Dostępność pojazdu Dopravní podnik hl. m. Prahy 8566 (T3R.P)
przejdź do szczegółów pojazdu w rejestrzedatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 27.03.2025 | 8566+8547 | PID 26 | 7 | odpolední část | tram-bus.cz |
ČT 27.03.2025 | 8566+8547 | PID 22 | 10 | ranní část | tram-bus.cz |
ST 26.03.2025 | 8566+8547 | PID 26 | 17 | tram-bus.cz | |
ÚT 25.03.2025 | 8566+8547 | PID 7 | 11 | tram-bus.cz | |
PO 24.03.2025 | 8566+8547 | PID 22 | 4 | odpolední část | tram-bus.cz |
NE 23.03.2025 | 8566+8547 | PID 7 | 12 | tram-bus.cz | |
PÁ 21.03.2025 | 8566+8547 | PID 15 | 5 | tram-bus.cz | |
ČT 20.03.2025 | 8566+8547 | PID 15 | 1 | tram-bus.cz | |
ST 19.03.2025 | 8566+8547 | PID 15 | 11 | tram-bus.cz | |
ÚT 18.03.2025 | 8566+8547 | PID 15 | 5 | tram-bus.cz | |
PO 17.03.2025 | 8566+8547 | PID 22 | 36 | tram-bus.cz | |
NE 16.03.2025 | 8566+8547 | PID 12 | 10 | tram-bus.cz | |
SO 15.03.2025 | 8566+8547 | PID 6 | 3 | tram-bus.cz | |
PÁ 14.03.2025 | 8566+8547 | PID 15 | 1 | tram-bus.cz | |
ČT 13.03.2025 | 8566+8547 | PID 22 | 14 | tram-bus.cz | |
ST 12.03.2025 | 8566+8547 | PID 15 | 1 | tram-bus.cz | |
ÚT 11.03.2025 | 8566+8547 | PID 26 | 2 | tram-bus.cz | |
PO 10.03.2025 | 8566+8547 | PID 26 | 17 | tram-bus.cz | |
SO 08.03.2025 | 8566+8547 | PID 15 | 3 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.03.2025 | 8566+8547 | PID 26 | 4 | tram-bus.cz | |
ČT 06.03.2025 | 8566+8547 | PID 4 | 4 | tram-bus.cz | |
ST 05.03.2025 | 8566+8547 | PID 4 | 11 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.03.2025 | 8566+8547 | PID 26 | 2 | tram-bus.cz | |
PO 03.03.2025 | 8566+8547 | PID 26 | 8 | tram-bus.cz | |
PÁ 28.02.2025 | 8566+8547 | PID 22 | 27 | odpolední část | tram-bus.cz |
PÁ 28.02.2025 | 8566+8547 | PID 26 | 17 | nahrazen vlakem 8552+8174 | tram-bus.cz |
ČT 27.02.2025 | 8566+8547 | PID 22 | 21 | odpolední část | tram-bus.cz |
ST 26.02.2025 | 8566+8547 | PID 17 | 22 | tram-bus.cz | |
ÚT 25.02.2025 | 8566+8547 | PID 26 | 7 | odpolední část | tram-bus.cz |
ÚT 25.02.2025 | 8566+8547 | PID 22 | 16 | ranní část | tram-bus.cz |
PO 24.02.2025 | 8566+8547 | PID 22 | 24 | tram-bus.cz | |
NE 23.02.2025 | 8566+8547 | PID 26 | 5 | tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2025 | 8566 | PID 91 | 51 | nahrazen vlakem 8577 | tram-bus.cz |
odstęp 3 tygodnie | |||||
NE 02.02.2025 | 8566+8563 | PID 15 | 8 | tram-bus.cz | |
SO 01.02.2025 | 8566+8563 | PID 15 | 3 | tram-bus.cz | |
PÁ 31.01.2025 | 8566+8563 | PID 6 | 18 | přejezd na linku 14 | tram-bus.cz |
ST 29.01.2025 | 8566+8563 | PID 22 | 29 | tram-bus.cz | |
ÚT 28.01.2025 | 8566+8563 | PID 6 | 18 | přejezd na linku 14 | tram-bus.cz |
PO 27.01.2025 | 8566+8563 | PID 15 | 7 | tram-bus.cz | |
NE 26.01.2025 | 8566+8563 | PID 6 | 9 | přejezd na linku 14 | tram-bus.cz |
SO 25.01.2025 | 8566+8563 | PID 7 | 12 | tram-bus.cz | |
PÁ 24.01.2025 | 8566+8563 | PID 22 | 11 | tram-bus.cz | |
ČT 23.01.2025 | 8566+8563 | PID 22 | 11 | tram-bus.cz | |
ST 22.01.2025 | 8566+8563 | PID 15 | 4 | tram-bus.cz | |
ÚT 21.01.2025 | 8566+8563 | PID 26 | 2 | tram-bus.cz | |
PO 20.01.2025 | 8566+8563 | PID 26 | 15 | tram-bus.cz | |
PÁ 17.01.2025 | 8566+8563 | PID 26 | 2 | tram-bus.cz | |
ČT 16.01.2025 | 8566+8563 | PID 6 | 1 | přejezd na linku 14 | tram-bus.cz |
ÚT 14.01.2025 | 8566+8563 | PID 22 | 11 | tram-bus.cz | |
PO 13.01.2025 | 8566+8563 | PID 15 | 7 | tram-bus.cz |
Všechny záznamy jsou z letoška a od autora tram-bus.cz
Chcesz pomóc z dostępnością? Napisz na e-mail i zacznij od razu.
Dyskutować o dostępności można na forum.