Pojazd PMDP #261 (ČKD Tatra T3R.P)

numer taborowy 261 od 12/1985
aktualny stan w eksploatacji
producent ČKD Tatra
typ ČKD Tatra T3SUCS » ČKD Tatra T3R.P
podwozie: Bo' Bo'
silnik: 4x TE 022; 40 kW
układ drzwi: 2-2-2
układ zasilania: 600 V DC
do 2003 wyposażenie elektryczne: ČKD TR37
od 2003 wyposażenie elektryczne: Cegelec TV Progress
numer seryjny 175111
rok produkcji 1985
przewoźnik
przewoźnik dostarczony w eksploatacji wycofany z eksploatacji wyrejestrowany
1. PMDP, wcześniej Dopravní podniky města Plzně dostarczony: 12/1985 w eksploatacji: 1/1986 wycofany z eksploatacji: 1.7.2023 wyrejestrowany: 13.10.2023
vozovna Slovany 12/1985-2023
2. Kharkivelektroavtotrans dostarczony: 10/2023 w eksploatacji: 19.8.2024
Saltovskoye 10/2023-dosud
przewoźnik dostarczony w eksploatacji wycofany z eksploatacji wyrejestrowany
1. PMDP, wcześniej Dopravní podniky města Plzně dostarczony: 12/1985 w eksploatacji: 1/1986 wycofany z eksploatacji: 1.7.2023 wyrejestrowany: 13.10.2023
vozovna Slovany 12/1985-2023
2. Kharkivelektroavtotrans dostarczony: 10/2023 w eksploatacji: 19.8.2024
Saltovskoye 10/2023-dosud
notatka 2003: modernizace - T3R-P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 9/2003 zpět v provozu; 10-12/2007: VP (DP Most) - od 4/2008 zpět v provozu; 2011: VP; 9-12/2016: VP; odstaven pro nadbytek 1-11/2021; naposledy vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/11
dodatkowe informacje 10/2023: darován jakožto humanitární pomoc Ukrajině; 12/2024-1/2025: vánoční tramvaj
wyposażenie od 2003: zewnętrzne panele informacyjne BUSE (DOT LED; zelená), siedzenia Air Čenkov (látkový potah), 23 miejsc siedzących, 139 miejsc stojących, POD; do 2003: siedzenia laminát - červená a šedá, 24 miejsc siedzących, 87 miejsc stojących
Wykaz malowań
od do malowanie
od výroby ? červeno-krémová
? ? PMDP, původní žluto-bílá
? dosud PMDP, žluto-šedo-bílá
Historia sortowania
od do sortowanie
7/2019 31.12.2020 322+B u PMDP
31.12.2020 11/2021 264+B u PMDP
11/2021 10/2022 327+B u PMDP
10/2022 1/2023 A+196 u PMDP
5/2023 6/2023 321+B u PMDP
Zadania pojazdu
datum vůz l. linka k. kurz pozn. poznámka
NE 25.06.2023 321+261 Plzeň 4 2
ST 14.06.2023 321+261 Plzeň 2
ST 07.06.2023 321+261 Plzeň 4 24 ráno
ÚT 06.06.2023 321+261 Plzeň 2 5
ČT 01.06.2023 321+261 Plzeň 2 2
wyświetl wszystkie zapisy tego pojazdu w dostępności
Dokumentacyjne zdjęcia pojazdu
Plzeň
Koterovská
23. 3. 2004
Plzeň
sady Pětatřicátníků
23. 3. 2004
Plzeň
Mozartova
23. 3. 2004
Plzeň
vozovna Slovany
3. 4. 2004
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
12. 6. 2004
Plzeň
Mikulášské náměstí
6. 9. 2006
Plzeň
Terezie Brzkové
28. 6. 2012
Plzeň
Malesická
8. 9. 2012
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
2. 10. 2014
Plzeň
Křižíkovy sady
3. 5. 2015
Plzeň
Karla Steinera
20. 4. 2017
Plzeň
Mikulášská
25. 4. 2017
Plzeň
Gerská
30. 5. 2017
Plzeň
sady Pětatřicátníků
5. 6. 2017
Plzeň
sady Pětatřicátníků
14. 11. 2018
Plzeň
Pražská
8. 12. 2018
Plzeň
Pražská
9. 6. 2019
Plzeň
most U Jána
21. 6. 2019
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
20. 7. 2019
Plzeň
Karlovarská
20. 7. 2019
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
22. 7. 2019
Plzeň
Slovanská alej
24. 7. 2019
Plzeň
alej Svobody
24. 7. 2019
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
12. 9. 2019
Plzeň
Hlavní nádraží
16. 9. 2019
Plzeň
Mikulášská
13. 10. 2019
Plzeň
Karlovarská
28. 10. 2019
Plzeň
Hlavní nádraží
7. 2. 2020
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
24. 4. 2020
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
9. 7. 2020
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
9. 7. 2020
Plzeň
úsek Technická - Bory
10. 8. 2020
Plzeň
Bory
1. 9. 2020
Plzeň
Prešovská
15. 9. 2020
Plzeň
smyčka Malesická
19. 11. 2020
Plzeň
Mozartova
24. 11. 2020
Plzeň
Plaská
20. 8. 2021
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
3. 11. 2021
Plzeň
Karlovarská
11. 3. 2022
Plzeň
Stavbařská
11. 5. 2022
Plzeň
úsek Technická - Bory
21. 6. 2022
Plzeň
Kaplířova
22. 6. 2022
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
10. 8. 2022
Plzeň
Gerská
13. 10. 2022
Plzeň
náměstí Milady Horákové
13. 10. 2022
Plzeň
sady Pětatřicátníků
17. 10. 2022
Plzeň
Klatovská třída
17. 10. 2022
Plzeň
Kaplířova
13. 12. 2022
Plzeň
Stavbařská
17. 1. 2023
Ostatnia aktualizacja pojazdu: 15. 3. 2025.
Znalazłeś błąd lub masz jakieś uzupełnienie? Napisz do nas na e-mail lub na forum dyskusyjne.

Szybkie wyszukiwanie