A jármű közlekedése ČSAD BUS Uherské Hradiště 6Z6 7907 (Crossway LE LINE 12M)
térj vissza a jármű részletes adatlapjára a nyilvántartásbandatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 07.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802353 | spoje 18 a 21 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802342 | spoje 5, 10, 14, 13, 16, 15, 18 a 17 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802340 | spoje 15, 22 a 25 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802350 | spoj 7 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802355 | spoje 61 a 62 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802352 | spoj 52 | tram-bus.cz | |
ČT 06.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802353 | spoje 18 a 21 | tram-bus.cz | |
ČT 06.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802342 | spoje 5, 10, 14, 13, 16, 15, 18 a 17 | tram-bus.cz | |
ČT 06.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802340 | spoje 15, 22 a 25 | tram-bus.cz | |
ČT 06.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802350 | spoj 7 | tram-bus.cz | |
ČT 06.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802355 | spoje 61 a 62 | tram-bus.cz | |
ČT 06.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802352 | spoj 52 | tram-bus.cz | |
ST 05.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802353 | spoje 18 a 21 | tram-bus.cz | |
ST 05.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802342 | spoje 5, 10, 14, 13, 16, 15, 18 a 17 | tram-bus.cz | |
ST 05.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802340 | spoje 15, 22 a 25 | tram-bus.cz | |
ST 05.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802350 | spoj 7 | tram-bus.cz | |
ST 05.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802355 | spoje 61 a 62 | tram-bus.cz | |
ST 05.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802352 | spoj 52 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802353 | spoje 18 a 21 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802342 | spoje 5, 10, 14, 13, 16, 15, 18 a 17 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802340 | spoje 15, 22 a 25 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802350 | spoj 7 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802355 | spoje 61 a 62 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802352 | spoj 52 | tram-bus.cz | |
PO 03.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802353 | spoje 18 a 21 | tram-bus.cz | |
PO 03.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802342 | spoje 5, 10, 14, 13, 16, 15, 18 a 17 | tram-bus.cz | |
PO 03.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802340 | spoje 15, 22 a 25 | tram-bus.cz | |
PO 03.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802350 | spoj 7 | tram-bus.cz | |
PO 03.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802355 | spoje 61 a 62 | tram-bus.cz | |
PO 03.03.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802352 | spoj 52 | tram-bus.cz | |
késedelem 3 hetek | |||||
PÁ 07.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802353 | spoje 18 a 21 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802342 | spoje 5, 10, 14, 13, 16, 15, 18 a 17 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802340 | spoje 15, 22 a 25 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802350 | spoj 7 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802355 | spoje 61 a 62 | tram-bus.cz | |
PÁ 07.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802352 | spoj 52 | tram-bus.cz | |
ST 05.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802353 | spoje 18 a 21 | tram-bus.cz | |
ST 05.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802342 | spoje 5, 10, 14, 13, 16, 15, 18 a 17 | tram-bus.cz | |
ST 05.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802340 | spoje 15, 22 a 25 | tram-bus.cz | |
ST 05.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802350 | spoj 7 | tram-bus.cz | |
ST 05.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802355 | spoje 61 a 62 | tram-bus.cz | |
ST 05.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802352 | spoj 52 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802353 | spoje 18 a 21 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802342 | spoje 5, 10, 14, 13, 16, 15, 18 a 17 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802340 | spoje 15, 22 a 25 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802350 | spoj 7 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802355 | spoje 61 a 62 | tram-bus.cz | |
ÚT 04.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802352 | spoj 52 | tram-bus.cz | |
PO 03.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802353 | spoje 18 a 21 | tram-bus.cz | |
PO 03.02.2025 | 6Z6 7907 | ČR 802342 | spoje 5, 10, 14, 13, 16, 15, 18 a 17 | tram-bus.cz |
Všechny záznamy jsou z letoška a od autora tram-bus.cz
Segíthet a közlekedésben? Írjon nekünk egy e-mailt, és már kezdheti is.
A közlekedésről a fórumon beszélgethet.