Vehicul Dopravní podnik hl. m. Prahy #3260 (Mytiščinský strojírenský závod 81-71M 3Mt)
număr de evidență |
2260
1980-2001
3260 din 2001 |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
stare actuală | operațional | |||||||||||||||||||||||||
producător | Mytiščinský strojírenský závod | |||||||||||||||||||||||||
tip | Mytiščinský strojírenský závod 81-714.1 » Mytiščinský strojírenský závod 81-71M 3Mt | |||||||||||||||||||||||||
număr de serie | 2260 | |||||||||||||||||||||||||
an fabricație | 1980 | |||||||||||||||||||||||||
operator |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
notă |
3/2001: GO - 81-71M, dosazení zab. zař. pro trasu C: Matra; 9/2008: dosazení zab. zař. pro trasu B: ARS 2/2023: dosazení experimentálního řídícího systému Intelo; zab. zař. pro trasu B: LZA 3/2023-4/2024: zkušební vlak |
|||||||||||||||||||||||||
informații suplimentare | verze MARS: rozdílné uspořádání sedadel - nemá podélné sedačky uprostřed vozu |
Prezentare generală a vopselelor
din | până la | vopsea |
---|---|---|
od výroby | 2001 | schéma metra 81-71, šedá s červenými dveřmi |
2001 | dosud | schéma metra 81-71M, šedo-bílo-červená |
Istoric ordonări
din | până la | ordonare | |
---|---|---|---|
2001 | dosud | 3155+3261+3260+3227+3156 | la Dopravní podnik hl. m. Prahy |
Disponibilitate vehicul
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
PO 31.03.2025 | 3155+3261+3260+3227+3156 | PID B | 26 |
ÚT 25.03.2025 | 3155+3261+3260+3227+3156 | PID B | 40 |
PÁ 21.03.2025 | 3155+3261+3260+3227+3156 | PID B | 37 |
ČT 20.03.2025 | 3155+3261+3260+3227+3156 | PID B | 36 |
ST 19.03.2025 | 3155+3261+3260+3227+3156 | PID B | 35 |
Fotografii documentare ale vehiculului
Ultimele actualizări ale vehiculului:
10. 9. 2024.