Dostępność pojazdu Dopravní podnik hl. m. Prahy 3337 (81-71M 2Mt)
przejdź do szczegółów pojazdu w rejestrzedatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ST 29.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 29 | tram-bus.cz | |
ÚT 28.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 28 | tram-bus.cz | |
PO 27.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 27 | tram-bus.cz | |
NE 26.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 26 | tram-bus.cz | |
SO 25.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 25 | tram-bus.cz | |
PÁ 24.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 24 | tram-bus.cz | |
ČT 23.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 6 | tram-bus.cz | |
ST 22.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 5 | tram-bus.cz | |
PO 20.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 1 | tram-bus.cz | |
ST 15.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 15 | tram-bus.cz | |
PO 13.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 16 | tram-bus.cz | |
NE 12.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 19 | tram-bus.cz | |
PÁ 10.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 17 | tram-bus.cz | |
ČT 09.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 16 | tram-bus.cz | |
ÚT 07.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 38 | tram-bus.cz | |
NE 05.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 23 | tram-bus.cz | |
PÁ 03.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 39 | tram-bus.cz | |
ČT 02.05.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 12 | tram-bus.cz | |
PO 29.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 1 | náhrada za vlak 3328+3620+3621+3622+3333 | tram-bus.cz |
SO 27.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 29 | tram-bus.cz | |
ST 24.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 31 | tram-bus.cz | |
ÚT 23.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 30 | tram-bus.cz | |
PO 22.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 11 | náhrada za vlak 3323+3262+3284+3285+3324 | tram-bus.cz |
PÁ 19.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 20 | tram-bus.cz | |
ČT 18.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 19 | tram-bus.cz | |
ST 17.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 10 | tram-bus.cz | |
ÚT 16.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 9 | tram-bus.cz | |
PO 15.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 8 | tram-bus.cz | |
PÁ 12.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 5 | tram-bus.cz | |
ČT 11.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 4 | tram-bus.cz | |
ÚT 09.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 2 | tram-bus.cz | |
PO 08.04.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 1 | náhrada za vlak 3331+3468+3496+3499+3332 | tram-bus.cz |
odstęp 2 tygodnie | |||||
PO 25.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 9 | tram-bus.cz | |
odstęp tydzień | |||||
SO 16.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 9 | tram-bus.cz | |
PÁ 15.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 6 | tram-bus.cz | |
ČT 14.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 5 | odpolední část | tram-bus.cz |
ČT 14.03.2024 | 3334+3461+3482+3485+3337 | PID B | 31 | sumecekbe | |
ST 13.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 11 | tram-bus.cz | |
ÚT 12.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 3 | tram-bus.cz | |
PO 11.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 2 | tram-bus.cz | |
PO 11.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 15 | ranní část | tram-bus.cz |
SO 09.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 36 | tram-bus.cz | |
PÁ 08.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 35 | tram-bus.cz | |
ČT 07.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 34 | tram-bus.cz | |
ÚT 05.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 31 | tram-bus.cz | |
PO 04.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 30 | tram-bus.cz | |
NE 03.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 29 | tram-bus.cz | |
PÁ 01.03.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 27 | tram-bus.cz | |
ČT 29.02.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 26 | tram-bus.cz | |
ST 28.02.2024 | 3334+3485+3482+3461+3337 | PID B | 25 | tram-bus.cz |
Chcesz pomóc z dostępnością? Napisz na e-mail i zacznij od razu.
Dyskutować o dostępności można na forum.