Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #3431II (Irisbus Citybus 12M 2071.40)
SPZ/RZ |
4A3 3932
2004-2006
5A7 4228 2006-2020 |
|||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 3431II 2004-2020 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | vyřazen (existuje vrak) | |||||||||||||||||||
výrobce | Irisbus | |||||||||||||||||||
typ |
Irisbus Citybus 12M 2071.40
motor:
Iveco Cursor F2BE0682D; 180 kW; Euro 3
převodovka: Voith D854.3 rozložení dveří: 2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 1368 | |||||||||||||||||||
VIN | VNEPS09D100001368 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2004 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
poznámka | od výroby police na zavazadla (linka 100, později AE) | |||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Trav-l-Cool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1/2012 | městské schéma, červeno-bílá |
1/2012 | do vyřazení | CVR České dráhy, schéma "Najbrt" |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
ČT 21.02.2019 | 3431 | PID AE | |
ST 20.02.2019 | 3431 | PID AE | 4 |
SO 10.11.2018 | 3431 | PID AE | 2 |
ČT 01.11.2018 | 3431 | PID AE | 3 |
SO 27.10.2018 | 3431 | PID AE | 5 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Zličín
12. 9. 2009
Zličín
12. 9. 2009
Praha
Terminál 2
10. 5. 2012
Terminál 2
10. 5. 2012
Praha
Letiště
26. 8. 2012
Letiště
26. 8. 2012
Praha
Milady Horákové
4. 10. 2014
Milady Horákové
4. 10. 2014
Praha
Milady Horákové
4. 10. 2014
Milady Horákové
4. 10. 2014
Praha
Wilsonova
11. 10. 2014
Wilsonova
11. 10. 2014
Praha
Wilsonova
11. 10. 2014
Wilsonova
11. 10. 2014
Praha
Náměstí Republiky
7. 4. 2015
Náměstí Republiky
7. 4. 2015
Praha
Terminál 1
25. 2. 2017
Terminál 1
25. 2. 2017
Praha
Chaplinovo náměstí
26. 1. 2018
Chaplinovo náměstí
26. 1. 2018
Praha
garáže Řepy
21. 2. 2018
garáže Řepy
21. 2. 2018
Praha
garáže Hostivař
3/2020
garáže Hostivař
3/2020
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
13. 4. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.