Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #8336 (ČKD Tatra T3R.P)
evidenční číslo |
6658
1967-2002
8336 od 2002 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ | ČKD Tatra T3 » ČKD Tatra T3R.P | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 157162 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1967 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2002: GO – modernizace na typ T3R.P |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 12/2007 | červeno-krémová |
12/2007 | 3/2011 | CVR KIKA Nábytek, červeno-bílá |
3/2011 | 7/2015 | červeno-krémová |
7/2015 | 9/2016 | CVR Samsung Galaxy S6 edge, světle modrá s grafikou |
9/2016 | dosud | červeno-krémová |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 31.05.2024 | 8336+8340 | PID 25 | 9 | |
PÁ 31.05.2024 | 8336+8340 | PID 20 | 13 | ranní část |
ČT 30.05.2024 | 8336+8340 | PID 20 | 13 | odpolední část |
ČT 30.05.2024 | 8336+8340 | PID 1 | 9 | |
ST 29.05.2024 | 8336+8340 | PID 25 | 9 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
smyčka Sídliště Barrandov
9. 4. 2007
smyčka Sídliště Barrandov
9. 4. 2007
Praha
Sokolovská
3. 10. 2011
Sokolovská
3. 10. 2011
Praha
Malostranské náměstí
29. 9. 2014
Malostranské náměstí
29. 9. 2014
Praha
most Legií
26. 8. 2016
most Legií
26. 8. 2016
Praha
Hloubětín
14. 9. 2016
Hloubětín
14. 9. 2016
Praha
Radošovická
16. 7. 2017
Radošovická
16. 7. 2017
Praha
Nádraží Hostivař
9. 11. 2017
Nádraží Hostivař
9. 11. 2017
Praha
Nádraží Veleslavín
21. 4. 2021
Nádraží Veleslavín
21. 4. 2021
Praha
Krejcárek
30. 4. 2021
Krejcárek
30. 4. 2021
Praha
Želivského
8. 9. 2021
Želivského
8. 9. 2021
Praha
Jelení
8. 6. 2023
Jelení
8. 6. 2023
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
6. 6. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.