DPMB: provozní tramvaje
vozy z vozovny: vozovna Medlánky
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
KPS Brno mv6.3 | 1943 |
1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: celková renovace v KOS Krnov za účelem provozu na historické lince v centru Brna, 5/2017: nové kolové obruče, 2017-5/2018: renovace ovládacích kontroléru ve firmě Alfa Union Praha, 9/2019: výměna rozjezdového a brzdového odporníku za nový (nově poskládaný), 2020: celková oprava v ÚD - oprava motorů, podvozku, zpevnění dřevěné vozové skříně, dosazení nových peřejek atd. {A+215} |
» detail | ||||||
majitel
DPMB majitel Technické muzeum v Brně |
|||||||||
107III | DPMB (od 1989) | M | |||||||
172190 | ČKD Tatra K2YU » K2MM » K2 | 1983 |
1995: K2MM, ?: zpět K2, 2008: VP - POD, 2016: retro tramvaj DPMB, 1/2016 - 6/2016: GO spojená s renovací do stavu po dodání - původní kabina (ex Praha T3M 8010 a 8020), vlnité boční oplechování (ex Bratislava), laminátová sedadla v kombinaci červené a žluté, původní couvací zadní kontrolér ovládaný klikou, původní signální bzučáky, původní vnitřní i vnější osvětlení, původní pult řidiče s profilovými měřáky a kulatým rychloměrem, původní tlačítka "T6" a původní kontrolky, původní reproduktory, původní okrasné lišty v interiéru i exteriéru, okapové lišty okolo mříže MG a MV a nad čelním sklem, barevné ladění dle původního schématu (červeno-krémová) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
1123II | DPMB (od 1983) | M* | |||||||
180056 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 2006: VP - IGE, 2014-2015: GO (1. T6A5) - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 8/2015: klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik {A+1202*} |
» detail | |||||
1201 | DPMB (od 28.2.1996) | M | |||||||
180057 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 2006: VP - IGE, 2014-2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF nátěr: unifik {1201+B*} |
» detail | |||||
1202 | DPMB (od 28.2.1996) | M | |||||||
180058 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 23.5.2011: nehoda s 3219 na Lesnické, odstaven, 8/2011: zpět v provozu, 2017: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik {A+1204*} |
» detail | |||||
1203 | DPMB (od 28.2.1996) | M | |||||||
180059 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 23.5.2011: nehoda s 3219 na Lesnické, odstaven, 8/2011: zpět v provozu, 2017: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém nátěr: unifik {1203+B*} |
» detail | |||||
1204 | DPMB (od 28.2.1996) | M | |||||||
180060 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2003: dveřní pohony Bahoza, 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 2020: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Dometic CoolAir RTX 2000 nátěr: unifik {A+1206*} |
» detail | |||||
1205 | DPMB (od 28.2.1996) | M | |||||||
180061 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2003: dveřní pohony Bahoza, 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2020: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém nátěr: unifik {1205+B*} |
» detail | |||||
1206 | DPMB (od 28.2.1996) | M | |||||||
180062 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik {A+1208*} |
» detail | |||||
1207 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180063 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém nátěr: unifik {1207+B*} |
» detail | |||||
1208 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180064 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik {A+1210*} |
» detail | |||||
1209 | DPMB (od 28.3.1996) | M | |||||||
180065 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018/2019: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém nátěr: unifik {1209+B*} |
» detail | |||||
1210 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180066 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 200?: IGE, 2006: VP, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik * {A+1212*} |
» detail | |||||
1211 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180067 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 200?: IGE, 2006: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF nátěr: unifik * {1211+B*} |
» detail | |||||
1212 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180068 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik {A+1214*} |
» detail | |||||
1213 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180069 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém nátěr: unifik {1213+B*} |
» detail | |||||
1214 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180070 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 9/2015: dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik {A+1216*} |
» detail | |||||
1215 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180071 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 9/2015: dveřní kamerový systém nátěr: unifik {1215+B*} |
» detail | |||||
1216 | DPMB (od 21.3.1996) | M | |||||||
180072 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) nátěr: unifik * {A+1218*} |
» detail | |||||
1217 | DPMB (od 28.3.1996) | M | |||||||
180073 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF nátěr: unifik * {1217+B*} |
» detail | |||||
1218 | DPMB (od 28.3.1996) | M | |||||||
180074 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2011: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2021: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Dometic CoolAir RTX 2000 nátěr: unifik {A+1220} |
» detail | |||||
1219 | DPMB (od 28.3.1996) | M | |||||||
180075 | ČKD DS T6A5 | 1995 |
2011: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2021: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém nátěr: unifik {1219+B} |
» detail | |||||
1220 | DPMB (od 28.3.1996) | M | |||||||
149522 | Tatra T2 » T2R » T2 služební » T2 | 1959 |
3/1968: GO, 1/1980: T2R, 1990: SV 4121, 2006: SP - nový lak, 2009: využíván jako místnost pro řidiče manipulačního posunu ve vozovně Pisárky na 9. koleji, 2016: retro tramvaj DPMB, 6/2016-4/2017: GO spojená z přizpůsobením do stavu po 1. GO nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
435 1435 4121 1435 |
DPMB (od 29.7.1959) | M* | |||||||
157197 | ČKD Tatra T3 | 1967 |
1998: GO - zkušebně BS120, POD, ALTRO, topení v bočnicích, 2006: VP, 2015: retro tramvaj DPMB, 8/2015-12/2015: GO (renovace do provozního stavu na přelomu 80. a 90. let 20. století) - původní kabina (ex Praha T3M 8101), původní dveře (ex DP Bratislava, ex DP Praha), podlaha potažena rýhovanou gumou, laminátová sedadla v kombinaci červené a šedé, původní vnější a vnitřní osvětlení, původní bzučáky dveřní výstrahy a signalizace řidiče, původní pult řidiče s profilovými měřáky METRA Blansko, původní tlačítka "T6", původní kontrolky, původní reproduktory, nové přední čelo s cedulovou linkovou orientací, původní okapové a okrasné lišty na bocích vozu a na předním čele, červeno-krémový vnitřní i vnější lak nátěr: červeno-krémová * {sólo*} |
» detail | |||||
525 1525 |
DPMB (od 17.12.1967) | M* | |||||||
003/2002 | Pragoimex T3R.EV | 2003 |
reko KOS Krnov, 2010: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 2020: VP: klimatizace kabiny Dometic, úprava elektrické výzbroje - nový kontejner pohonu, zásuvky MČŘ dle VarioLF, výměna ručního řadiče Lekov za řadič Alfa Union HH 220 39 nátěr: unifik {1569+B*} |
» detail | |||||
1531II | DPMB (od 4/2003) | M | |||||||
001/2001 | Pragoimex T3R.EV | 2002 |
První tramvaj typu T3R.EV, první vůz se skříní VarCB3, nátěr v kombinaci barev bílá+červená+šedá, původní vůz zrušen, 2004: při úpravách v KOS Krnov změněn interiér dle ostatních T3R.EV, 2009: VP, 2020 - VP: klimatizace kabiny Dometic, úprava elektrické výzbroje - nový kontejner pohonu, zásuvky MČŘ dle VarioLF, výměna ručního řadiče Lekov za řadič Alfa Union HH 220 39 nátěr: unifik * {1562+B*} |
» detail | |||||
1560II | DPMB (od 1.7.2002) | M | |||||||
002/2002 | Pragoimex T3R.EV | 2003 |
reko KOS Krnov, 2009: VP, 2019 - VP: klimatizace kabiny Dometic, výměna laminátových plent s malými výřezy za běžné s velkými výřezy u podvozků, úprava elektrické výzbroje - nový kontejner pohonu, zásuvky MČŘ dle VarioLF, výměna ručního řadiče Lekov za řadič Alfa Union HH 220 39 nátěr: unifik {A+1560*} |
» detail | |||||
1562II | DPMB (od 4/2003) | M | |||||||
004/2002 | Pragoimex T3R.EV | 2003 |
2010: VP, klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2020: VP: klimatizace kabiny Dometic, úprava elektrické výzbroje - nový kontejner pohonu, zásuvky MČŘ dle VarioLF, výměna ručního řadiče Lekov za řadič Alfa Union HH 220 39 nátěr: unifik {A+1531*} |
» detail | |||||
1569II | DPMB (od 8/2003) | M | |||||||
175101 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R | 1985 |
1995: prototyp T3R, reko ČKD, sedadla Vogelsitze 600, vystaven na MSV, 2001: Trav-l-Cool Z, gumová podlaha, 2008: VP - IGE, ALTRO, nová zástěna kabiny řidiče (dle T3P), 2019: VP s částečným přizpůsobením do retro stavu do období po dokončení rekonstrukce na T3R: klimatizace Dometic, úprava zástěny kabiny řidiče, ALTRO v původním uspořádání podlahy, původní kabina, částečná úprava zástěny kabiny, původní barevné schéma nátěr: schéma T3R, červeno-bílo-šedá * {sólo*} |
» detail | |||||
1615 | DPMB (od 6.2.1986) | M* | |||||||
175235 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2008: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019-2023: GO - kompletní LED osvětlení, elektrický odpojovač trolej-zem (na střeše středního článku), nové pulty řidiče s kolébkovými tlačítky, kompresorová sedadla řidiče s vyhříváním, nerezová madla, nové světelné kanály a schrány dveřních pohonů, mechanické plošiny, nová sklopná sedadla, plastové dveře SKD nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1701 | DPMB (od 1.9.1986) | M | |||||||
178295 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011/2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1703 | DPMB (od 13.1.1990) | M | |||||||
178296 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1993: převíjecí transparent Meisler Electronics, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - prezentační tramvaj DPMB ke 150. výročí MHD v Brně: podlaha ALTRO a tapety bočnic v imitaci dřeva, madla ve vínové barvě, strop s tapetou časové osy s důležitými milníky v historii MHD v Brně, vnitřní kamerový systém vč. kolizní kamery, 2022: SP - odstranění prezentačních polepů, zůstala pouze podlaha ALTRO v dřevěném dekoru a vínová madla nátěr: bílá * |
» detail | |||||
1704 | DPMB (od 13.2.1990) | M | |||||||
178297 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1994: VP, 1998: VP - POD, 2002: VP - BS120, IGE, ESP, 2006: GO - KT8D5R.N2, 2010: VP, 2018: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, kamerový systém se záznamem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1705 | DPMB (od 19.1.1990) | M | |||||||
178300 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1993: VP, 2001: VP - BS120, ESP, IGE, 28.1.2003: nehoda s 1635+1636 na Kníničské, 2006: VP - POD, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1708 | DPMB (od 13.1.1990) | M | |||||||
178301 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1993-1995: odstaven po nehodě, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1709 | DPMB (od 12.1.1990) | M | |||||||
178302 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2020: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1710 | DPMB (od 24.1.1990) | M | |||||||
178303 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
1994: VP, 1998: VP, 2003: GO - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: nehoda se 1724 s vykolejením pod vozovnou Medlánky, vážně poškozen B článek, 7/2009: B a C články na opravě v KOS Krnov, 2009-2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP nátěr: Direct, zelená * |
» detail | |||||
1711 | DPMB (od 13.1.1990) | M | |||||||
178336 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1993-1994: VP, 1999: VP, 2004: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80 nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1714 | DPMB (od 19.4.1990) | M | |||||||
178337 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1993-1994: VP, 1999: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1715 | DPMB (od 26.3.1990) | M | |||||||
178338 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2016: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1716 | DPMB (od 26.3.1990) | M | |||||||
178341 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1719 | DPMB (od 12.4.1990) | M | |||||||
178342 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1995: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1720 | DPMB (od 19.4.1990) | M | |||||||
178344 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
1994: VP, 1997: VP - BS120, POD, 2001: VP - ESP, IGE, 19.7.2004: vážná nehoda s 1097 v Bohunicích, 2005: opraven, 15.12.2006: nehoda s 1702 ve Starém Lískovci, odstaven, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1722 | DPMB (od 16.5.1990) | M | |||||||
179612 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: najetí do 1711 pod vozovnou Medlánky, 2014: GO - KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 5/2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1724 | DPMB (od 24.8.1993) | M | |||||||
179613 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2002: VP - BS212, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1725 | DPMB (od 24.8.1993) | M | |||||||
179614 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, plastové dveře SKD, 2023: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1726 | DPMB (od 1.9.1993) | M | |||||||
179615 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
1997: VP - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP - reparační fólie, 2023: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1727 | DPMB (od 1.9.1993) | M | |||||||
179616 | ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 | 1993 |
2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1728 | DPMB (od 24.8.1993) | M | |||||||
180358 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1729 | DPMB (od 20.5.1999) | M | |||||||
180359 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2006: VP, 2011: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1730 | DPMB (od 18.6.1999) | M | |||||||
180360 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém vč. kolizních kamer nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1731 | DPMB (od 23.7.1999) | M | |||||||
180361 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2005: VP, 2010: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1732 | DPMB (od 18.6.1999) | M | |||||||
180362 | ČKD Tatra KT8D5N | 1998 |
2004: VP, 2010: VP, 2019-2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém nátěr: unifik |
» detail | |||||
1733 | DPMB (od 21.7.1999) | M | |||||||
180363 | ČKD Tatra KT8D5N | 1999 |
2005: VP, 2010: VP - mimořádně náhrada klimatizací Brema klimatizacemi Janoza CZ CoolAir A-80, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem vč. kolizních kamer nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1734 | DPMB (od 14.1.2000) | M | |||||||
180364 | ČKD Tatra KT8D5N | 1999 |
2008: VP, 2012: VP, 2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1735 | DPMB (od 25.3.2000) | M | |||||||
178352 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
2002: GO (KOS Krnov), 2008: VP, 2013: GO - modernizace na typ KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 10/2013: klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2019: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
1736 | DPMB (od 22.8.2002) | M | |||||||
178353 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1990 |
2002: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov, 2008: VP, 2012: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: GO - výměna původních odporníků za odporníky v kleci z perforovaného plechu, plastové dveře SKD" nátěr: unifik * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
1737 | DPMB (od 17.2.2003) | M | |||||||
178243 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 | 1989 |
2003: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov (rekonstrukce původně pro Volgograd), 2009: VP, 2014: VP (rozšířená) - výměna kabeláže, výměna střešních odporníků (nově bez nucené ventilace), klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2021: VP nátěr: unifik * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
1738 | DPMB (od 9/2003) | M | |||||||
162197 | Pars Nova K3R-N | 1974 |
2002-2003: rekonstrukce v Pars nova z vozu K2 ev. č. 1065 (po dobu rekonstrukce v majetku Pars nova), nouzové dveře v prostředním článku, skládací spřáhla Sécheron, 2003: zkušební provoz v Brně, 2004: odkoupen zpět do DPMB, 2009: VP, 20.12.2017: odvezen do Pars Nova k opravě kloubových spojení, 8/2019: zpět v provozu nátěr: unifik |
» detail | |||||
1751 | DPMB (od 2004) | M | |||||||
166546 | Pars Nova K3R-N | 1977 |
2004: rekonstrukce v Pars nova z vozu K2 ev. č. 1115, skládací spřáhla Alfa Union, 2009: započetí VP, přerušena z důvodu křivého čepu 2. kloubového spojení, 2012: oprava mezimostu, dokončení VP, 10/2016: odstaven (poškozená kloubová spojení, konstrukční vada), střední článek odvezen do Pars Nova Šumperk, kde proběhla oprava kloubů, 10/2020: zpět v provozu nátěr: unifik |
» detail | |||||
1752 | DPMB (od 2005) | M | |||||||
164402 | Pars Nova K3R-N | 2006 |
kompletní novostavba v Pars Nova - TP 1068, pantograf Stemmann Fb800, skládací spřáhla Alfa Union, 19.12.2017: odvezen do Pars Nova k opravě kloubových spojení, 4/2019: zpět v provozu nátěr: unifik |
» detail | |||||
1753 | DPMB (od 2006) | M | |||||||
164405 | Pars Nova K3R-N | 2006 |
kompletní novostavba v Pars Nova - TP 1071, pantograf Stemmann Fb800, skládací spřáhla Alfa Union, 10/2016: odstaven (poškozená kloubová spojení, konstrukční vada), střední článek odvezen do Pars Nova Šumperk, kde proběhla oprava kloubů, 10/2020: zpět v provozu nátěr: unifik |
» detail | |||||
1754 | DPMB (od 2006) | M | |||||||
011/2019 | Pragoimex EVO 2 | 2020 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1822 | DPMB (od 28.4.2020) | M | |||||||
012/2019 | Pragoimex EVO 2 | 2020 |
24.4.2020: první EVO 2 v provozu (kurz 00412) nátěr: Grafika dračí kůže, zelená * |
» detail | |||||
1823 | DPMB (od 24.4.2020) | M | |||||||
016/2019 | Pragoimex EVO 2 | 2020 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1824 | DPMB (od 1.6.2020) | M | |||||||
017/2019 | Pragoimex EVO 2 | 2020 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1825 | DPMB (od 13.8.2020) | M | |||||||
018/2020 | Pragoimex EVO 2 | 2020 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1826 | DPMB (od 4.10.2020) | M | |||||||
019/2020 | Pragoimex EVO 2 | 2020 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1827 | DPMB (od 9.10.2020) | M | |||||||
020/2020 | Pragoimex EVO 2 | 2020 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1828 | DPMB (od 16.11.2020) | M | |||||||
021/2020 | Pragoimex EVO 2 | 2020 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1829 | DPMB (od 6.1.2021) | M | |||||||
027/2020 | Pragoimex EVO 2 | 2020 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1830 | DPMB (od 25.1.2021) | M | |||||||
028/2020 | Pragoimex EVO 2 | 2020 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1831 | DPMB (od 6.3.2021) | M | |||||||
029/2020 | Pragoimex EVO 2 | 2021 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1832 | DPMB (od 22.4.2021) | M | |||||||
032/2020 | Pragoimex EVO 2 | 2021 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1833 | DPMB (od 20.5.2021) | M | |||||||
033/2020 | Pragoimex EVO 2 | 2021 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1834 | DPMB (od 9.6.2021) | M | |||||||
034/2020 | Pragoimex EVO 2 | 2021 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1835 | DPMB (od 28.6.2021) | M | |||||||
035/2021 | Pragoimex EVO 2 | 2021 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1836 | DPMB (od 3.9.2021) | M | |||||||
036/2021 | Pragoimex EVO 2 | 2021 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1837 | DPMB (od 26.10.2021) | M | |||||||
037/2021 | Pragoimex EVO 2 | 2021 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1838 | DPMB (od 7.12.2021) | M | |||||||
038/2021 | Pragoimex EVO 2 | 2021 |
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá |
» detail | |||||
1839 | DPMB (od 13.12.2021) | M | |||||||
9570 | Škoda 13T0 | 2007 |
3/2012: zkušební dveřní pohon 3. dveří od firmy ELMESY s.r.o., později zkušební dveřní pohon 1. dveří od firmy ELMESY s.r.o. nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1901
Adélka |
DPMB (od 3.12.2007) | M | |||||||
9571 | Škoda 13T0 | 2007 |
2021: VP (první VP na 13T v Brně) - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1902
Barborka |
DPMB (od 3.12.2007) | M | |||||||
9572 | Škoda 13T1 | 2008 |
2024: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1903
Cecilka |
DPMB (od 5.7.2008) | M | |||||||
9573 | Škoda 13T1 | 2008 |
2021: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1904
Dášenka |
DPMB (od 4.7.2008) | M | |||||||
9574 | Škoda 13T1 | 2008 |
2022: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1905
Evelínka |
DPMB (od 1.8.2008) | M | |||||||
9575 | Škoda 13T1 | 2008 |
2024: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1906
Fanynka |
DPMB (od 1.8.2008) | M | |||||||
9576 | Škoda 13T2 | 2009 |
2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1907
Gábinka |
DPMB (od 14.5.2009) | M | |||||||
9577 | Škoda 13T2 | 2009 |
2021: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1908
Helenka |
DPMB (od 14.5.2009) | M | |||||||
9578 | Škoda 13T2 | 2009 |
2022: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1909
Irenka |
DPMB (od 25.5.2009) | M | |||||||
9579 | Škoda 13T2 | 2009 |
2022-2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1910
Julinka |
DPMB (od 25.5.2009) | M | |||||||
9580 | Škoda 13T3 | 2009 |
nátěr: unifik * |
» detail | |||||
1911
Klárka |
DPMB (od 8.6.2009) | M | |||||||
9581 | Škoda 13T3 | 2009 |
2022: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1912
Lucinka |
DPMB (od 8.6.2009) | M | |||||||
9582 | Škoda 13T3 | 2009 |
nátěr: unifik |
» detail | |||||
1913
Maruška |
DPMB (od 19.6.2009) | M | |||||||
9583 | Škoda 13T3 | 2009 |
nátěr: unifik |
» detail | |||||
1914
Natálka |
DPMB (od 19.6.2009) | M | |||||||
9584 | Škoda 13T3 | 2009 |
2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1915
Olinka |
DPMB (od 19.6.2009) | M | |||||||
9585 | Škoda 13T4 | 2009 |
2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1916
Pavlínka |
DPMB (od 18.8.2009) | M | |||||||
9586 | Škoda 13T4 | 2009 |
2022: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1917
Renatka |
DPMB (od 18.8.2009) | M | |||||||
9587 | Škoda 13T4 | 2009 |
2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1918
Simonka |
DPMB (od 17.9.2009) | M | |||||||
9588 | Škoda 13T4 | 2009 |
11/2018: zkušebně svítící lišty ve dveřích signalizující otevřené/uvolněné (zeleně) a zavírající se (červeně) dveře, 2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá * |
» detail | |||||
1919
Terezka |
DPMB (od 6.10.2009) | M | |||||||
9589 | Škoda 13T4 » 13T5 | 2010 |
počínaje tímto vozem změněné uspořádání sedadel v lichých článcích (2 + 1,5), odlišné okénko pro prodej jízdenek, jiné rozmístění rozbržďovacích agregátů (podtyp 13T5), 2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články nátěr: Haribo, modrá s grafikou * |
» detail | |||||
1920
Verunka |
DPMB (od 1.2.2011) | M | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- provozní: 91 vozů
- historický/muzejní: 4 vozy
- v dílnách/v opravě: 3 vozy
- dočasně odstaven: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (96) mají přibližný průměrný věk 22,2 let.
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Medlánky.
Poslední aktualizace vozů:
29. 4. 2024.