Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #8548 (ČKD Tatra T3R.P)
evidenční číslo |
6901
1974-2007
8548 od 2007 |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||
typ | ČKD Tatra T3 » ČKD Tatra T3R.P | |||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 162535 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1973 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 5-12/2007: GO – modernizace na typ T3R.P | |||||||||||||||||||||||||
výbava | od 3/2024: klimatizace pracoviště řidiče Konvekta KL20E facelift |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | červeno-krémová |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 07.06.2024 | 8548+8547 | PID 22 | 28 | ranní část |
ČT 06.06.2024 | 8548+8547 | PID 3 | 4 | přejezd na linku 26 |
ST 05.06.2024 | 8548+8547 | PID 22 | 30 | |
ÚT 04.06.2024 | 8548+8547 | PID 22 | 11 | |
PO 03.06.2024 | 8548+8547 | PID 6 | 12 | přejezd na linku 14 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Klapkova
13. 3. 2006
Klapkova
13. 3. 2006
Praha
Sídliště Řepy
3. 8. 2006
Sídliště Řepy
3. 8. 2006
Praha
Palmovka
16. 9. 2006
Palmovka
16. 9. 2006
Praha
Želivského
16. 9. 2006
Želivského
16. 9. 2006
Praha
Malostranské náměstí
20. 4. 2011
Malostranské náměstí
20. 4. 2011
Praha
Nádraží Hostivař
8. 3. 2017
Nádraží Hostivař
8. 3. 2017
Praha
Bílá Hora
8. 3. 2017
Bílá Hora
8. 3. 2017
Praha
smyčka Nádraží Hostivař
8. 3. 2017
smyčka Nádraží Hostivař
8. 3. 2017
Praha
K Barrandovu
19. 5. 2017
K Barrandovu
19. 5. 2017
Praha
Pražský hrad
13. 3. 2018
Pražský hrad
13. 3. 2018
Praha
Letenská
20. 12. 2019
Letenská
20. 12. 2019
Praha
Olšanské hřbitovy
5. 8. 2020
Olšanské hřbitovy
5. 8. 2020
Praha
Václavské náměstí
6. 8. 2020
Václavské náměstí
6. 8. 2020
Praha
Korunní
24. 7. 2021
Korunní
24. 7. 2021
Poslední aktualizace vozu:
21. 3. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.