A jármű közlekedése BusLine LK 5L1 1170 (Crossway LE LINE 10,8M)
térj vissza a jármű részletes adatlapjára a nyilvántartásbandatum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 17.02.2025 | 5L1 1170 | ČR 530341 | spoje 23, 26, 27 a 30 | tram-bus.cz | |
PO 17.02.2025 | 5L1 1170 | ČR 530151 | spoje 19 a 22 | tram-bus.cz | |
PO 17.02.2025 | 5L1 1170 | ČR 530841 | spoje 44 a 43 | tram-bus.cz | |
PO 17.02.2025 | 5L1 1170 | ČR 530842 | spoje 13 a 18 | tram-bus.cz | |
PO 17.02.2025 | 5L1 1170 | ČR 530742 | spoje 9, 14, 35 a 36 | tram-bus.cz | |
PO 17.02.2025 | 5L1 1170 | ČR 530741 | spoje 3 a 10 | tram-bus.cz | |
PÁ 14.02.2025 | 5L1 1170 | ČR 530341 | spoje 23, 26, 27 a 30 | tram-bus.cz | |
PÁ 14.02.2025 | 5L1 1170 | ČR 530151 | spoje 19 a 22 | tram-bus.cz | |
PÁ 14.02.2025 | 5L1 1170 | ČR 530841 | spoje 44 a 43 | tram-bus.cz | |
PÁ 14.02.2025 | 5L1 1170 | ČR 530842 | spoje 13 a 18 | tram-bus.cz | |
PÁ 14.02.2025 | 5L1 1170 | ČR 530742 | spoje 9, 14, 35 a 36 | tram-bus.cz | |
PÁ 14.02.2025 | 5L1 1170 | ČR 530741 | spoje 3 a 10 | tram-bus.cz | |
késedelem 4 hetek | |||||
PO 20.01.2025 | 5L1 1170 | ČR 530341 | spoje 23, 26, 27 a 30 | tram-bus.cz | |
PO 20.01.2025 | 5L1 1170 | ČR 530151 | spoje 19 a 22 | tram-bus.cz | |
PO 20.01.2025 | 5L1 1170 | ČR 530742 | spoje 9, 14, 35 a 36 | tram-bus.cz | |
PO 20.01.2025 | 5L1 1170 | ČR 530851 | spoj 6 | tram-bus.cz | |
PO 20.01.2025 | 5L1 1170 | ČR 530841 | spoje 42, 41, 44 a 43 | tram-bus.cz | |
PO 20.01.2025 | 5L1 1170 | ČR 530842 | spoje 1, 13 a 18 | tram-bus.cz | |
PÁ 17.01.2025 | 5L1 1170 | ČR 530341 | spoje 23, 26, 27 a 30 | tram-bus.cz | |
PÁ 17.01.2025 | 5L1 1170 | ČR 530151 | spoje 19 a 22 | tram-bus.cz | |
PÁ 17.01.2025 | 5L1 1170 | ČR 530742 | spoje 9, 14, 35 a 36 | tram-bus.cz | |
PÁ 17.01.2025 | 5L1 1170 | ČR 530851 | spoj 6 | tram-bus.cz | |
PÁ 17.01.2025 | 5L1 1170 | ČR 530841 | spoje 42, 41, 44 a 43 | tram-bus.cz | |
PÁ 17.01.2025 | 5L1 1170 | ČR 530842 | spoje 1, 13 a 18 | tram-bus.cz | |
késedelem hónap | |||||
ČT 12.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530742 | spoje 35 a 36 | tram-bus.cz | |
ČT 12.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530341 | spoje 23, 26, 27 a 30 | tram-bus.cz | |
ČT 12.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530851 | spoje 9, 10, 13, 14 a 20 | tram-bus.cz | |
ČT 12.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530151 | spoje 5 a 10 | tram-bus.cz | |
ČT 12.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530843 | spoj 6 | tram-bus.cz | |
ČT 12.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530842 | spoje 1 a 11 | tram-bus.cz | |
ST 11.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530742 | spoje 35 a 36 | tram-bus.cz | |
ST 11.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530341 | spoje 23, 26, 27 a 30 | tram-bus.cz | |
ST 11.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530851 | spoje 9, 10, 13, 14 a 20 | tram-bus.cz | |
ST 11.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530151 | spoje 5 a 10 | tram-bus.cz | |
ST 11.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530843 | spoj 6 | tram-bus.cz | |
ST 11.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530842 | spoje 1 a 11 | tram-bus.cz | |
ÚT 10.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530742 | spoje 35 a 36 | tram-bus.cz | |
ÚT 10.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530341 | spoje 23, 26, 27 a 30 | tram-bus.cz | |
ÚT 10.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530851 | spoje 9, 10, 13, 14 a 20 | tram-bus.cz | |
ÚT 10.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530151 | spoje 5 a 10 | tram-bus.cz | |
ÚT 10.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530843 | spoj 6 | tram-bus.cz | |
ÚT 10.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530842 | spoje 1 a 11 | tram-bus.cz | |
PO 09.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530742 | spoje 35 a 36 | tram-bus.cz | |
PO 09.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530341 | spoje 23, 26, 27 a 30 | tram-bus.cz | |
PO 09.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530851 | spoje 9, 10, 13, 14 a 20 | tram-bus.cz | |
PO 09.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530151 | spoje 5 a 10 | tram-bus.cz | |
PO 09.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530843 | spoj 6 | tram-bus.cz | |
PO 09.12.2024 | 5L1 1170 | ČR 530842 | spoje 1 a 11 | tram-bus.cz | |
késedelem 5 hónapok | |||||
PO 15.07.2024 | 5L1 1170 | ČR 530742 | spoje 35 a 36 | tram-bus.cz | |
PO 15.07.2024 | 5L1 1170 | ČR 530341 | spoje 23, 26, 27 a 30 | tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je tram-bus.cz
Segíthet a közlekedésben? Írjon nekünk egy e-mailt, és már kezdheti is.
A közlekedésről a fórumon beszélgethet.