Vůz Tourbus 2B4 5692 (Karosa C 954E.1360)
SPZ/RZ | 2B4 5692 2004-2022 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||
typ |
Karosa C 954E.1360
rozložení dveří:
2-2-0
|
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 8060 | |||||||||||||||||||
VIN | TMKC413604M008060 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2004 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2022 | |||||||||||||||||||
poznámka | 6/2017: SO; 4.9.2021: zahoření u Archlebova | |||||||||||||||||||
výbava | ?-?: výbava IDS JMK |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 2010 | motiv ČSAD Brno-město, bílá |
2010 | do vyřazení | bílá |
7/2014 | do vyřazení | bokolep CTPark.eu, bílo-červená |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PO 23.05.2022 | 2B4 5692 | IDS JMK CTP | 5 | |
PÁ 20.05.2022 | 2B4 5692 | IDS JMK CTP | 1 | |
ST 18.05.2022 | 2B4 5692 | IDS JMK 511 | 1 | Před výměnou |
ÚT 17.05.2022 | 2B4 5692 | IDS JMK 511 | 1 | |
PO 16.05.2022 | 2B4 5692 | IDS JMK 511 | 1 | Po výměně |
Fotky vozu na BMHD.cz
Dokumentační fotky vozu
Brno
ÚAN Zvonařka
5. 1. 2010
ÚAN Zvonařka
5. 1. 2010
Brno
ÚAN Zvonařka
5. 1. 2010
ÚAN Zvonařka
5. 1. 2010
Brno
Královo Pole, nádraží, smyčka
9. 6. 2010
Královo Pole, nádraží, smyčka
9. 6. 2010
Brno
Budovcova
5. 8. 2010
Budovcova
5. 8. 2010
mezi Biskupicemi u Luhačovic a Luhačovic
6. 2. 2011
6. 2. 2011
Luhačovice
Autobusové stanoviště
24. 4. 2011
Autobusové stanoviště
24. 4. 2011
Brno
Rosická
16. 12. 2011
Rosická
16. 12. 2011
Zlín
Autobusové nádraží
12. 6. 2013
Autobusové nádraží
12. 6. 2013
Zlín
Autobusové nádraží
12. 6. 2013
Autobusové nádraží
12. 6. 2013
Brno
ÚAN Zvonařka
23. 12. 2016
ÚAN Zvonařka
23. 12. 2016
Brno
Tuřanka
24. 4. 2017
Tuřanka
24. 4. 2017
Brno
ÚAN Zvonařka
6. 2. 2019
ÚAN Zvonařka
6. 2. 2019
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
19. 5. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.