B O L F I N N
denumire actuală din 1993Parcul auto
SPZ | nr. serie | tip | fabr. | cas. | notă | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
operator (de la, până la) | vopsitorie | |||||||
VIN | Mercedes-Benz O 814 D Carrus Star 102 | 1992 |
nátěr: Vega Tour, bronzová * |
» detaliu | ||||
? | B O L F I N N (? - 9/1993) | |||||||
ulterior
Cestovní a dopravní kancelář TRENDBUS ulterior Vega Tour ulterior Miroslav Lom, Volyně ulterior Jan Kašpar, Ústí |
||||||||
821252 VIN | Lahti Scania 451 Eagle | 1993 |
nátěr: schéma "Lahti", bílá s modrými pruhy |
» detaliu |
![]() |
|||
JC 65-50 | B O L F I N N (10/1993 - 10/1993) | |||||||
ulterior
ČSAD BUS Ústí nad Labem ulterior DPÚK ulterior Josef Danko, Měcholupy |
||||||||
VIN | Ikarus EAG E94 | 1995 | 2017 |
nátěr: Kunság Volán, bílá s modrými pruhy * |
» detaliu | |||
? | B O L F I N N (12/1995 - 1/1996) | |||||||
ulterior
ČSAD BUS Ústí nad Labem ulterior Dopravní podnik Ústeckého kraje ulterior MIRO bus ulterior Jaroslav Tomek - TOMECAR ulterior Kunság Volán ulterior DAKK - Dél-alföldi Közlekedési Központ |
||||||||
VIN | Ikarus EAG E94 | 1995 |
nátěr: ČSAD BUS ULA, bílá s modrými a červenými pruhy |
» detaliu |
![]() |
|||
? | B O L F I N N (12/1995 - 1/1996) | |||||||
ulterior
ČSAD BUS Ústí nad Labem ulterior DENEB-X |
||||||||
Ikarus EAG E94 | 1995 |
nátěr: ČSAD BUS ULA, bílá s modrými a červenými pruhy |
» detaliu |
![]() |
||||
? | B O L F I N N (12/1995 - 12/1995) | |||||||
ulterior
ČSAD BUS Ústí nad Labem ulterior DENEB-X |
||||||||
VIN | Ikarus EAG E94 | 1995 |
nátěr: ČSAD BUS ULA, bílá s modrými a červenými pruhy |
» detaliu | ||||
? | B O L F I N N (12/1995 - 1/1996) | |||||||
ulterior
ČSAD BUS Ústí nad Labem ulterior DENEB-X ulterior ? (Ukrajina) |
||||||||
VIN | Ikarus EAG E94 | 1995 |
nátěr: ČSAD BUS ULA, bílá s modrými a červenými pruhy |
» detaliu | ||||
? | B O L F I N N (12/1995 - 12/1995) | |||||||
ulterior
ČSAD BUS Ústí nad Labem ulterior Dopravní podnik Ústeckého kraje ulterior ? ulterior ? |
În total, 7 vehicule afișate,
toate în stare
vândut/transferat altui operator.
Ultimele actualizări ale vehiculelor:
18. 1. 2025.
Starea evidenței acestui operator
departe de a fi complet (produs secundar al altor evidențe)