AUTO-Tech Vinoř
současný název od 9. 4. 1999dřívější název (od 1/1994): AUTOTECH Praha
dřívější název (od 1989): Zemědělské stroje Vinoř
dřívější název: Opravny zemědělských strojů Praha
dřívější název (od 12/1951): Ústřední opravna strojních a traktorových stanic ve Vinoři
sídlo:
Lohenická 112, 190 17 Praha 9 - Vinoř
země: Česká republika (Praha)
web: www.autotech.cz, Facebook
země: Česká republika (Praha)
web: www.autotech.cz, Facebook
Historie firmy sahá do roku 1911, kdy Václav Otakar Deyl založil firmu na výrobu strojů a nářadí. Mezi jeho nejznámější výrobky patří Deylova patentní automatická plečka na řepu, čekanku, obilí, hrách, mák, kukuřici, dále Deylův patentovaný vyorávač na brambory, dvouřádkový vyorávač na řepu, samočinný pohrabovač samočistné luční brány, lisy na slámu, krouhačka na řepu i brambory, šrotovníky, kotoučové řezačky, pařáky na píci a mnohé další stroje.
Po zestátnění v roce 1949 zde byla zřízena státní strojní opravna č. 395 pro kraj Praha, v prosinci 1951 pak vznikl národní podnik Ústřední opravna strojních a traktorových stanic ve Vinoři. Vyráběla se zde přívěsná zařízení pro traktory, vyorávače a samohybné plečky. Po roce 1952 došlo ke změně názvu na Opravny zemědělských strojů Praha a podnik se specializoval na generální opravy traktorů. Od června 1968 se zde začala po dohodě se závodem AVIA Čakovice provádět montáž podvozků a následně i montáž kabin PV3-S. Doplňkovým programem byly např. výroba vzduchem odpružené traktorové sedačky, postřikovače a moderní stroje pro velkopěstitele. Na počátku roku 1972 byl podnik zařazen pod generální ředitelství VHJ STS a OZS se sídlem ve Vinoři, v roce 1989 byl u příležitosti vyčlenění od VHJ přejmenován na Zemědělské stroje Vinoř. Pro přepravu zaměstnanců podnik používal vlastní autobus.
V lednu 1994 došlo k transformaci na akciovou společnost AUTOTECH Praha. Od poloviny devadesátých let se začala orientovat na zahraniční dodavatele užitkových podvozků, vyrábí valníkové, skříňové a sklápěčové nástavby, nosiče výměnných nástaveb, přepravníky zvířat atd. V roce 1999 byly aktivity převedeny na společnost AUTO-Tech Vinoř.
Přehled vozidel s nástavbou AUTO-Tech dodaných námi sledovaným firmám uvádíme v tomto odkazu. číst dále
Po zestátnění v roce 1949 zde byla zřízena státní strojní opravna č. 395 pro kraj Praha, v prosinci 1951 pak vznikl národní podnik Ústřední opravna strojních a traktorových stanic ve Vinoři. Vyráběla se zde přívěsná zařízení pro traktory, vyorávače a samohybné plečky. Po roce 1952 došlo ke změně názvu na Opravny zemědělských strojů Praha a podnik se specializoval na generální opravy traktorů. Od června 1968 se zde začala po dohodě se závodem AVIA Čakovice provádět montáž podvozků a následně i montáž kabin PV3-S. Doplňkovým programem byly např. výroba vzduchem odpružené traktorové sedačky, postřikovače a moderní stroje pro velkopěstitele. Na počátku roku 1972 byl podnik zařazen pod generální ředitelství VHJ STS a OZS se sídlem ve Vinoři, v roce 1989 byl u příležitosti vyčlenění od VHJ přejmenován na Zemědělské stroje Vinoř. Pro přepravu zaměstnanců podnik používal vlastní autobus.
V lednu 1994 došlo k transformaci na akciovou společnost AUTOTECH Praha. Od poloviny devadesátých let se začala orientovat na zahraniční dodavatele užitkových podvozků, vyrábí valníkové, skříňové a sklápěčové nástavby, nosiče výměnných nástaveb, přepravníky zvířat atd. V roce 1999 byly aktivity převedeny na společnost AUTO-Tech Vinoř.
Přehled vozidel s nástavbou AUTO-Tech dodaných námi sledovaným firmám uvádíme v tomto odkazu. číst dále
Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
6734 | Karosa C 734.00 | 1983 | 2002 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | |||
AS 49-93 | Zemědělské stroje Vinoř (11/1983 - 5/1993) | |||||||
poté
KVĚTKA-TOUR Praha poté Miroslav Hrouda, Zbiroh |
Vypsán jeden vůz.
Poslední aktualizace vozu:
10. 12. 2011.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.