Dostępność pojazdu Baronetto 1974 (BN 10,5)
przejdź do szczegółów pojazdu w rejestrzedatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 03.11.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | nahrazen vozem 7627, později 7634 | tram-bus.cz |
ČT 02.11.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
ST 01.11.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
ÚT 31.10.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
PO 30.10.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
ST 25.10.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
ÚT 24.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
PO 23.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
ČT 19.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
ST 18.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
ÚT 17.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
PO 16.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
PÁ 13.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
ČT 12.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
ST 11.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
ÚT 10.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
PO 09.10.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
PÁ 06.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
ČT 05.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
ST 04.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
ÚT 03.10.2023 | 1974 | PID 402 | 14 | linky 687 a 772 | tram-bus.cz |
PÁ 29.09.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
ST 27.09.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
ÚT 26.09.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
PO 25.09.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
PÁ 22.09.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
ČT 21.09.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
ST 20.09.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
ÚT 19.09.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
PO 18.09.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
odstęp tydzień | |||||
NE 10.09.2023 | 1974 | PID 402 | 61 | linka 770 | tram-bus.cz |
odstęp 3 miesiące | |||||
PO 26.06.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | odpolední část | tram-bus.cz |
odstęp miesiąc | |||||
PO 29.05.2023 | 1974 | PID 402 | 49 | linky 481, 741, 746, 782, 783 a 784 | tram-bus.cz |
odstęp rok | |||||
ÚT 04.01.2022 | 8B1 8228 | IDS JMK 303 | 1 | Dominno | |
PO 03.01.2022 | 8B1 8228 | IDS JMK 312 | 5 | Dominno | |
ČT 30.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 303 | 1 | Dominno | |
ST 29.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 312 | 5 | Dominno | |
ÚT 28.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 303 | 1 | Dominno | |
PO 27.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 312 | 5 | Dominno | |
ČT 23.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 333 | 4 | 3. na kurzu | Dominno |
ČT 23.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 303 | 1 | po výměně | Dominno |
odstęp tydzień | |||||
ČT 16.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 320 | 1 | ráno | Dominno |
ST 15.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 320 | 1 | Dominno | |
ÚT 14.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 313 | 2 | Dominno | |
PO 13.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 313 | 1 | Dominno | |
NE 12.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 313 | 1 | Dominno | |
SO 11.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 313 | 1 | Dominno | |
PÁ 10.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 313 | 1 | Dominno | |
ČT 09.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 313 | 2 | Dominno | |
ST 08.12.2021 | 8B1 8228 | IDS JMK 313 | 2 | Dominno |
Chcesz pomóc z dostępnością? Napisz na e-mail i zacznij od razu.
Dyskutować o dostępności można na forum.