka, zeleno-bílá verze 2 *
» detail fotka
201 DSZO (od 1.12.2004) Pod
  13147 VIN Škoda 24Tr Citybus 2004      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA), původně měl mít ev. č. 201, ale poškozen při dopravě po železnici, 8/2018: VO 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
202 DSZO (od 1.12.2004) Pod
  13148 VIN Škoda 24Tr Citybus 2004      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
203 DSZO (od 10.12.2004) Pod
  13152 VIN Škoda 24Tr Citybus 2004      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA), mírně poškozen při dopravě po železnici (jel v soupravě s vyhořelou 206) 
nátěr: CVR ZOO Zlín, barevná grafika *
» detail fotka
204 DSZO (od 22.12.2004) Pod
  13150 VIN Škoda 24Tr Citybus 2004      od výroby dieselagregát, dodán dříve než 204 (původně měl mít ev. č. 204), 2013: dieselagregát odstraněn, 6/2018 - 7/2018: namontován zkušební DA pro Itálii 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
205 DSZO (od 27.12.2004) Pod
  13160 VIN Škoda 24Tr Citybus 2005      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA), náhradní vůz, původní 206 vyhořela v žst. Úvaly při dopravě po železnici (později repasována a prodána do Mariánských Lázní #52), od roku ?2000? nová náprava (náprava z 24TrBT) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
206 DSZO (od 24.6.2005) Pod
  13161 VIN Škoda 24Tr Citybus 2005      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
207 DSZO (od 23.11.2005) Pod
  13162 VIN Škoda 24Tr Citybus 2005      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
» detail fotka
208 DSZO (od 7.11.2005) Pod
  13163 VIN Škoda 24Tr Citybus 2005      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
209 DSZO (od 22.11.2005) Pod
  13164 VIN Škoda 24Tr Citybus 2005      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
210 DSZO (od 22.11.2005) Pod
  13165 VIN Škoda 24Tr Citybus 2005      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
211 DSZO (od 7.11.2005) Pod
  13166 VIN Škoda 24Tr Citybus 2005      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
212 DSZO (od 1.12.2005) Pod
  13179 VIN Škoda 24Tr Citelis 1A 2006      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA), karoserie původně autobus pro BORS Břeclav 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
» detail fotka
213 DSZO (od 4.3.2006) Pod
  13180 VIN Škoda 24Tr Citelis 1A 2006      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA), karoserie původně autobus pro BORS Břeclav 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
214 DSZO (od 7.4.2006) Pod
  13704 VIN Škoda 24Tr Citelis 1B 2013      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA) 
nátěr: CVR Koupelny Ptáček, modro-bílá *
» detail fotka
215 DSZO (od 1.7.2013) Pod
  13705 VIN Škoda 24Tr Citelis 1B 2013      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
216 DSZO (od 10.10.2013) Pod
  13734 VIN Škoda 24Tr Citelis 1B 2014      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
217 DSZO (od 21.3.2014) Pod
  13739 VIN Škoda 24Tr Citelis 1B 2014      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
218 DSZO (od 6.6.2014) Pod
  13740 VIN Škoda 24Tr Citelis 1B 2014      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
219 DSZO (od 2.10.2014) Pod
  13741 VIN Škoda 24Tr Citelis 1B 2014      od výroby dieselagregát Kirsch APU IPME (motor Iveco NEF-4TAA), 12/8/2016: první výjezd na linku 11 po těžké nehodě s OA (V důsledku DN vyměněno celé přední čelo), 31.1.2017: Vážná DN v Loukách-srážka s OA 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
» detail fotka
220 DSZO (od 18.12.2014) Pod
předchozí 1 následující celkem 20

Vypsáno celkem 20 vozů, všechny ve stavu provozní.

Vypsané aktuálně provozované vozy (20) mají přibližný průměrný věk 11,6 let.

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Podvesná.

Poslední aktualizace vozů: 10. 3. 2019.
zobrazit pouze provozní vozy | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání