Pojazd Dopravní podnik hl. m. Prahy nieznany nr rejestracyjny (ČKD Tatra T3R.P)
numer taborowy | 234 1984-2022 u PMDP | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktualny stan | zezłomowany | |||||||||||||||||||||||||
producent | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||
typ |
ČKD Tatra T3SUCS
»
ČKD Tatra T3R.P
podwozie:
Bo' Bo'
silnik: 4x TE 022; 40 kW układ drzwi: 2-2-2 układ zasilania: 600 V DC do 2004 wyposażenie elektryczne: ČKD TR37 od 2004 wyposażenie elektryczne: Cegelec TV Progress |
|||||||||||||||||||||||||
numer seryjny | 173164 | |||||||||||||||||||||||||
rok produkcji | 1983 | |||||||||||||||||||||||||
przewoźnik |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
Zezłomowany | 10/2022 | |||||||||||||||||||||||||
notatka | 1999: VP - od 1/1999 zpět v provozu; 2004: modernizace - T3R.P s analogovým regulátorem (ÚD) - od 11/2004 zpět v provozu; 2008: VP (ÚD); 2012: VP (ÚD); 2016: VP (ÚD); 1-11/2021: odstaven pro nadbytečnost; 9.3.2022: najetí soupravy 316+244 do soupravy 318+234 v obratišti Skvrňany, vůz 234 poškozen a odstaven; 5/2022: odvezen do Prahy jako zdroj ND pro cvičný vůz ev. č. 5527 | |||||||||||||||||||||||||
wyposażenie | od 2004: zewnętrzne panele informacyjne BUSE (DOT LED; zelená), siedzenia Air Čenkov (látkový potah), 23 miejsc siedzących, 139 miejsc stojących, POD; do 2004: siedzenia laminát - červená a šedá, 24 miejsc siedzących, 87 miejsc stojących |
Wykaz malowań
od | do | malowanie |
---|---|---|
od výroby | ? | červeno-krémová |
1/1999 | 3/2004 | PMDP, původní žluto-bílá |
2004 | do vyřazení | PMDP, žluto-šedo-bílá |
Historia sortowania
od | do | sortowanie | |
---|---|---|---|
pokaż wszystko | |||
? | 2008 | 233+B | u PMDP |
2008 | 3/2017 | 318+B, sólo | u PMDP |
3/2017 | 3/2017 | A+261 | u PMDP |
3/2017 | 4/2017 | sólo | u PMDP |
4/2017 | 6/2017 | A+235 | u PMDP |
6/2017 | 12/2020 | 318+B | u PMDP |
12/2020 | 1/2021 | A+217 | u PMDP |
1/2021 | 1/2021 | 208+B | u PMDP |
11/2021 | 12/2021 | 332+B | u PMDP |
12/2021 | 2022 | 318+B | u PMDP |
Zadania pojazdu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
ST 09.03.2022 | 318+234 | Plzeň 2 | 2 |
ÚT 08.03.2022 | 318+234 | Plzeň 4 | 4 |
ST 02.03.2022 | 318+234 | Plzeň 2 | 7 |
ÚT 01.03.2022 | 318+234 | Plzeň 2 | 6 |
PÁ 25.02.2022 | 318+234 | Plzeň 4 | 4 |
Dokumentacyjne zdjęcia pojazdu

2
Plzeň
Sady Pětatřicátníků
20. 10. 2003
Sady Pětatřicátníků
20. 10. 2003

Plzeň
Klatovská třída
29. 4. 2010
Klatovská třída
29. 4. 2010

1
Plzeň
Zbrojnická
3. 4. 2011
Zbrojnická
3. 4. 2011

2
Plzeň
Koterovská
25. 4. 2011
Koterovská
25. 4. 2011

1
Plzeň
V Sadech Pětatřicátníků
16. 6. 2012
V Sadech Pětatřicátníků
16. 6. 2012

Plzeň
náměstí Republiky
17. 6. 2012
náměstí Republiky
17. 6. 2012

1
Plzeň
náměstí Republiky
10. 9. 2016
náměstí Republiky
10. 9. 2016

Plzeň
Anglické nábřeží
1. 10. 2016
Anglické nábřeží
1. 10. 2016

Plzeň
Klatovská třída
5. 5. 2017
Klatovská třída
5. 5. 2017

Plzeň
Sirková
9. 5. 2017
Sirková
9. 5. 2017

Plzeň
sady Pětatřicátníků
10. 5. 2017
sady Pětatřicátníků
10. 5. 2017

Plzeň
Gerská
11. 5. 2017
Gerská
11. 5. 2017

Plzeň
Anglické nábřeží
5. 6. 2017
Anglické nábřeží
5. 6. 2017

Plzeň
Bolevec
21. 1. 2018
Bolevec
21. 1. 2018

Plzeň
Karlovarská
17. 2. 2019
Karlovarská
17. 2. 2019

Plzeň
Gerská
6. 9. 2019
Gerská
6. 9. 2019

Plzeň
Gerská
14. 10. 2019
Gerská
14. 10. 2019

Plzeň
Světovar
14. 8. 2020
Světovar
14. 8. 2020

Plzeň
Světovar
14. 8. 2020
Světovar
14. 8. 2020

14. 8. 2020

Plzeň
Bory
1. 9. 2020
Bory
1. 9. 2020

Plzeň
vozovna Slovany
17. 11. 2020
vozovna Slovany
17. 11. 2020

Plzeň
Technická
7. 1. 2021
Technická
7. 1. 2021

1
Plzeň
úsek Technická - Bory
7. 1. 2021
úsek Technická - Bory
7. 1. 2021

Plzeň
úsek Technická - Bory
7. 1. 2021
úsek Technická - Bory
7. 1. 2021

2
Plzeň
Univerzita
8. 1. 2021
Univerzita
8. 1. 2021

1
Plzeň
náměstí Milady Horákové
9. 3. 2022
náměstí Milady Horákové
9. 3. 2022

2
Plzeň
náměstí Milady Horákové
9. 3. 2022
náměstí Milady Horákové
9. 3. 2022
Ostatnia aktualizacja pojazdu:
21. 2. 2025.
Znalazłeś błąd lub masz jakieś uzupełnienie? Napisz do nas na e-mail lub na forum dyskusyjne.